I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt.
Läs Mer »
Whoa Community
Allmänt om whoa
Svensk Hiphop
Allmänt
Audio & Video
Battles
Request / Önska
Utländsk Hiphop
Allmänt
Audio & Video
Battles
Vår Hiphop
Graffiti
Producenter & DJs
Breaking
Audio & Video
Beats
Battle & Cypher
Lyricism
Samarbeten
Emceeing
Övrig musik
Reggae & Dancehall
Soul & RnB
Elektroniskt
Rock, pop & annat
Klubb & Konserter
Stockholm
Göteborg
Skåne
Övrigt & Utland
Festivaler
Hobby & Fritid
Kultur & Media
Datorer & Teknik
Konsol & PC-Spel
Sport & Idrott
Övrigt
Blandat
Webbsidor
Vardagsfilosofi
Köp & Sälj
Specialforum
Populära
Senaste
Aktiva
Whoa Shop
Kontakta Whoa
50 cent - Fully loaded clip
Utländsk Hiphop - Allmänt
Tillbaka till forumet
««
«
1
2
»
»»
Philosofen P36
2007-05-07 00:49
50 cent är pinsam...
Hoppas ni alla som gillar honom någon dag inser hur sjukt dålig smak ni har (:P)
Beatet va fan inte speciellt, hans röst är skitjobbig att lyssna på, han är en dålig rappare, och hans texter är inte roliga någonstans.
I'm breakin hottie hearts, niggaz drop when my shotty sparks/
It ain't no food in my fridge; just body parts/ - Big L
fiLLadakiLLa
2007-05-07 11:55
grymt skönt låt, dock lite pinsamt att han pratar som om han är still in the hood men det är väll ingen annan som är heller..
ye ye ye
B-Zo
2007-05-08 12:20
Whaddya mean "keff"?! Visst, den är inte bäst i världen, men den är ganska bra.
You remind me of school on a Sunday, No class
/Pick It Up- Redman
Borttagen
2007-05-10 14:59
den är inte ganska bra utan helt värdelös,50 cent är värdelös och inget att lägger rapp på blir bra för han kan inte rappa 50 är bara image
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Borttagen
2007-05-10 15:12
så sant
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
yell0w
2007-05-10 16:43
Ja ni ??!!! Lite sjukt faktiskt att ni kan tycka att denna låten är så jävla bra. Helt ok men inget mer än ok. Kunde vara mixtape material eller nått beat han kör på o lägger ut för att han är i en beef. Inget album material. Jag gillar dock att han kör hårt ! trött på att han ska använda samma ord o använda dom på samma sätt i många låtar. Men ni som säger att 50 alltid är kass o skit borde lyssna mer på honom. Han väljer många ggr feta beats o lägger bra, fast nu förtiden verkar han inte mena nått han säger
Tantalizing AZZ Ooh Boy
Borttagen
2007-05-12 16:24
mediokert beat. inget snack om saken.
sedan något som verkar ha förbisetts:
HAN LÅTER JU FÖR ------ SOM PRODIGY, FUCKERS
Borttagen
2007-05-12 16:25
han är faaake
Borttagen
2007-05-12 16:25
bra drag att härma P, som även han tappat det lite
Qnivqast
2007-05-13 12:17
Texten
var verkligen inte bra någonstans, temat var dåligt och beatet var mediokert. Kul att lyssna på när han rappar om bilar, knark, bling och pistoler (allt det fanns med i texten).
Beat the odds like an abusive freak show owner
Dopeness P45
Producent
2007-05-13 12:35
Näe den texten var inte så jävla bra.
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.
Borttagen
2007-05-14 02:02
phät låt!
BC99
Poet
2007-05-14 02:07
Whata fuck? Menar killen allvar när han dissar skiten ur diverse artister med snacket om att de är för poppiga, när han själv gör låtar med Justin Timberlake (dock inte första gången) och dessutom har Mary på sin skiva?
Och jag trodde han hade beef med Swizz med tanke på att Cassidy dissade skiten ur 50 för inte så länge sen?
Någon får gärna uppdatera mig.
At the gates of Eternity...
BC99
Poet
2007-05-14 02:11
Nu vet jag inte hur pålitliga Kingsize är, men det är detta jag syftar på
Kingsize
At the gates of Eternity...
kxn P39
Battlerappare
2007-05-14 02:15
ah, den här var riktigt jävla dålig, som väntat :).
:c
Syer P41
2007-05-14 02:37
Qnivqast P14
Den texten du länka till har ju så många fel att det är pinsamt fan..
T.ex:
Have
(at) the dice game,
and better all
(I bet it all)(you) hear
when
(what)I'm saying
Take
(Ten)
gram
(grand) I
fall
(form) better,
nigga
I ain't playing
typ
Qnivqast
2007-05-14 08:37
Jaja, pallade inte lyssna noga på den texten, så den var säkert fel.
Beat the odds like an abusive freak show owner
yell0w
2007-05-14 10:45
manocpjaevel
Fan snackar du om ?? Vadå som Prodigy han kör ju som han har kört på massa låtar innan. Trust me Prodigy låter inte likadant hans rhymes e typiskt 50 och hans flow e typiskt 50 också, Prodigy hahah stick !!
Därimot har Prodigy börjat köra lite som 50, hör man på ett antal nya låtar, senaste var en låt med nyce där dom kör över mobb niggerz the sequel beatet, det va jävligt skämmigt o höra han är patetisk i den låten
Tantalizing AZZ Ooh Boy
Dopeness P45
Producent
2007-05-14 11:07
Prodigy sjunger på "Blood Money" i alla fall. Det har han inte gjort tidigare.
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.
Tillbaka till forumet
««
«
1
2
»
»»