I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2007-05-06 02:19

Dipset beats ?

Vem är det igentligen (stavas det så?) som proddar dipset? Har funderat på dehär länge och inte kommit fram till nått.

Dom verkar ju inte använda kända producenter så vitt jag har hört, men jag kan ha fel!

Nån som har nån info om detta ? Och jag orkar verkligen inte googla eller liknande så om nån annan själ med mer fritid än mig känner sig ämnad så ere bara o köra på!

Fred ut!

Jesus loves you, but i still think your'e a cunt!
DJ

2007-05-06 02:44
Dom har ju kört rätt mkt på Heatmakerz-beats iaf. Och Heatmakerz är ju rätt kända. Iofs är dom mest kända för att Dipset kör på deras beats. Och det stavas "egentligen".

Peace
Producent

2007-05-06 12:37
Charlemagne, Just Blaze, Kanye West
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.

2007-05-06 12:52
Dopeness, just fan, i sina tidigare dagar på the roc körde dom ju på kanyes beats, det hade jag glömt :/
Men det var väl back in the days så att säga.

Kör de mest på heatmakerz nu eller ?

Hörde nått om att dom kör på byrdgangbeats också!? Kan det stämma ?

SS, tack för rättstavningen, har funderat på det ett bra tag. Haha. Svenskaundervisning i skolan my ass, vilket skämt! Är 19 och kan inte ens stava rätt :P

2007-05-06 13:12
Det har väl inte med svenskaundevisningen å göra om du inte kan stava, du har nog bara dig själv att klandra...

;)
Fuck Where U From, Fuck What U 'Bout! - Young Buck

2007-05-06 17:13
Äääh, det är lättare att skylla på andra!

2007-05-06 19:48
och även agallah så klart!
www.illizit.com www.myspace.com/mayornas http://youtube.com/v/ww.youtube. www.dj-silence.com www.obnoxiuz.com www.ricowon.com www.hoova.se www.liveammo.se

2007-05-06 20:51
De kör knappt med Heatmakerz längre, tyvärr. Första Diplomatic Immunity var annars riktigt grymt producerad och det mesta kom från just Heatmakerz. På de senaste plattorna av Cam, Juelz och Jim Jones har det mestadels varit okända namn och nån enstaka låt av kända namn som Runners, Alchemist eller Charlemagne.

www.plaingold.com

2007-05-06 21:07
Okej..Kul att nån kunde upplysa mig om detta!

Men byrdgangbeatsen, är det nått jag har fått för mig eller stämmer det ?

2007-05-07 00:37
Heatmakerz, Streetrunnaz, Large Money har hookat Dipset med beats också.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-05-07 11:56
Det heter svenskundervisning :)
Watch me get down in your Province, town, or populace
Cause in my life, rhyme is Prime, posses the matrix like Optimus

2007-05-07 18:16
Rephan ifrån Fedayeen Regime/S.A.S./EuroGang London U.K. proddar en del oxå...
www.illizit.com www.myspace.com/mayornas http://youtube.com/v/ww.youtube. www.dj-silence.com www.obnoxiuz.com www.ricowon.com www.hoova.se www.liveammo.se

2007-05-07 20:50
Agallah måste väl göra en del av deras beats?

2007-05-07 21:21
Agallah måste väl göra en del av deras beats?

Nej, inte så många. Nåt har han dock gjort.
www.plaingold.com

2007-05-07 21:48
Måste varit 4-5 år sedan Just Blaze proddade Dipset?
PS. Your cunt is in the sink

2007-05-07 23:23
Antagligen under deras rocafellatid, vilket var typ ett bra tag sedan =)