Immortal technique rad
" You're faker than a blue eyed cracker nailed to a crucifix " e ja trög som inte fattar denna? kan nån förklara?
Static is the last thing ya need when ya see me
Hangaround
2008-02-25 12:40
den bilden av jesus vi har?, att han skulle ha varit vit och blåögd.
Att Bilden Kristna Ritat upp av jesus, är fake. Nu pratar vi inte om Bilder på Foton osv, utan hela grejen. Hela bilden,. Bra rad, Tkr jag.
"Like Walter. E. Curtz, Im Living with insanity, I'll Raise Child Soldiers and make them Murder their family" - Nero
Hur ser han ut då? Som om ni vet bättre!
Interista cazzo vuoi, puoi cantarlo quanto vuoi - ma i campioni dell'Italia siamo noooi. JUVENTUS AMICI DI NESSUNO
Nä skoja, det gör ni såklart! Det är ju whoa :)
Interista cazzo vuoi, puoi cantarlo quanto vuoi - ma i campioni dell'Italia siamo noooi. JUVENTUS AMICI DI NESSUNO
han lär inte varit blåögd och knallvit eftersom han föddes i israel. men vem vet?
http://www.soundcloud.com/mr-rnbck http://www.soundcloud.com/brormusik
jesus var helt svart. asså helt som ett mörkt rum
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jag har hört att han var albino. Who knows? gör det nån egentlig skillnad.. det där är en "jag vill ha uppmärksamhet" rad.
Rap is like star wars, only the stars die it's no sequels<br><br>
ne men det är ju sjukt att hela västvärlden har samma bild på jesus när han, om man ska försöka vara något sånär sanningsenlig, skulle va typ mörkhyad/arab. det är ju bara fult,
((MAAD))
ja inte var han latino iallafall
han föddes ju i nazareth han hade nån slags middle-east look. ljushyad arab kanske man kan kalla de :P
Fuck karma, I don't need karma!
Arab var han ju defenitivt inte eftersom han var Jude. Men blåa ögon lär ju kunna uteslutas.
Hip-hop is still cool at a party. But to me, hip-hop has never been strictly a party; it is also there to elevate consciousness. -Saul Williams
Piru_luv Har du foton på Jesus vill jag gärna se haha
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
kul att svin tror att Jesus var en blond kille...BWHASHASHAAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAH hippies!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Yamo_RGRA P14 dom förklarar ju bara vad immortal säger, alltså kan du ju fråga honom det
Dom första judarna var väl svarta, så man kanske kan anta att jesus iallafall va lite svart? Hahaha det står i bibeln att han va skit ful iallafall :D
Lyricist
2008-02-26 12:51
Självklart hade ju Jesus samma såkallade sjukdom som M-J och därför var han vit som snö trots att han var född i ett mörker ;)
Jag är inte offtopic, jag tycker bara att det jag hade o säga var snäppet viktigare...
Yamo_RGRA P14 haha försökte du vara smart nu lr? klart han inte var blond lr blåögd. så de spelar nog ingen roll vart i världen du vänder dig så kommer du få samma svar som på WHOA
----------------------------------------------------------------------------
Jesus va semit.. Olivfärgad hud, mörkt hår o mörka ögon e stereotypen för semiter men här inne på Whoa så e vi anti-stereotyper så vi säger väl att han va vit med blåa ögon
Nu finns all min musik samlad på ett ställe!! Givetvis gratis usershare.net/orismusik
Herregud, jag skojade bara! Jag vet ju själv om att han inte är blåögd, helt osannolikt. Men att ni ska tro att ni vet det är ju ännu löjligare. Visst, man kan gissa sig fram men faktum kvarstår att ni aldrig kommer få veta hur han verkligen såg ut. Bara patetiskt att läsa folks inlägg om att han är olivfärgad, ljushyad, mörk. Visst det kan vara möjligt men gissa er inte fram sådär bara. Och slutligen, till dig "The_Dictionary", du visade ju bara din låga intelligens med det inlägget. Du borde pröva att skriva med stor bokstav i början av meningen och kanske, med lite hopp, avsluta med punkt.
Lyricist
2008-02-26 15:54
Jag är inte offtopic, jag tycker bara att det jag hade o säga var snäppet viktigare...
Skrämmande hur många det är som verkligen tror Jesus har funnits.
this is for my niggas and my nymphos, non stop bangin like a dilla instrumental
Hangaround
2008-02-26 20:57
etna P24 mycket pekar på att han har funnits, men allt det där med jungfrufödsel, gå på vatten och hela dom sjuka känns mest som efterkonstruktioner..men korsfäst blev han, det var så som romarna straffade rebeller.
dock inte på ett "litet t kors", utan på ett "stort t kors"..alltså ett T..standard i dom dagarna.
etna skrämmande hur lite du verkar veta om historian
etna P24 kan du utveckla varför de skulle vara så skrämmande?
Static is the last thing ya need when ya see me
Jag tor att jesusvandrade på jorden,dock inte att det var någon jungfrufödsel lr liknande, tror inte han var "guds son" mer än nån annan av oss. hur kan de vara så skrämmande?
----------------------------------------------------------------------------
Tech: Jo, jag vet, men många verkar tro på den Jesusbild som raden handlar om.
this is for my niggas and my nymphos, non stop bangin like a dilla instrumental
Hangaround
2008-02-26 21:57
etna: ok, fattar vad du menar.
Alltså, jag vet inte om alla ljuger om sin ålder här inne men: Yamo... E du 14 så förstår jag inte varför du lägger dig i diskutionen alls, det vi pratar om kommer du inte att lära dig förrän om typ 4-5 år i skolan(om du väljer att gå i gymnasiet alltså).. Självklart vet inte du vad en semit är.. Du tror säkert att det e någon som nazister o Ice Cube är anti men så e det inte.. Semit är ett samlingsnamn för folk med just dom dragen jag nämnde från just det geografiska området där Jesus antas att vara ifrån.. Det e ingen gissning..
Nu finns all min musik samlad på ett ställe!! Givetvis gratis usershare.net/orismusik
De felsta forskare anser ju att jesus existerat som person. Även om han inte efterlämnade nåe texter han skrivit själv så finns han ju omnämnd i flera olika källor från den tiden. Inte bara av folk från hans egen judiska sekt utan även från papper hos det romerska rättsväsendet m.m Sen om han var Guds son eller inte är ju en annan fråga.
"De som inte rör sig, de märker inte heller sina kedjor"
Hangaround
2008-02-27 12:29
"flera andra"= du i ett inlägg? Jag försökte bara föra tillbaks tråden på intressantare ämnen än 61åringar som känner behov av att hävda sig inför 14åringar.
Hangaround
2008-02-27 12:44
och rektum, så nej, inte bara jag..därav "flera andra". jaha, du kanske borde ha försökt tillföra nåt nytt istället.
Hangaround
2008-02-27 12:44
ches vi har inte bättre för oss.
Tech: Du tillför inte direkt något nytt nu heller hähä.
oj vad ni kan kivas
Amentttt... Jag har väntat i 61 år för att kunna tillrättavisa tonåringar som dig o andra... Kan du inte ens unna mig det???
Jag e öppen för diskution men på ett verkligt plan, inte nån fantasifakta..
haha =) denna tråd handlar ju fett mkt om utländsk hiphop! :) kan inte någon ta bort denna tråd? känns som att trådskaparen fikk svaret han sökte efter jävlat direkt och sedan bara flippat till något helt annat. jesus var svart, maria var hora, fukk off!
((MAAD))
T2dafuckin P61 Ja, han är semit men att ni ska gissa er fram till hur han ser ut är ju bara patetiskt!
Nä men vi gissade ju inte HUR han såg ut.. Jag gissade inte överhuvudtaget, jag bara sa att han va semit o semiter ser ut så.. HUR han såg ut har ingen nån aning om o det har du helt rätt i:)
är det då inte mer patetiskt att göra statyer och gissa sig fram till att han ser ut som dom försöker få det att se ut?
((MAAD))
Din pappa e så gammal att han har sett Jesus live... Ne men, varför går ni in hur han såg ut när yamosnubben ville bara veta vad some menades med raden? Well, whoa.nu ...
"One good think about music, when it hits you.. You feel no pain..So hit me with music... Hit me with music now!"