Nas - Untitled Track List & Production Credits
01. Queens Get The Money (Produced by Jay Electronica) 02. You Can’t Stop Us Now (feat. Eban Thomas of The Stylistics & The Last Poets) (Produced by Salaam Remi) 03. Breathe (Produced by J. Myers & Dustin Moore) 04. Make The World Go Round (feat. Chris Brown & The Game) (Co-produced by Cool & Dre & The Game) 05. Hero (feat. Keri Hilson) (Produced by Polow Da Don) 06. America (Produced by Stargate) 07. Sly Fox (Produced by stic.man of Dead Prez) 08. Testify (Produced by Mark Batson) 09. N.I.G.G.E.R. (The Slave And The Master) (Produced by DJ Toomp) 10. Untitled (Produced by stic.man of Dead Prez) 11. Fried Chicken (feat. Busta Rhymes) (Produced by Mark Ronson) 12. Project Roach (feat. The Last Poets) (Produced by Eric Hudson) 13. Ya’ll My Niggas (Produced by J. Myers) 14. We’re Not Alone (feat. Mykel) (Produced by stic.man of Dead Prez) 15. Black President (feat. Johnny Polygon) (Produced by DJ Green Lantern)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
när släpps denna?
"I gonna slash and gash, cut another hole in your ass<br>spill blood on the walls and play tennis with your balls<br>If the phone rings, don't answear the call<br>Im a slit your throat, fuck you like a ghost<br>cut your foreskin off and make a winnercoat.......PEACE" Spöket i Scary Movie
Inte "Be A Nigger Too"?
Roc Nation Invasion! 19/7 - 2008
04. Make The World Go Round (feat. Chris Brown & The Game) .. :/
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Skönt att han jobbat så mycket med Stic.Man ....kan bli väldigt bra
JKIBMM
hero är riktigt jävla tung!
04. Make The World Go Round (feat. Chris Brown & The Game ) .. :/
shit, det här kommer bli riktigt kasst.
Jag tror faktiskt inte denna skiva kommer bli så jävla bra
Va fan har ni för problem med The game ?
sly fox är så jävla fet
ny text i lyricism - Tjalle - En alkoholist's bekännelser (del 1 av 3) /Tjalle -08
Game är ju jävligt consistent åtminstone, ett samarbete med de båda kan ju faktiskt bli bra. Men producentlistan ser jävligt dyster ut.
Fried Chicken är galen!
your heart pump project kool-aid
Sly Fox e så jävla fet.. sanningen!
tror tyvär inte den blir så bra
skulle vilja ha ett till jigga samarbete på den här ochså
Sly Fox är nog det bästa spåret jag hört ifrån skivan so far iaf
JKIBMM
HAHA vilken jävla SKÄMT skiva.. Sätter 500 spänn på att inget beat kommer va bra
Man kan ju inte klaga på Dead Prez och Last Poets. Men i övrigt ser det rätt dystert ut. Någon från Stylistics är ju cred också iofs!
08. Testify (Produced by Mark Batson) Mark Batson är väldigt underskattad därför kommer den här låten vara fetast.
Shuu
"annars fanns väll många killar i STHLM??" fred med g-unit. dissa g-uint. fred med g-unit igen under mindre än två veckor , jo grattis.
Hangman To be honest, att problemet inte är The Game utan, Chris Brown, ja menar.. WTF ?
"One good think about music, when it hits you.. You feel no pain..So hit me with music... Hit me with music now!"
Why you hate the game
Shuu
Hero ft Keri Hilson är så äckligt jävla bra. Har lyssnat på mixtapet han släppte för någon månad sedan med Dj Green Lantern och det är också väldigt bra. Jag tror på den här skivan.
http://www.twitter.com/michaelcrackson
Tomten-: Hahaha.
Beat the odds like an abusive freak show owner
Ja tycker The game borde välja beats åt nas, game har fan känsla för sånt skit.
To disrespect you, I would had to have respect for you at one time
skit
"One good think about music, when it hits you.. You feel no pain..So hit me with music... Hit me with music now!"
varför man kan hata på the game? kanske för att han är en monoton rappare som aldrig utmärker sig på något sätt, medioker helt enkel. fattar inte hypen, så grym är han faktiskt inte.
((MAAD))
davve_d: Han är bra för att vara gangsterrappare. Annars medioker. Inget jag skulle lyssna på dock.
Beat the odds like an abusive freak show owner
den är feet gillar fet mkt hero med keri
Things arent easy at my old home.
men för i helvete... King Geedorah (MF Doom) - "Anti-Matter" from Take Me to Your Leader (2003) Mathematics - "Gangsta" from Love, Hell or Right (2003) U-N-I - "The Proposal" from Fried Chicken and Watermelon (2007) RZA - "You Can't Stop Me Now" from Digi Snacks (2008) Nas - "You Can't Stop Us Now" from (untitled) (2008) sluta missbruka samples.
Ja tycker The game borde välja beats åt nas, game har fan känsla för sånt skit. fyfan mkt ska man se innan ögonen trillar av..
nån skrev nått vettigt på whoa.. se på fan
Rapping Hero beatet är tvääärbra ge mig 500spänn
SunTzu: Lägg till Ill Bill's "Unstoppable" (producerad av Necro) till den listan..
Keep CD alive
låten med Game och CB är faktist skiit bra.. även fast jag hatar chris brown i vanliga fall.. game lägger det skit tungt..
Inte hört hela skivan men det jag hört låter jävligt tungt och inte poppigt men ändå tilltalande för en större publik trots de ganska mörka texterna. Tror det här blir sommarens soundtrack.
http://www.twitter.com/michaelcrackson
Queens got the money är en av mina favoriter, så jävla nice låt.
Kraid Jag vet inte om jag ska ta dig på allvar eller inte
To disrespect you, I would had to have respect for you at one time
varför hatar folk chris brown? för att han e rnb antar jag
www.myspace.com/youngivy<br> tro mej, jag är skitduktig på att rappa
det vet man aldrig med mig..
Simon_T: för att han är extremt jävla smörig..
Keep CD alive
testa o lyssna på budskapen LYSSNA, inte bara HÖRA beatet o trycka på nästa det här e det BÄSTA som nas nånsin har gjort N Illmatic the rest så är det bara, face it era jävla horhatarbeatlyssnare lyssna på riktig musik om ni vill höra riktig musik, lyssna inte på hiphop förövrigt tycker jag att varenda beat e tungt lovar att hälften av er svalde illmatic endast pga att andra sa att det var det bästa som nånsin gjorts hade personligen svårt för vissa av illmatics beats i början men saker o ting växer o det kommer the N göra snart när den e officiellt släppt och om 10 år e det den bästa hip hop skivan NÅNSIN så är det bara
det var snabbt avgjort, TheRealness
det e därför jag heter the realness SunTzu, för jag ser verkligheten och nas e tillbaka där han alltid borde varit number one
Lyssnas nonstop, för att den bokstavligen utklassar allt som släpps de senaste 10 åren. Fyfan, denna album har allt, beat, text och flyt, ska lätt köpas.
Hela skivan är fet rakt igenom, både texter och beats. Blivande klassiker. Lite oväntat men ändå inte... Nas om någon har ju kapaciteten. Queens Get The Money America Sly FoxTestify N.I.G.G.E.R. (The Slave And The Master) Louis Farrakhan Bara för att nämna några hundraprocentiga låtar.
Bitches Ain't Shit