I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

senaste nyhet du vet om Eminem

Utländsk Hiphop - Allmänt

2009-01-24 12:21

senaste nyhet du vet om Eminem

yao, tänkte starta 1 tråd där man skriver om NYHETER med EMINEM...
Som ni kanske vet så är det mycket som *släpps/händer* med snubben iår..
han har släppt bok, och ´tillverkat´ skor med NIKE ...
och 2009 kommer Eminem tillbaka med skivan *RELAPSE*..

så det senaste du vet om Eminem så kan du skriva här...
....så whoa håller ögona på honom!

peace!

Denna texten syns under varje inlägg du skriver i forumen. Du får inte ha mer än tre rader i din forumsignatur för att det inte ska ta för stor plats i forumen.

2009-01-24 14:19
nu tycker jag du överdriver.. ho ho

nej men senaste nytt är nog att hans nya skiva kommer låta som encore, tyvärr.. om man utgår från Crack A Bottle.. samma jobbiga röst. gillar inte.

^_^
Skyll inte på mig, jag rösta rött.

2009-01-24 14:23
Ge oss "Just don't give a fuck"-Eminem!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-01-24 15:13
dumboleifi sa det bästa på länge
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-01-24 15:43
hade vart så mäktigt med en "Still don't give a fuck pt.II" eller något, om inte annat bara som bonustrack åt fansen som verkligen hängt med från dag ett..

2009-01-24 17:41
enligt Wikipedia om jag minns rätt så har Eminem reccat på ett Dj Premier beat, "Keys to the City" om jag minns rätt heter låten. Premier säger att tracken e som gamla Eminem, men ännu mer "fire!".
Litanol @ SC: http://www.soundcloud.com/litanol

2009-01-24 19:38
tror att Dres platta kommer att bli bättre än Ems

2009-01-24 19:41
Eminem har ju själv sagt att han kommer köra den aggresiva sidan mycket i hans platta? ;o finns länk i någon tråd här.
En kantstött pelare som inte pallar trycket
Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker

2009-01-25 01:31
Förutom det som sagt om hans musik kan jag även tillägga att hans kroppsform har förändrats betydligt, han skall tydligen ha lagt på sig ett par kilo.. Eminem goes fatman.

2009-01-25 01:42

2009-01-25 13:32
Haha!

Battlerappare

2009-01-25 14:00
men crack a bottle är fan inte från eminems platta utan detox som läckt och låten relapse var en freestyle så ni vet ju ej hur hans album låter
 You'll think im spellin' Iverson when the beef all done, cuz I'll leave you on the IV in the ER, SON.

2009-01-26 08:19
ska bli spännande att höra nya skivan
SKU - SKU - SKULASON!

2009-01-26 14:32
Den bilden är fake...
Its like a jungle sometime it makes me wonder how I keep from going under - klassisker!
Battlerappare

2009-01-26 15:07
nej bilden är ej fake när eminem var med om en mindre bilolycka google kommpis
 You'll think im spellin' Iverson when the beef all done, cuz I'll leave you on the IV in the ER, SON.

2009-01-26 15:47
Ch1ll P17
hade vart så mäktigt med en "Still don't give a fuck pt.II" eller något, om inte annat bara som bonustrack åt fansen som verkligen hängt med från dag ett..

om din ålder stämmer och du har hängt med från dag ett så pumpade du Eminem när du var i fyra-fem års åldern... Har lite svårt att tror på det faktikst...

2009-01-26 17:39
Bizzy och det var inte iår eller 2008 gooogle kompis.. Tror det blire fire för er som inte har gett up och tror han är sellout..

2009-01-26 21:21
hehe jag tycker att crack a bottle e rätt fet förutom refrängen som e lite för trallvänlig!

2009-01-26 23:40
fan spelar det för roll om han gick upp några kilo, shit han är visst människa som vi andra.

2009-01-27 00:27
jontelito,

Ingen som klagat på att han gått upp ett par kilo, det skrevs bara för folk som inte hade den vetskapen, dvs, en nyhet för dem.

2009-01-27 18:12
Fresh2Death LOL precis. speciellt eftersom "still dont give a fuck" kom fran forsta skivan. haha.
www.myspace.com/youngivy<br>
tro mej, jag är skitduktig på att rappa

2009-01-27 19:15
Läste det där om Eminems vikt för väldigt länge sedan och då hade han sagt att han skulle göra något åt det.

Och att albumet är planerat att komma under första kvartalet.
Do you fools listen to music or do you just skim through it?

2009-01-27 21:21
för det första är den bilden på honom rätt gammal nu.. nog närmare 2 år. såg honom för ett tag sen på ngn bild. och han va i samma grymma form igen.
iaf albumet är sagt att komma nu i febuari eller någon månad nära till det.
hoppas på det.
hm, någon som vet var denna bok kan inhandlas ? :/
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough
www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89

2009-01-27 23:57
om din ålder stämmer och du har hängt med från dag ett så pumpade du Eminem när du var i fyra-fem års åldern... Har lite svårt att tror på det faktikst...

sånna här kommentarer är så typiskt whoa. du är över 20, wow. kanske har jag formulerat mig lite klumpigt, men det jag syftar på är SJÄLVKLART att jag nästan enbart lyssnat på/köpt eminems allra äldsta skivor och antagligen har spelat dom mer än exempelvis dig. visserligen köpte jag min första eminem skiva för min månadspeng när jag var runt 11, så jätteefter var jag ju inte. Slim Shady LP släpptes 1999, så jag vart lite sen med att inhandla den, men men.. så jo, jag tycker själv att jag hängt med hyfsat jämfört mot dom miljontals kidsen som började pumpa hans låtar efter 8mile och framåt.

2009-01-28 01:41
hey hey ta det lungt nu Ch1ll... om du ska kalla det jag sa för något typiskt whoa (som det kanske var). Så måste jag faktiskt säga det samma om ditt eget uttalande att vara nere med något sedan dag ett... Som du även gör i det här inlägget...Shit folk här whoa är ju så äkta att dom va nere med saker förre dom va födda (om dom själv får fantisera)... Vad är grejen. Säg att du tycker om det bara vem bryr sig om du var nere med det från början...

Men eftersom du har börjat säga nummer så gör jag matten för att förtydliga hur löjligt det är. Du köpte alltså slim shadys lp år 2003, för sex år sedan när du var 11 (enkel matte, hänger du med?). alltså mellan the eminem show och encore (eminems tredje och fjärde album).

Jag vet inte men om du kallar det att (jag citerar) "verkligen hängt med från dag ett.." så vet i fan. Och förresten det här är även efter 8 mile...

Och vad är det för fel om man började pumpade em efter 8 mile? Som troligen du gjorde...

2009-01-28 02:48
För folks info, hans första skiva var Infinite, som släpptes 96.

2009-01-28 14:08
Exakt, varför snackar folk om -99 för? ;P

Fresh2Death, 8 mile släpptes -02 så det är nog troligt att sjukt många dunkade eminem efter 8mile, jag vet dock att jag hörde han innan hos en kompis och sedan ville man också ha han, sedan släpptes 8mile och han blev min idol haha

Men vem bryr sig hur tidigt man började lyssna? ärligt talat.. han blev ju först riktigt stor när det var premiär för 8mile osv..

En kantstött pelare som inte pallar trycket
Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker

2009-01-28 14:43
ja varför snackar folk om 99... shit ja kanske för att infinite trycktes upp på cr tusen kassetband och några hundra vinyler. Och såldes av eminem själv. Och skivan tog sig i princip aldrig utanför detriot... Undrar varför folk snackar 99 när Slim shadys Lp släpptes och Em va backad av Dr Dre... Har kanske något med att vara down like whoa?

2009-01-28 15:40
Jag lade ju till att jag hade uttryckt mig klumpigt, det var ju faktiskt ganska givet att någon skulle ta tillfället i akt att hävda sig när jag skrev "från dag ett", jag ursäktar mig.

Vad är grejen. Säg att du tycker om det bara vem bryr sig om du var nere med det från början...

bland annat du iom att du direkt reagerade på det.

Men eftersom du har börjat säga nummer så gör jag matten för att förtydliga hur löjligt det är. Du köpte alltså slim shadys lp år 2003, för sex år sedan när du var 11 (enkel matte, hänger du med?).

om jag hänger med? jag föddes 91, alltså var det 2002. enkel matte var det.

jag brukar inte vara en sån som måste visa att jag BARA lyssnar på "äldre" hiphop och är fett oldschool, eftersom att det inte är fallet. jag lyssnar på bra hiphop blandat med annan bra musik, punkt. nu råkade en sån kommentar slinka med i all hast som ett sätt att visa att jag faktiskt gillar hans äldre stil mer, och då är det klart att någon är på det. men nu glömmer vi hela grejen, jag orkar inte diskutera helt irrelevanta saker. ha det bra. peace. osv.

2009-01-28 18:36
haha aa visst. Skiter mer än gärna i det här. Ta det inte personligt för att du fick vara dem korsfäste syndaren för 90% av alla på whoa! Stör mig just på att man hävdar sig att man har gjort något sedan dag ett och fallet inte är så. Och just du gjorde det otroligt tydligt med din ålder. Visst frid! :)

Förresten om någon inte vet så har Charles Hamilton jobbat med Eminem i studio. Ingen aning vad som blev av det. Skrevs om det i somras. Citerat från en intervju med Hamilton:
I had a chance to work with my favorite rapper in the world, Eminem, and that was a dope experience

http://www.hiphopdx.com/index/dxnext/id.73