b-reals vänskap

Utländsk Hiphop - Allmänt

b-reals vänskap

tjena

vet ni om b-real ä vän me anderson silva ? har för mej de...
han känner snoop dogg o shit me xD

tänkte vi skulle diskutera b-reals vänskaper i den här tråden !
va tror ni b-real å hans vänner brukar göra när dom umgås!!!!!

PEACE
Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
en sak som ni kanske vet ä ju att anderson silva gått in till redmanlåten med b-realslinga osv?? deras vänskap e djup tror ja .
PEACE
är du väck?
http://www.sthlmmd.se
schwhat?

Deras vänskap är mycket djup. De brukar ligga under stjärnklar himmel, titta på stjärnorna och bara andas... Ibland när dom sitter på kafe så händer det att det blir helt tyst i konversationen, men det känns helt ok för deras vänskap är så stark. Pinsam tystnad finns inte i deras värld. Och ibland har dom opretentiösa pyjamaspartyn där dom kollar på skräckisar och busringer till tjejer dom är kära i. Livet leker för B-Real och hans bästisar.

Det här kommer bli en spännande diskussion.
Dagens Nyheter 15/11 1987: En hip-hopkonsert innebär en eller flera negrer som pratar rytmiskt och snabbt till ett komp av trummaskiner, stulna musikfragment och skivspelare som används som rytm-instrument. (Man "scratchar" med nålen fram och tillbaka över ett skivspår.)
hahaha klockrent isofu
http://www.sthlmmd.se
haha! "deras vänskap e djup" .. who gives a fuck.?

helt klart en skämttråd kom jag på nu, lite efter sådär..

-hahahaha

TROLL MANNEN! TROLL SOM SHREK
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Vad det inte B-Real som var gift med Carmen Electra?

Konstig tråd.

Jag tror dom röker en del weed ivarje fall. Men det är ju bara spekulationer :)
De Omutbara - Dödsskvadronen - whoa - 6 april - ladda sig ner
ja har hört att west side connection brukar åka limousine o rulla spliffar haha dom röker oxå !!!!!!!!!
PEACE
Du menar alltså att Anderson Silva och B-Real är vänner bara för att Silva brukar gå in till en låt som samplar B-Reals röst?
your heart pump project kool-aid
wu-tang clan verkar vara relativt bra vänner med cypress hill <3. sluta kalla dom för knarkare innan ni har ren fakta. t.ex filmbevis.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Ibland brukar B-real och ice cube hänga för att fixa lite med deras ak-47

OBS BILDBEVIS OBS!

dom va jävligt tajta, men jag har för mig ice cube inte hade en bra dag som han ibland har och råkade skjuta på b-real, så de blev ovänner i några år. men jag har hört att de är vänner igen!
njut
HAHAHAHAHAHHAHAHA måste va den bästa troll tråden jag någonsin sett

Hangaround

2012-08-07 20:38
Haha , lustigt mannen .. ja , vad b-real gör är väl givet röker gräs och förmodligen bajsar snett på såna som dig .
Skålar för att förlåta , dricker för att komma ihåg ..
Hangaround

2012-08-07 20:40
För övrigt ligger b-real inte särsklit högt på min lista över favorit- mcs . bortsett från att cypress hill är legendariska och gjort endel skönt matrieal att chilla till :P
Skålar för att förlåta , dricker för att komma ihåg ..
Poet

2012-08-07 22:05
är du väck?

Haha klockrent svar :D

Sen har TS rätt, Anderson Silva brukade förut gå in till sina fights med "Time 4 Sum Aksion". Låten har som bekant samplat "How Could I Just kill a Man" med Cypress Hill.

www.wallyjohnson.se
Döda tråden för fan.