daz e gangster
daz dillinger e fan den mest gangsta av alla rappers! checka bara thang on my hip videon, vem annars vågar göra video med en ak liksom!!!! så kan man ju se i who ride wit us videon att han har läderjacka som mafiosos o sånt oxå han e fan stygg så vad tror ni, e de nån annan rapper som e mer gangsta än daz eller e han helt enkelt grymmast !? (Inlägget ändrat av Mabande 2009-05-27 16:03:26)
njut
Yeah vilken cooling
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
yeee han är gangsta som sin kusin snoop dogg
Eyyy!! jag tycker 50 cent är mer gangsta
Jag vet inte om det är menat att vara ironiskt, men jag har inga problem med videon.
Hellre Daz med en ak än alla dagens dussinrappare med bar överkropp och glitter.
gangsta > bling bling
Hitta Svenska HipHopTexter på: http://www.hiphoptexter.com
rätt nice video! håller verkligen med caliber! USCH för dagens hip hop. säger bara M.O.P. och the pharcyde (Y)
http://www.myspace.com/drawskum
herregud vad fan är det här för tråd? jag skäms åt er...
rip stephen perry
A.S.N.O.M
Ja Daz e Gangster, men Gangsters finns det gott om, om du använder "putin' in work" som måttstock så finns det många många rappare som e mer gangster än han, iof vilken måttstock du än använder så finns det många rappar som e mer gangster än han.
Och som Lion-O sa
herregud vad fan är det här för tråd?
----------------------------------------------------------------------------
2 pac e mest gangsta han blev ju skjuten
Still down to pull a homicide just strap up and ride, stick a needle in my eye if I ain't ready to mob
Caliber P24 Haha fuck off!! No homo
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Tycker MOP knäcker Daz om man ser på videon.
Daz ar ingen gangster om han gar sa langt for bevisa nat... Tony Montana ar gangster, kommer ni ihag sjukhus scenen?? Daz ar svartingen som blitt skjuten :P
I be around, just out of sight
^haha
people have hated me, people do hate me, and people will hate me!
menade Tony Soprano sa klart!!! Gangster: Yo, Tony Soprano, Real O.G... Tony: Whatever...
bara jag som tycker han ser ut som Ice Cube?
Jay-O Felony och Freddie Foxxx all I got 2 say!
Haha så fet Handle ur bizness videon var.. när andra rappare åker runt i Bentleys i sina videor kickar MOP en tank. Trådskaparen måste vara ironisk ju...
"Tried to freeze time that's why I iced the face of my watch" - AZ
T.I är ju gangster på hög nivå.. Och så är hans musik jätte bra DET ÄR SARKASM MINA VÄNNER!
"One good think about music, when it hits you.. You feel no pain..So hit me with music... Hit me with music now!"
Nelly ar typ med gangster, han har sackiga byxor o massa bling...
Daz är ascool! En äkta G! Typ fuck aina, göra brott och såna häftiga saker! Var trådskaparen seriös?
Beat the odds like an abusive freak show owner
Okej, läste igen, han är inte seriös.
Qnivqast nej, han var inte serios han var maddafakking really real!
Daz är en sjukt fet rappare.. Ak:n och resten har jag nog ingen direkt åsikt om.. Word på caliber ang. överkropp och bling! Rock från heltah skeltah är förövrigt en kandidat.. Han är jävligt real iaf.. Im out!
Kartellen är mer gangsta bre!
Pfft, Kartellen... Snoop Dogg är en äkta O.G yo!
han gör fel redan i början, gangsters kliar sig inte i ögat med handen.. dom gör det med pickadollen
While im whatching the leaves dance in the wind at dawn<br> the feeling is creeping down the spine like a chill and now youre gone<br>
Gangster eller ej men en av mina barndomsförebilder.
Jävlar i mig vilken cooling!!! önskar jag var lika häftig som han!!
See, I don't give a fuck, that's the problem
köp en skala 1:1 ak 47 sof air gun och gör en egen video så ska du nog se att det postas nån fin tråd om det här sen! brukar inte använda mig av internetslang men pwned på m.o.p -videon
Jesus loves you, but i still think your'e a cunt!
de har väll inte med nån AK att köra, Daz e G bottom line, han är uppväxt i ett Crip set i LBC de borde väll räcka som reference. Alla här vet att Mr Knights är Gangster iaf, DAZ knallade rätt in i Death Row studios å slappade upp Kurupt mm när dom va ovänner. Det borde också räcka som reference. Men Daz är inte känd för att han viftar med vapen utan att han är en jävligt fet MC. So leave it alone.Det e lika fånigt att hata på en bra MC för att hans förflutna inte är det samma som massa Svenska ungar i sin skyddade verkstad, som att hata på en MC som är mån om att vara underground och inte beblanda sig med Comersen. För övrigt så kan man undra om inte TS tycker att skills mäts i järnets kaliber, fånig skit isåfall.
----------------------------------------------------------------------------
Alltså rektum, lugn o fin nu va. Jag tror ingen här tvivlar på att han faktiskt är hård på riktigt och alla som skrev här, ja nu antar jag, bara drev med trådskaparen! Men fint att du går stenhårt på defensiven för din idol! F.Ö håller jag med dig om att han är en "jävligt fet MC"!
Jesus loves you, but i still think your'e a cunt!
HAHAHAH, roligast skrivet att explicit!
Shoot at you actors like movie directors
dessutom ligger den i fel forum
Producent
2009-06-23 23:28
dessutom ligger den i fel forum nej...
låten är ju fett töng
Blunted in stockholm