De mest spelade låtarna i dina högtalare/lurar på sistone
Gammalt som nytt, släppt som osläppt, vinyl som mp3. Behöver inte vara favoritlåtar på något sätt, bara sånt du funnit dig själv pumpandes mycket på sistone. Lista bara låtar som gått varma hos dig senaste veckorna typ. Här är femton låtar jag spelat sjukt mkt i år hittills Jean Grae feat. DJ Boogie Blind: You Don't Like It (So What?) Telemachus feat. Roc Marciano: Scarecrows Sweet Tee: I Got Da Feelin' Newcleus: Jam On It Action Bronson: Shiraz Roc Marciano: Pop Roc Marciano: Scarface Ni**a Roc Marciano: Snow Unique: I'm Untouchable Heather B: I Get Wreck Heather B: All Glocks Down 3rd Bass & KMD: Ace In The Hole Solomon Childs: Mama Can You Hear Me Z-3 MC's: Triple Threat Afrika Bambaataa Zulu Nation Cosmic Force: Zulu Nation ThrowdownJag gjorde en youtube playlist , för ämnet blir olidligt om folk lägger in femton youtube-länkar i varje post. Peace
Action Bronson - Imported Goods Action Bronson - Shiraz Dysfunkshunal Familee - Just Keep Holding (Feat. O.C. & Agony) Dysfunkshunal Familee - Start Scheming (Feat. General Steele & Jean Grae) 1982 feat Action Bronson - The Money Is Reality REKS - 25th Hour Y- Society - Dont Do It Lace Da Booms - Cut That Weak Shit remix Kool G Rap - Death Threat King Just - Warriors Drum Shades Of Brooklyn - Change
Fuck That Serato MP3 shit! Keep It Dusty!!! THD KREW<br> http://www.myspace.com/dj_grass
Dysfunkshunal Familee - Start Scheming (Feat. General Steele & Jean Grae) 1982 feat Action Bronson - The Money Is Reality De här två har jag spelat jävligt mkt också!
Skivsamlare
2011-03-19 10:01
So far med Sleep of oldominion går rätt varmt här..
Konsertbesökare
2011-03-19 11:26
Reks - 25th Hour Reks - Thin Line Theodore Unit - Punch In Punch Out Talib Kweli - Palookas feat. Sean Price Talib Kweli - Uh Oh feat. Jean Grae Jay-Z - The Blueprint 2 Redman - Rated "R" Raekwon - Rainy Dayz Raekwon - Molasses feat. Rick Ross and Ghostface Killah Raekwon - Butter Knives Raekwon - Ferry Boat Killaz Saigon - What The Lovers Do (feat. Devin The Dude) Ghostface Killah - Ice Pete Rock - Pete's Jazz Roc Marciano - Raw Deal Roc Marciano - Snow Termanology - Radio Ghostface - The Watch EPMD - Strictly Business EPMD - So Wat Cha Sayin' Theodore Unit - The Drummer
Skivsamlare
2011-03-19 11:46
Seeed - Respectness Earl Sweatshirt - Earl Tyler, the creator - Yonkers Tyler, the creator - Bastards Tyler, the creator & Hodgy beats - Sandwitches Soom T & Disrupt - Boom Shiva Jaylib - The Red (nya versionen) Narkimic m. Houman - Jag sa till dig Supersci - Snap out of it Georgia Anne Muldrow - Simly Put Joe Kickass - More or less Joe Kickass - True Captain Dangerdoom - Space hoes Glesbygd'n - Parasita Suff Daddy - Kill Bill Representativz - God degree typ!
Odd Goons @ Soundcloud SP1200 / S950. 12bit grittynessss
Mycket Organized Konfusion faktiskt. Mest låtarna Stress och Bring it on. J Dilla pumpas ju alltid, likadant med Sean Price. Annars Raekwons senaste förstås :)
Är ofta ute och promenerar om nätterna, särskilt på vintern när det är helt dött ute kan viss musik få en annan impact. I hörlurarna spelas bl.a detta just nu:Dynospectrum - The Winter MoonIll Biskits - Chronicle of 2 Loosers plattanDetail - Minds Connected Part 2Cipha - Rock Rock OnMass Influence - Rhyme Placement InstrumentalenUSD - The PlaceMobb Deep - Cradle To the GraveDJ Battlecat - On Top Of The WorldDNA - Bronx Criminal CountyK-Borne - Tha KwestMental Ward - Choose Ya FateSherlock - It's All GoodThe East Flatbush Project - A Madman s DreamMobb Deep - Survival Of The Fittest Havoc's remix instrumentalen På skivspelaren snurrar:Scritti + Likwit Crew - Another Sound Mission tolvanMood - Karma tolvanP.S. Aka Tha Marginal Error -släppenMics Of Fury -släppen
021Hndstls | Sundaytone Productionz WESTAROZE GRAFFITI & HIPHOPBLOG http://021handstyles.blogspot.com
har vart mycket svensk hiphop på senaste...Movits nya är riktigt bra men utländska låter som spelats på senaste är: Nate dogg - nobody does it better Reks - thin line (prod. Pete Rock) Statik Selektah feat Termanology - Radio Roc Marciano: Snow Lupe fiasco - the show goes on ..sen vet jag inte om jag lyssnat särskilt mycket hiphop utöver detta...
JKIBMM
Cunninlynguists - Mic Like A Memory Digable Planets - Rebirth Of Slick Digable Planets - It's Good To Be Here Digable Planets - Examination Of What The Beatnuts - Hammer Time feat. Al Tariq Moonshine Marly Metal Problemz. Reks - 25th hour Craig Mack - Flava In Ya Ear Craig Mack - Can I Get Down Roc Marciano - Snow (remix) feat Sean Price Pete Rock & CL Smooth - All The Places E-Bros - Funky Piano Ram Squad - Keep It Real Ram Squad - Strike Back Hyenas In The Desert - Hyenas In The Desert Hyenas In The Desert - Other Side Of Midnight Poor Righteous Teachers - Word Iz Life Poor Righteous Teachers - Conscious Style feat Krs-one Society - Yes N Deed Society - F.U.N.K (from us nasty kidz)
Gangsta rappers can't fight, so they rap about guns
ratatats remix plattor :P yeea!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
och den här har varit på repeat ett tag också
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Tips: Klicka på länkarna! ;)
Action Bronson - Barry Horowitz Meyhem Lauren - Queens Tyler, The Creator - Sandwitches (feat. Hodgy Beats) Telemachus - Scarecrows (feat. Roc Marciano) Action Bronson - Beautiful Music Mobb Deep - The Realest (feat. Kool G Rap) REKS - 25th Hour Raekwon - Molasses (feat. Rick Ross & Ghostface Killah) Smoke DZA - Ralph Lifshitz Raekwon - Butter Knives Meyhem Lauren - Typhoon Rap (feat. Action Bronson) Tyler, The Creator - Yonkers Grand Puba - I Like It Meyhem Lauren - 7000 Thoughts OFWGKTA - Swag Me Out
Brukar variera lite men det har blivit mycket Bieber på sistone
The most important single central fact about a free market is that no exchange takes place unless both parties benefit.
floorless: Sjukt, dammade av 2000 igår för första gången på flera år.
Childish Gambino - Be Alone (egentligen hela EP:n) Theophilus London - Hum Drum Town Wax - Red Wax - Dispensery Girl Action Bronson - Shiraz Tyler The Creator - Yonkers Mac Miller - Oy Vey Lupe Fiasco - Show Goes On Sweatshop Union - Nuclear Family Gilbere Forte - Veritas Masta Ace - God Ol Love Det är väll det typ, of the top of my head.
MF Doom-doomsday Ahmad Jamal - I love music Isaac hayes - hung up on my baby Cliff nobles - the horse Nas- halftime hell Razah - Heaven on earth 60 second assassin - Sword stylez Sunz of man - intelectualls Killah Priest - happy Wu Tang Clan -severe punishment Black Moon - nigguz talk shit
Hip-hop is still cool at a party. But to me, hip-hop has never been strictly a party; it is also there to elevate consciousness. -Saul Williams
Har kommit in i en liten House of Pain period, då speciellt denna låt gått varm. Usch så tung den e!
"Vill man träffa folk, då ska man gå med i en skytteklubb"
Beatboxare
2011-03-21 10:47
Dessa skivor har jag spelat i mp3spelaren på sistonde: Slumvillage-Fantastic vol 2 J Dilla-The Shining J Dilla-Donuts J Dilla-Ruff Draft J Dilla-Jay Loes Japan Quasimoto-The Unseen Common-Like Water For Chocolate Jaylib-Champion music Någon Kan Kickplatta(minns ej vilken) Väldigt mycket Jay Dee alltså.
/KG BOOM
Show and KRS - Running in the dark - Improve myself (touch version) Grand Puba - I like it - 2000 - Lickshot - Who can get busy like this man? Roc Marciano - Pop - Thugs prayer - Scarecrows Dj Shadow - Midnight in a perfect world Kool G Rap, Cormega, Roc Marciano - Tricks of the streets Blaq Poet - Sichuwayshunz - I-getitin
"Fletch, he truly defines grace under pressure"
Cunninlynguists nya skiva, sen har jag snöjat in på livin proof plattan igen med group home, rekommenderas :)
AIex: Beatmässigt en av de 10-20 mest perfekta album som gjorts. Top 3 Premier albums to me!
Jag tar mina top tracks på spotify: Supersci & Chords - On the grind Fashawn - Samsonite man Mofeta - Testamentet Gang starr - Full clip Jamie T - Sheila K'naan - take a minute jag är skeptisk till om den visar rätt faktiskt.
soul - håller me, antar att du sitter på us org pressen också :)
AIex: Nix, tyvärr amerikanska nypressen fr 98 med det fula klisterlappsomslaget.
Nas & Damian Marley - Friends Jay-Z & R. Kelly - The Streets
"Tried to freeze time that's why I iced the face of my watch" - AZ
Här är spåren som jag köttar i marsspellistan: Big L - How Will I Make It The Kid Daytona - Learn The Last Emperor - Monumental G-Side - How Far Joell Ortiz - Battle Cry Jadakiss - Trading Places Fashawn - Catch Me When I Fall Nas - Project Window Scientifik - Criminal Saigon - Enemies Dee-1 - Exhibit D Mobb Deep - What's Ya Poison Talib Kweli - So Low Big K.R.I.T. - Dreamin' T.I. feat. Scarface - How Life Changed Lil' Boosie - The Rain Capone N Noreaga - Brother From Another Bun B - All A Dream Pill - On Da Korner MF Grimm - Words Cormega - Rapture Raekwon feat. RZA & Inspectah Deck - Black Mozart Goodie Mob - I Refuse Limitation Cam'Ron - Crime Pays (Intro) Guilty Simpson - American Dream Public Enemy - Brothers Gonna Work It Out
Watch me get down in your Province, town, or populace Cause in my life, rhyme is Prime, posses the matrix like Optimus
Reks - 25th Hour The Roots - Right On Kool G Rap - On the Rise Again PMD - Rugged-N-Raw The Beatnuts - Get Funky (Remix) MF Doom - Dead Bent Och typ Raekwons nya, Action Bronson, Roc Marciano...
Black Opz - Battle Cry Posterboy - Jurassic Harlem :)
"Fletch, he truly defines grace under pressure"
Denna låt har jag lyssnat mest på denna vecka!
Old school Rap Gangsta Rap
The Roots feat. Common - Act too (Love of my life) Meyhem Lauren - Haywood feat. J-Love Heltah Skeltah - Soldiers Gone Psyco Heltah Skeltah - Dr. Wiggy MED - Where I'm From MED - Nightlife MED - Special Mad Skillz - The Jam Roc Marciano - Panic Roc Marciano - Riding Around Meyhem Lauren - Crossroads feat. Roc Marciano M-Phazes - Restless M-Phazes - Out Of My Life Masta Ace Incorporated - Da Answer Redman - Put It Down Little Brother - That Ain't Love Little Brother - Curtain Call Little Brother - Young Fresh and New Dela - Chill Dela - Long life Och samma som translatorn P28, förutom: Like water, Jay loves Japan och Ruff draft.
Keep playing sega-games
Jag verkar vara en av få som inte gillar REKS nya, var av en besvikelse för mig. För tråkiga beats för min smak. Däremot har Apollo Browns skiva Clouds har spelats en hel del, den kan varmt rekommenderas om man gillar hans stuk(instrumentalt). Finns nu även att lyssna på Spotify!
"Vill man träffa folk, då ska man gå med i en skytteklubb"
en låt som jag alltid ser till att ha i bilen..i mp3..stereon..datan,, är army of pharos.låt seven.. bästa raplåt genom tiderna..den dödar allt..
Big Sean & Chris Brown - My Last Lil Wayne, Big Sean & Drake - All of the Lights remix
Tyler the Creator - Bastard Tyler the Creator - French King Gordy - Lucifers Apology King Gordy - Xerxes The God King Jim Snooka - Chaos Cee Lo Green - Fuck You Violent J - Homies 2 smoke with Henok Achido - High on Life Cage - Fat Kids need an Anthem Mr Cool - Hela Rap Hop(Tröttnar INTE) R.A. The Rugged Man - Lessons Wu-Tang Clan - JAH WORLD Young Buck - Driving Down The Freeway.
Ja
Det här säger min last.fm: Marger – My Thing (Feat. Sibling) Marger – Stress (Green Guys) Castro – C From T Marger – Grime Ting Marger – Power (Feat. Mercston) Newham Generals – Getting It In Ruff Sqwad – When It's On (Slix, Tinchy, Dirty Danger & Rapid) Castro – Adolescent Newham Generals – Like It Or Not Newham Generals – Bag of Grease Ruff Sqwad – Future (Dirty Danger, Rapid, Slix & Shifty Rydoz) Castro – Desert Storm Ruff Sqwad – Jennifer (Shifty Rydoz, Dirty Danger, Rapid & Slix) Dizzee Rascal – Stop Dat Dizzee Rascal – I Luv U Castro – Chemist Castro – Trouble trodde jag inte
http://soundcloud.com/80scrackpolo
Graffare
2011-03-29 10:28
LMNO - Working LMNO - Good and bad Magestik legend - Starter pistol Sage Francis - Crack pipes ArtOfficial - Big city bright lights ArtOfficial - Eyes of a stranger Language arts crew - Lazy daze California Swollen members - dark riders Swollen members - Deep end Swollen members - Grind Swollen members - Bad dreams Sunspot jonz - Purple kush Superstar quamallah - California dreamin'
nate dogg & warren g - regulate biggie ft method man - the what slum village - the look of love slum village ft busta rhymes - what's it all about tyler the creator - yonkers academics - tare lugnt 4, alla jävla låtar jay electronica - exhibit a/c redman & method man - the rockwilder
http://soundcloud.com/elbjornbjorn
justja, de la soul - stakes is high, äh de la i allmänhet
http://soundcloud.com/elbjornbjorn
Pharoahe Monch - Black Hand Side Pharoahe Monch - Assasins Lex Starwind - Tae Kwon Flo Lex Starwind - Rise Quick Cunninlynguists - My Habit (I haven't changed) Roc Marciano - Pop N.A.S.A - Spacious Thoughts Reks - 25th Hour Slim Thug - Caddy Music G-Side - Came Up Zion I & The Grouch - Rocket Man Freddy Gibbs - Live by the game Curren$y - The Day
Rap is like star wars, only the stars die it's no sequels<br><br>
Loose Cannons - Tour De Force har spelats en del på det senaste!
Ghostface - In the park
How can hip-hop be dead when wu-tang is forever?
Den mest spelade senaste veckorna: Wiz Khalifa - Black and Yellow (G-Mix)
Tupac - Starin Thru My Rear View Tupac - A Crooked Nigga Too Ice Cube - The Nigga Trapp Nas - The Message Nas - Nas Is Like Dolla - Closer To My Dreams Busta Rhymes - Arab Money REMIX Dr. Dre - The Next Episode Snoop Dogg - Blas NWA - Hello
What would life be without Hip Hop.
Skivsamlare
2011-04-23 14:59
top tio senaste månaden: Da Henchmen - Flippin' With Da Henchmen Edan - Fumbling Over Words That Rhyme Siah & Yeshua dapoED - The Visualz Finsta - Crush Da Dysfunkshunal Familee - Tear Your Kingdom Down Jazz Liberatorz - Backpackers Jamal - Fades 'Em All (Peet Rock remix) Brainsick Enterprize - Time To Shine Juggaknots - Troubleman Damu the Fudgemunk ft. Buff1 - When Winter Comes
Odd Goons @ Soundcloud SP1200 / S950. 12bit grittynessss
Senaste veckorna; Partyrock Wrecking Crew - Cleptomania Mister Voodoo - Chryme Life (Demo) Reggie Capers - Do It Like That Da King & I - Tears Showbiz & A.G. - Its Up To You Homicide - Stashouse Black Moon - U Da Man (Evil Dee Remix) Trauma Center - Emergency Diamond D - Check One, Two Bornsinnas - It All Comes Down 2 (Remix)
Senaste veckans. Shan Luv - Caught In The Rapture Mackin' Rob - Punk Hoez Stuck In The Middle Compilation - Smooth Funk (Da' Golden "C") Street Thugs - Based On A True Story Loced Out - Don't Stop JCD - Hustlin' 101 H-wood - Gangsta Luv (Feat. G-Side) Baby C - Chop It Up M-Sane - R.I.P. Til We Meet The Zoo Crew - Money In The 90's West Side Industry - On A Mission Def City Mob - You Can't Fuck With Tha West Coast
Producent
2011-04-26 16:32
REKS - 25th Hour Guilty Simpson - I Must Love You Guilty Simpson - Robbery Guilty Simpson - Man's World Guilty Simpson - Run Pharoahe Monch - Clap Pharoahe Monch - Let My People Pharoahe Monch ft Immortal Technique & Vernon Reid - W.A.R Pharoahe Monch ft Jean Grae, Royce Da 5'9'- Assassins Fashawn ft Blu - Samsonite Man Fashawn - The Ecology Fashawn ft Evidence - Our Way Fashawn - Stars Ghostface Killah ft Black Thought - In Tha Park Ghostface Killah - 2getha Baby Ghostface Killah ft Jim Jones - Handcuffin Them Hoes Ghostface Killah ft Cappadonna, U-God & Raekwon - GhettoThe Roots , typ hela How I got over skivan, sen måste jag säga att jag pumpat M-Phazes beats som fan.
http://www.youtube.com/watch?v=6LxpYUTfHZA