I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Blogga är gay, men jag gillar göttar

Utländsk Hiphop - Allmänt

   

2012-02-10 15:56

Blogga är gay, men jag gillar göttar

Utmanat mig själv nu genom att äntligen starta en musikblogg som jag har haft i tankar i flera år efter att ha ramlat in på diverse jätte kassa bloggar till bloggar som har mycket bra skit men ofta för mycket skit också. Iallafall så är det en blogg med hiphop som core i ämnet oftast. En post = en musik/video länk. Försöker hålla nere texten så mycket som möjligt på bloggen och länkar bara sån skit som jag är för blyg för att länka på facebook. Kan bli kul dvs. Checka in gärna då jag preeeecis i detta nu har börjat med den, more to come more to come.

Kollade även in reglerna innan jag postade detta då jag tänkte att fan får man länka till sin blogg? Men efter att ha läst detta:
"- Ref-länkar (länkar från sidor där du får en fördel genom att andra klickar/registrerar sig via just din länk)"

Jag får ingen så kallad "fördel" av att länka till bloggen i form av pengar? Visst publicitet men jag tror att många på whoa kan digga något av skiten jag lägger upp så visst relaterat till publiken är det. Anyway försökte inte trampa på forumrävarnas tår hehe så Admin if u feel like it så är det bara o ta bort den, hoppas dock den stannar kvar.

At last.

http://whitefencemusic.blogspot.com

white fence music