vilken låt lyssnar du på just NU?

Utländsk Hiphop - Allmänt

vilken låt lyssnar du på just NU?

Som rubriken lyder..

Vilken låt lyssnar du på just NU?

själv så lyssnar jag på Flatbush Zombies - Thug Waffle

Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
MF DOOM - Absolutely
Konsumtionskulturen är ett fördärv.
Shades Of Brooklyn - Change
Gangsta rappers can't fight, so they rap about guns
Heavy D & The Boys - The Overweight Lovers In Da House
Trapped in the 90s hit och trapped in the 90s dit. Vad har 80-talet gjort för ont?
Mood - Unconscious MC's
Rappare

2012-03-12 20:09
Ja

Rappare

2012-03-12 20:45
Albert King - Laundromat Blues
LADDA NER "UNSUNG HERO MIXTAPE"
HTTP://WWW.MCCONFIDENT.COM
Beastie Boys - Brass Monkey
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.
Trapped in the 90s hit och trapped in the 90s dit. Vad har 80-talet gjort för ont?
Producent

2012-03-13 16:01
People believe what they want to believe, and I want to believe you're a smart man.

As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.
En kantstött pelare som inte pallar trycket
Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker

På repeat hela vägen till jobbet idag. Premiers sista riktiga 100%-iga mästerverk? Och verserna? Fuggedabodit!
Nej, scratch that. The Frustrated Ni**a kom ju fan flera månader senare. Menmen. ETT av Premiers sista mästerverk då.
Skivsamlare

2012-03-15 14:45
Så får man inte göra!
duane stephenson - i dont need your love
Sprit, vapen & knark gör den svage stark
Producent

2012-03-17 11:32
Johnny Osbourne - Free Lance Lover
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.
Konsertbesökare

2012-03-17 11:53

Poet

2012-03-17 20:22
"life's a garden, dig it."
Konsertbesökare

2012-03-18 22:51

nwa - findum fuckem and flee
Sprit, vapen & knark gör den svage stark

Rappare

2012-03-21 16:50
Nils Landgren Funk Unit - IN A FONKY MOOD
LADDA NER "UNSUNG HERO MIXTAPE"
HTTP://WWW.MCCONFIDENT.COM
http://soundcloud.com/80scrackpolo
Hardwe're - Fill In The Blanks, unfuckwithable.

Producent

2012-03-22 20:37
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.

Årets låt hittills?
Konsertbesökare

2012-03-24 14:20

Producent

2012-03-24 16:58
DJ Premier & Bumpy Knuckles Feat. Nas - Turn Up The Mic (Remix)
Producent

2012-03-25 13:21
^Lyssnade just på den

Taggar ner efter jobbet..

"Popped a molly, I'm sweatin'.. WOOO!!"
Project Pat - Dat Drank

Poet

2012-03-29 19:18