|
|
|
|
|
vilken låt lyssnar du på just NU?
Som rubriken lyder..
Vilken låt lyssnar du på just NU?
själv så lyssnar jag på Flatbush Zombies - Thug Waffle
|
|
|
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir
medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
|
|
|
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
MF DOOM - Absolutely
Konsumtionskulturen är ett fördärv.
|
|
|
Shades Of Brooklyn - Change
Gangsta rappers can't fight, so they rap about guns
|
|
|
Heavy D & The Boys - The Overweight Lovers In Da House
|
|
|
Trapped in the 90s hit och trapped in the 90s dit. Vad har 80-talet gjort för ont?
|
|
|
Mood - Unconscious MC's
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Albert King - Laundromat Blues
LADDA NER "UNSUNG HERO MIXTAPE" HTTP://WWW.MCCONFIDENT.COM
|
|
|
Beastie Boys - Brass Monkey
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.
|
|
|
Trapped in the 90s hit och trapped in the 90s dit. Vad har 80-talet gjort för ont?
|
|
|
|
Producent
2012-03-13 16:01
|
People believe what they want to believe, and I want to believe you're a smart man.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.
|
|
|
En kantstött pelare som inte pallar trycket Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker
|
|
|
|
|
|
På repeat hela vägen till jobbet idag. Premiers sista riktiga 100%-iga mästerverk? Och verserna? Fuggedabodit!
|
|
|
Nej, scratch that. The Frustrated Ni**a kom ju fan flera månader senare. Menmen. ETT av Premiers sista mästerverk då.
|
Skivsamlare
2012-03-15 14:45
|
|
|
|
|
|
|
duane stephenson - i dont need your love
Sprit, vapen & knark gör den svage stark
|
Producent
2012-03-17 11:32
|
Johnny Osbourne - Free Lance Lover
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.
|
Konsertbesökare
2012-03-17 11:53
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
"life's a garden, dig it."
|
Konsertbesökare
2012-03-18 22:51
|
|
|
|
|
|
|
nwa - findum fuckem and flee
Sprit, vapen & knark gör den svage stark
|
|
|
|
|
|
Nils Landgren Funk Unit - IN A FONKY MOOD
LADDA NER "UNSUNG HERO MIXTAPE" HTTP://WWW.MCCONFIDENT.COM
|
|
|
|
|
|
http://soundcloud.com/80scrackpolo
|
|
|
Hardwe're - Fill In The Blanks, unfuckwithable.
|
|
|
|
Producent
2012-03-22 20:37
|
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.
|
|
|
|
Konsertbesökare
2012-03-24 14:20
|
|
Producent
2012-03-24 16:58
|
|
|
|
DJ Premier & Bumpy Knuckles Feat. Nas - Turn Up The Mic (Remix)
|
Producent
2012-03-25 13:21
|
|
|
|
Taggar ner efter jobbet..
"Popped a molly, I'm sweatin'.. WOOO!!"
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|