vilken låt lyssnar du på just NU?
Som rubriken lyder..Vilken låt lyssnar du på just NU? själv så lyssnar jag på Flatbush Zombies - Thug Waffle
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
MF DOOM - Absolutely
Hip-hop is still cool at a party. But to me, hip-hop has never been strictly a party; it is also there to elevate consciousness. -Saul Williams
Shades Of Brooklyn - Change
Gangsta rappers can't fight, so they rap about guns
Heavy D & The Boys - The Overweight Lovers In Da House
Mood - Unconscious MC's
Producent
2012-03-12 20:45
Albert King - Laundromat Blues
http://www.youtube.com/watch?v=6LxpYUTfHZA
Beastie Boys - Brass Monkey
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.
Producent
2012-03-13 16:01
People believe what they want to believe, and I want to believe you're a smart man.
As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.
En kantstött pelare som inte pallar trycket Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker
På repeat hela vägen till jobbet idag. Premiers sista riktiga 100%-iga mästerverk? Och verserna? Fuggedabodit!
Nej, scratch that. The Frustrated Ni**a kom ju fan flera månader senare. Menmen. ETT av Premiers sista mästerverk då.
Skivsamlare
2012-03-15 14:45
duane stephenson - i dont need your love
Sprit, vapen & knark gör den svage stark
Producent
2012-03-17 11:32
Johnny Osbourne - Free Lance Lover
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.
Konsertbesökare
2012-03-17 11:53
"life's a garden, dig it."
Konsertbesökare
2012-03-18 22:51
nwa - findum fuckem and flee
Sprit, vapen & knark gör den svage stark
Producent
2012-03-21 16:50
Nils Landgren Funk Unit - IN A FONKY MOOD
http://www.youtube.com/watch?v=6LxpYUTfHZA
http://soundcloud.com/80scrackpolo
Hardwe're - Fill In The Blanks, unfuckwithable.
Producent
2012-03-22 20:37
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.
Konsertbesökare
2012-03-24 14:20
Producent
2012-03-24 16:58
DJ Premier & Bumpy Knuckles Feat. Nas - Turn Up The Mic (Remix)
Producent
2012-03-25 13:21
Taggar ner efter jobbet..
"Popped a molly, I'm sweatin'.. WOOO!!"
"life's a garden, dig it."