dmx legenden - rik ?

Utländsk Hiphop - Allmänt

dmx legenden - rik ?

Sho !

Tänkte d snakkas på tok för Lite om Dmx här !

Minns 1sta gången ja dunka hans cd back in tah day !

Tror ni han e fett rik ? vrf e han ej så mycke i ramp ljuset nu som förr ?

Tänk er Dmx och Roy jones på en o samma beat ?

+

osv osv???

Vad e senaste ni hört om Dmx ? Ny skit på G ?

PEACE

(Inlägget ändrat av Sen_AP 2012-04-09 14:26:32)

PEACE
Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
Har väl varit rätt mycket snack om honom tycker jag , åkt dit för drograttfylla 3 gånger i sträck, blivit religös och yadayada
Rappare

2012-04-09 16:44
Han släpper ett nytt album i år. Undisputed ska det heta.
Kolla behind the music så svarar det nog det flesta av dina frågor.

http://www.worldstarhiphop.com/videos/video.php?v=wshhaS3g91vKwk0Z0nfn
Ja
Tack mannen 7kt fett me ny skit !

PEACE
PEACE
DMX har varit crackpundare i manga ar nu. Anledningen till att han inte varit i rampljuset ar att han ar sjukt nergangen samt suttit inne. Det finns massor av YouTube videos med honom dar han ar helt drogad samt snackar en massa galenskaper om gud osv.

Poet

2012-04-10 16:51
Sorglig historia. Jag är ett stort X fan, men snubben sunkade ner sin karriär helt. Nu har han gått till en punkten där han blivit "crazy" och har man blivit "crazy" så är det väldigt svårt att folk ska börja se på en normalt igen.
www.wallyjohnson.se
Soundbwoy, jag tror inte det är just crack han har vart speciellt nere i. När man har hans kändis pengar har man råd med lite bättre och finare droger än sådant fattigmansknark ?

Jag tyckte det var kul att se honom i på den här TV showen i höstas .. Detta är väl efter hans senaste frigivning från fängelse. Han visar att han har lite glöd & hjärna fortfarande.
Konsumtionskulturen är ett fördärv.
Rappare

2012-04-13 12:05
DMX själv säger att det var crack han va nere i.
I ett rejält drogmissbruk försvinner pengar snabbt.
Ja
Soundbwoy, jag tror inte det är just crack han har vart speciellt nere i

Jasså, varför tror du inte det? Om du följt X karriär så hade vetat att crack nämnts vid flertalet tillfällen då han arresterats.

När man har hans kändis pengar har man råd med lite bättre och finare droger än sådant fattigmansknark ?

Du kanske inte har märkt att flertalet rappare, trots sin rikedom, fortfarande beter sig som om de fortfarande var fattiga och levde i ghettot. De bär vapen, beblandar sig med kriminella, försätter sig själva i helt idiotiska situationer (bråk, hot etc.), begår brott samt nyttjar "billiga" droger.
OK rikedomen förändrar inte nödvändigtvis livsstilen, det köper jag och det har ju visat sig vara sant väldigt ofta.
Jag har inte följt hans karriär väldigt noga men när du säger att "crack nämnts vid flertalet tillfällen då han arresterats." Är det han själv som erkänt att han hade det då eller är det bara en text i en spalt som citerar vad polisen lämnat för uppgifter ? Oops nu läste jag vad Piggaloo skrev, vart kan man höra honom säga det själv ?
Konsumtionskulturen är ett fördärv.
Kolla in den här

Rappare

2012-04-15 17:41
Du kan höra honom säga det själv i behind the music inslaget jag länkade högre upp.
Ja
Det är ju både crack och kokain som varit hans huvuddroger (jag vet att crack görs av kokain men är ändå 2 olika grejer) även piller och såklart alkohol och gräs men det sista jag nämnde är ju ingen stor grej precis.

Han har ju hållit på så länge med kola så han kommer nog alltid ha lite skador som tics mm

Hoppas han släpper ett bra album snart och håller sig borta från kokainet och kåken.

P.S det här har ju inte varit någon hemlighet precis, fan Kurupt dissade han för hans crack-missbruk för nästan 15 års sedan på "Tha Streetz Iz a Mutha" skivan.

lyssna vid 3.55

här dissar han DMX mm men nämner inget om hans crack-missbruk här.