I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Rappare

2012-12-18 19:24

Meek Mill?

Inte sett så mycket snack om Meek här på forumet, anser faktiskt han har en del tunga låtar och ett ganska fett debutalbum.

Keep your opinion to yourself nigga no one asked you

2012-12-18 23:20
SÅ jävla tråkig stereotyp han är, hatar hans röst och hans slang och hans allmäna val av beats. Han passar väl sin publik = Thugs och wannabees.
Hip-hop is still cool at a party. But to me, hip-hop has never been strictly a party; it is also there to elevate consciousness. -Saul Williams

Rappare

2012-12-20 13:07
Fattar inte hur man kan klaga på beatsen då de uteslutande är väldigt tunga. Traumatized är riktigt hård och djup med.

"When I find the nigga that killed my daddy know I'mma ride
Hope you hear me, I'mma kill you nigga
To let you know that I don't feel you nigga
Yeah, you ripped my family apart and made my momma cry
So when I see you nigga it's gon' be a homicide
Cuz I was only a toddler, you left me traumatized
You made me man of the house and it was grindin' time
So I'mma let this flame hit you just to let this pain hit you
And for all them cloudy days I'mma let this rain hit you nigga"

2012-12-20 13:41
Säger som Meyhem Lauren. "When they sit down with real G's. They can't face em".. Väntar lite på hopp att GD's får tag i dessa MMG nissar och visar för världen vilka skitsnackar dem framställer sig som.
Gangsta rappers can't fight, so they rap about guns
Rappare

2012-12-20 15:38
Att Officer Ricky som ljugit om hela sitt liv är ju en sak, men på vilket sätt skull Meek vara "fake" för det? Känns snarare som att han just är med i MMG för att Ross behöver hans street cred.
Promotor

2012-12-22 15:56
Att Officer Ricky som ljugit om hela sitt liv är ju en sak, men på vilket sätt skull Meek vara "fake" för det? Känns snarare som att han just är med i MMG för att Ross behöver hans street cred.

Word.... Men tkr dock att de riktigt fett att han lyft upp Meek så han får skina...

2012-12-25 21:35
Om man tycker att hans beats generellt sett är tunga är väl en tolkningsfråga om vad man anser vara "tungt" personligen tyker jag det låter som TV spelsmusik med lite för mycket socker o plast i eller hur jag ska uttrycka det.. Killer Mikes senaste album har Tugna beats liksom. Meek Mill och Maybach i allmänhet kan göra väldigt välproducerade och melodiska beats emellanåt men för det mesta låter dom bara väldigt mätta. Jag fattar att dom här MMG killaran är poppis nu för folk tar ju in det som är lätt att ta till sig etc .. dom är väldigt okomplicerade att lyssna på liksom, men tyvärrär det alltför sällan dom egentligen gör nå´n riktigt bra hiphop låt. AMsterdam var det senaste jag verkligen diggade med Ross och Meek Mills album är bara som en stor MC Donalds meny för mig, god för 15 minuter sen mår man illa
Hip-hop is still cool at a party. But to me, hip-hop has never been strictly a party; it is also there to elevate consciousness. -Saul Williams

2013-01-09 17:40
Cassidy beefen har fan fått Meek Mill att framstå som ett skämt.