I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Audio] Eminem - Rap god

Utländsk Hiphop - Audio & Video

2013-10-15 00:31

[Audio] Eminem - Rap god

http://hiphop-n-more.com/2013/10/eminem-rap-god/

Wooooow... Efter en lyssning.

Ska bli kul att se va ni nu ska hitta att klaga på dock :)

http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough
www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89

2013-10-15 06:48
Tyvät beviset på att denna skiva inte kommer leva upp till namnet. 3 låtar ute. Ingen är bra. Denna låt har ju verkligen noll själ. Han blandar rap med speed rap och gap med en kass hook och beatet blir sjukt drygt att lyssna på i 6 min.. Fan också!

2013-10-15 07:49
Värdelöst ju?

Själlös rap med snabba multies över ett värdelöst beat. Ska de vara imponerande?

Albumet kunde fått titeln Recovery 2 och jag hade inte brytt mig. Men nu ville man ju hoppas på lite förbättring och så får man denna dyngan.

"Efter att ordet spridit sig tog det en halvtimme/tre kvart sen var Crooked och Royce på plats tillsammans med Horse Shoe Gang-snubbarna, Crookeds brorsas gäng, C.O.B.-killarna och övriga kompisar till Crooked. Snubben har hela jävla LA som backar upp honom." - jeppehehe

2013-10-15 09:56
Kan han vara snäll och sluta med det här "out of breath-deliveryt"?

Nu dog mina förväntningar, bara längtade efter att låten skulle ta slut :/

2013-10-15 11:34
aja, jag e glad att jag inte känner som ni, vet inte riktigt vad ni sätter för krav osv.
förstår inte hur man kan lyssna på detta och inte ens bli imponerad, rimmen, punchlinesen flowet osv är ju helt galet, och låten är ju för att visa upp just det.

2013-10-15 11:38
Jo, nog är han en skillad rappare och tycker den här är bäst av låtarna hittills... Den här låten är ju inte till för att beröra men tyvärr tror jag inte den här skivan i stort kommer göra det heller
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Groupie

2013-10-15 13:39
Väldigt ointressant.

2013-10-15 13:43
Vad hände med gamla Eminem? HAN vad Gud...

2013-10-15 14:45
Dizzy89 skrev:
aja, jag e glad att jag inte känner som ni, vet inte riktigt vad ni sätter för krav osv.
förstår inte hur man kan lyssna på detta och inte ens bli imponerad, rimmen, punchlinesen flowet osv är ju helt galet, och låten är ju för att visa upp just det.

Kan du quota några punchlines? Kan själv inte lyssna ännu
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2013-10-15 15:49
Låten var inte helt åt helvete, får ta och lyssna några fler gånger.
How can hip-hop be dead if Wu-Tang is forever?

2013-10-15 19:44
Sista raderna han säger i låten är bäst. Bara synd att han inte kan va nått av dem just nu :/
Poet

2013-10-16 00:45
Tung och riktigt lovande inför albumet.

4:20 psycho flow
I.C.T.W
Ill be heading out soon

2013-10-16 01:09
Satt ganska fint! Dåligt beat visserligen, men fint att han hittat tillbaka lite till flowet från Soul Intent-dagarna!
Cyclones

2013-10-16 07:29
Det här med att rappa snabbt. Är de så imponerande? Tycker det är lame vem de än är.

Vilken Busta är fetast?

Eller?

Off topic. Men jag tycker snabb rap är så jävla fattigt.
"Efter att ordet spridit sig tog det en halvtimme/tre kvart sen var Crooked och Royce på plats tillsammans med Horse Shoe Gang-snubbarna, Crookeds brorsas gäng, C.O.B.-killarna och övriga kompisar till Crooked. Snubben har hela jävla LA som backar upp honom." - jeppehehe

2013-10-16 09:46
skillanden på busta och em är att busta typ alltid kör exakt samma pattern och att man oftast inte hör precis allting om man inte lyssnar väldigt noga, var eminem skiftar flow ibland, och har ett jävligt annorlunda pattern för speedrap, dessutom hör man vartenda en stavelse eminem lägger, alltid. (även om de tar en lyssning med lyrik först oftast)

Håller dock med om beatet, kunde varit så jävla mkt bättre.. man hade ju småhopp på att beatsen skulle va lite mmlp vibe över, men tyvärr verkar de inte så.

2013-10-16 17:16
Roethlisberger skrev:
Det här med att rappa snabbt. Är de så imponerande? Tycker det är lame vem de än är.

Vilken Busta är fetast?

Eller?

Off topic. Men jag tycker snabb rap är så jävla fattigt.

They're out to get me

Gangsta rappers can't fight, so they rap about guns

2013-10-16 20:31
vad fan är det här för jävla skit? visst han hade nåra sköna bars men beatet är rent skit. passar inte em alls.

2013-10-18 09:02
har hört 3 låtar nu från skivan ingen av dom har varit specielt bra. besviken som fan
Sprit, vapen & knark gör den svage stark

2013-10-18 12:48
Hans flow och multies gör att det låter fett för mig. Fast jag har inget problem med beatet, förstår varför andra ogillar.
Wazaaaa

2013-10-20 01:47
Sämsta beatet jag hört någonsin..
En kantstött pelare som inte pallar trycket
Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker

2013-10-22 01:57
tycker det e grymt alla rappare testar nya saker och det e väldigt bra tycker det va väldigt nice och bra gjort :) han e kung

2013-10-23 10:24
riktigt fett, speciellt när han dissar han fula wacka flocka eller hur han stavar det