Session: 8 rappare, 8 bars var...
ja det är ju alltid kul att göra en session,,, <br> <br> lista på alla som är med (kronologisk ordning)<br> <br> flame<br> fonky fresh<br> azz_em<br> fred<br> raat himself<br> elsa<br> ablyx<br> éxitus<br> <br> beat & mixning: klaga på mig.<br> <br> <br> <a target="_blank" class="forumLink" title="LÄNK" href="http://dietyl.mine.nu/flam3/pappabetalar.nu/mp3/flame_fonky_fresh_azzem_fred_raathimself_elsa_endemic_albyx_exitus-session.mp3">LÄNK</A><br> <br> <br> Fred ut, krig in (Inlägget ändrat av DoktorDöd 2008-06-12 01:18:28)
Éxitus
Måste ge props till Ablyx, en av dom första inspelningarna va? Låter förjävla bra.
nu funkar det iaf ! tack petter
Éxitus
Haha dete nice faaan nice co-lab som fan =) Wille soft del som faaan =) Beatet va skönt lite tradigt bara men skönt . Bra joppat grappar! ;D Ni skulel bjudit in Allyawan skulel höjt tempen en del hehe
24/7 always keepin it.
Flumm_Simon P18 tack simon :D -interesta- P17 tack :D
Éxitus
schyst beat och faktiskt bra gjort av alla rappare... bättre än väntat minst sagt!!!
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
Rhetoric P19 det lät posetivt :)
Éxitus
whoa P17 kanske kan va me nästa gång... :) vem droppa beatet?
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
haha Fresh Fett fan =0)
Fezk Unot! ><((((º> MiToO
Glömde skriva propps till er alla riktigt sköönt Peez
Fezk Unot! ><((((º> MiToO
fan vi hade ju mer rappare först men det var en massa som hoppa av tror jag?
Soft som fan soft att d e så många me på den diggas beatet va skönt detta va inget dåligt så denna sparas på datan;)
...::: N.a.m.e.l.e.s.S. CreW :::...
min insats var bäst.. :)
"Den tjocka killen i Trippel Ett"
fred låter som en Queff-kopia.
Azami hehe jag är inte med. tänkte det men hann inte spela in... ingen förlust för nån direkt... ;)
fan att jag var så seg på att spela in :(.. tiden rann ut i sanden.. ska lyssna när jag kommer hem¨' men propps till elsa för hon e snygg :)
Fucks your life up crew Tjabo!
Napp_E hon heter Lilla_Elsa
flame - Diggar din röst som fan! (tryckautenkabelrösten) :D..bra flyt o text skön attityd. fonky fresh - skönt att du kunde flumma lite med rösten!skön insats! azz_em - du vet redan vad jag säger om din del!mäkta fet! fred - Helt ok men låter lite som en queff copy! raat himself - Helt ok,sista raden skönast elsa - lite för lite attityd men helt ok insats :) ablyx - ok. éxitus - Bra som alltid! Azz_em bäst på låten enligt mig hejdå
"ablyx. Dåligt flow. Dålig text. Äckligt dålig röst NER " värt å mobba ut han :P Rhetoric P19 sure om du är tillräckligt bra så >:) beatet stod jag för!. Freddman några hoppade av, några var sega, å några tog jag bort hehe :) nämen fett kul att folk diggar det här!
Éxitus
alla var nice. elsa var grym! :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Ablyx helt jätte seriöst så tror jag fan inte på att det här är en av dina första inspelningar. Ifall det, emot alla odds, skulle vara sant så kommer jag att sluta rappa. FÖR bra. Upp som ett djur!! vet att alla har sagt det men "no name like Zap Branigan " hahaha det fínns inte. ps. du är rödhårig ds.
don have it all upstairs but who the fuck cares 4-20 24-7 TRAINSPOTTERS.SE / RANDOMBASTARDS.COM
först jag, sen elsa, sen är det två 8 bars (en gång på svenska och en på eng) är båda ablyx?
don have it all upstairs but who the fuck cares 4-20 24-7 TRAINSPOTTERS.SE / RANDOMBASTARDS.COM
Och som alla sagt propps till Éx som orkar!
Zapp är en hustler.. whut!
flame - corny intro snack. keff kvalle.. skön text som vanligt. du kan bättre. fonky fresh - tråkigt tycker jag.. lite krystade o playyed grejjer. azz_em - don't feel ya.. träna delivery fred - håller inte med folk om att du försöker vara som mig. eller jo det gör jag visst. sluta. Annars var det sådär, träna delivery du också, jag hör saker men känner det inte. raat himself - nasal röst.. rätt bra, lite tråkig inlevelse bara. elsa - äcklig delay, reverb eller vad det kallas det är som ligger på. stör mig på det. men i övrigt var det bättre än väntat. ablyx - rätt roliga rim, lite trist bara. På engelska är det ganska tight.. éxitus - dålig delivery fan.. artikulera blir lite mumligt ibland.. och avslutningen var rätt trist. Dom flesta av er kan bättre. Känns som bortkastad tid att tanka och lyssna på den här låten. Jag hörde att ni rappade men kände det inte.. gillar inte beatet. Nu har jag varit grinig kärring så det räcker för en vecka
damn, what's wrong with my generation? we was the cream of the crop but it seems we've been robbed that's what happens when you trade in all your dreams for a job
haha jag är wack, först fick jag det till 7 sen upptäckte jag att det var fler ,, alltså 8, men sen är det 9 på låten hehe, skjut mig flame fonky fresh azz_em fred raat himself elsa endemic ablyx éxitus ' så^^ ser listan ut Queff P16 haha du var mig en gnällig kärring , men klart man kan göra bättre ifrån sig, det här är en session vafan . btw. vem är zap branigan ?
Éxitus
Hanses P15 enligt azz_em så spelade ablyx in en låt när han var 11 å bestämde sig för att träna på att skriva texter istället för att spela in sen spelade han in nu typ hehe ,,,
Éxitus
näst sist, han som är före mig (jag är sist)
Éxitus
K_Thug P15 du har iaf tränat :)
Éxitus
k-thug tänkte väll att det var du. horunge azzem sa att "det är en kompis som inte har whoa". hade han sagt k_thug hade jag inte tvivlat alls. Du är het, no doubt.
damn, what's wrong with my generation? we was the cream of the crop but it seems we've been robbed that's what happens when you trade in all your dreams for a job
K_Thug P15 helvete har jag lagt dig offbeat? får be om ursäkt i såna fall men jag hade ingen aning om hur du skulle liga (hade inget att lyssna efter) å azz_em sa aldrig nåt om det, fan
Éxitus
K_Thug: (vilket inte är det snyggaste namnet, registrera om dig som ablyx vettja :D) Nej men va fan, du är för bra. Haha. Fett iaf. Men samtidigt tycker jag att Ablyx inte får överglänsa oss andra, Elsa t.ex hon var fan skön. Och Höris och nån fler. Kan inte namen! Fett alla!!
enda ja tyckte va lite jobbigt e att man hör att raat himself dreglar i micen :P och att elsas artikulering va lite halvdan, lät slafsigt och sen sluddrigt, men inget annat att klaga på.. nice för att va 8 rappare, lät förvånansvärt bra..
norman bates behemot bubba fett alfred bello arthur's detour azazello
Hanses P15 jag då ? :( :D spex han runkade säkert när han spelade in :) eller det gjorde han ju iof inte. K_Thug P15 aja hursomhelst har ingen påpekat att du låter off så det låter ju inte dåligt iaf... tack :)
Éxitus
Hafström P18 haha :D Endemic P15 så är det alltid, man hittar alla småfel efteråt... sånt är drygt :) fast iof det är ju så man utvecklas antar jag, typ ÄH skit samma
Éxitus
Jag är ingen queff wannabe :(
-interesta- P17 haha, du ska höra när jag gör overdubs,, jag stönar som fan ,, typ "blablabl, UUUUHHH" sånt är kul att höra när man mixar låtar å sånt :)
Éxitus
Ok tack för all kritik! Extra propps till Exitus som tagit sig all tid och mixat och gjort beatet för detta skit! Även extra propps till Ablyx som gjort det jävligt nice för att vara första gången. Annars nice och propps till alla! Fuck alla som inte trodde jag/vi skulle kunna ordna o organisera allt från början. Mer kritik, peace
Queff - Det var inte så från början, detta har ändrats utan att jag vetat om det ok? Det var ju kul annars, med det folk sagt.
STICKUP!<br>www.myspace.com/elsatisfaction
japp raat har en nice röst.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Ablyx e fet! Men han va nice på svenska förrut när han spelade in :D har kvar dem inspelningarna .. hehe
If feels like I just left town, got the whole city behind me
Kim På den här låten sket jag fullständigt i texten :D Det med slutbetoningen ska ja tänka på hehe
Hörstedt : Tyckte det var nice.. Fresh: Det var helt ok, gillar inte ditt flow så mycket här :S azzhoe : tyckte det lät konstigt i början när du kom in eller vet ej :) men det var bra freddan : Raat : ratten så jävla skön röst, nice rap Elsa : Helt ok, men du borde tagit i mer tycker jag men ok som sagt.. Endemic : niggu tycker du är rätt nice, vi måste colabba i framtiden :P ablyx : Tråkigt att du var inmixad fel men det var nice ändå! Roliga var att det är första ggn du spela in och första tagningen också sätter du det på hehe.. ex : nice här tycker jag
forums.undergroundhiphop.com "Beat was dug, sort of Arsonists style...over all emcees were good, the little sister on there was cute but maybe not good for the repeat listen ish. Isn't there a character in Jackass named raad himself or something? anyways, track was coo, worth the 15 min download."
Hahahahaha. RAAAAAATE!
Vet att jag borde haft mer inlevelse... Iofs tredje gången i hela mitt liv jag spelar in ngt, ingen ursäkt men jag kan ju inte påstå att jag är särskilt dukig. Äh!
STICKUP!<br>www.myspace.com/elsatisfaction
flame - najs, men för mkt dynamics på rösten.. diggar rösten, låter förkyld, men d e soft fonky fresh - azz_em - låter som en engelsk version av Stor ibland.. najs flow.. engelska va såådär.. men d e najs ändå.. haha fred - fan låter som queff gjorde förut .. =S... d e rätt najs... raat himself - elsa - skön röst, visste inte att du körde på engelska.. men inte så mkt inlevelse.. endemic - känns som att du e på väg o hamna offbeat hela tiden.. ablyx - fett najs, skön röst, o skönt, den jag digga mest... éxitus - lite otydlig.. (o våga inte säga att jag skriver så för att jag hatar dig typ )... men d va najs flow.. rakt o soft hela grejjen: kul grej, lite för mkt dynamic (compressor) i mixningen.. men annars va d soft beatet: varför känner jag igen d?.. digga när d vart paus o trummorna flippade.. najs.. jag diggar.. tung tung.. creds
Endemic, du spelar ju in typ två rader per tagning?
ah men d kändes så iaf.. inget negativt.. bara.. åsikt =)