ger elsa props för att hon är en bra tjej och har utvecklats mycket sen jag hörde henne för första gången.. annars så va inte musiken i min smak.. för mig gäller det mörka tunga grejer :)
I Love Gl�gg
ercan_abi P15 haha word :P E-M-P ja smaken är som röven :)
Éxitus
Haha, kul för queff dissa mig och wille på sin förra session. Vi spelade in till den och så la han upp den utan oss. :( Aja. Tack alla som har skrivit nått om mig. Det var schysst. Jag ler då jag skriver detta. PEACH NáNTING!
don have it all upstairs but who the fuck cares 4-20 24-7 TRAINSPOTTERS.SE / RANDOMBASTARDS.COM
Hanses P15 jo men å andra sidan dissade alla den, typ jag orkade inte lyssna själv på den dock :D Ferdie P21 det är hennes fel
Éxitus
fonky fresh ägde
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Queff - fan självdistans det e väl bara ta det som smicker :D att fred vill köra som du ;)
24/7 always keepin it.
whoa P17 huh? nu får du förklara dej här ;)
20 - Tillför du något meningsfullt till diskussionen? -jo, tycker mitt nick säger det ganska bra.
hahaha fred flabba ihäl mig på den kakerlacka//o jag säger tuffa ord tillexempel maddafakka// hahahaha den va fet,lätt men ball den komer jag baita till mitt ordföråd i vanliga vardags conversationer hahaha
got payed in GB/stayed in GB/got Layed in GB...and you betta bealive thiiiiz maaaaaaaaain haha
nu ska jag gå igenom lite mer detaljerat.. jippi.. hm.. först och främst - beatet; grrrymt... fast det låter inte som när flejm skickade till mig, det är lite ändrat va? det blev wackare iaf.. :/ flame - bra bra! skön röst, bättre uttal än innan också.. det enda jag vill klaga på är inspelningen. låter lite för "ihåligt", men men.. inte ditt fel direkt som sagt. fonky fresh - tråkig text.. gillar inte.. men okej flow dock. azz_em - störande, tillgjord(?) röst och för svagt uttal för att kunna köra på engelska. fred - jag lyssnar hellre på Queff. tyvärr grappen :] raat himself - just denna versen har jag bränd på en skiva som jag lyssnar på dagligen. vet inte varför riktigt.. :) men iaf.. uttalet är lite småkasst. men dock, rolig text. elsa - hur har ni tänkt när ni mixade här? idiotiskt gjort.. lite småsvagt uttal men... helt okej! endemic - påminner om puszel.. fast det kanske bara är jag som hör det.. det låter iaf bra. inte så originell text men skön röst och så.. ablyx - bäst på låten. men försök att inte rappa på slutet av andetaget.. om du förstår.. alltså om du tar i lite för hårt så kan det bli så. mindre hals - mer mage. :) éxitus - för den som inte vet.. har satt sig på hjärnan iaf. big up för det. heh.. annars var raderna lite långsökta/played. men men. det funkade! sådär ja.
"Den tjocka killen i Trippel Ett"
Kontrast: På beatet är det en extra gitarr eller så, tycker det blev fylligare. Ang. min vers ska jag försöka isolera lite mer där jag spelar in. F.ö. sade du inget om texten ;) Elsa tror jag lade på reverb/eko själv, vilket inte var så smart gjort.
K_Thug lugnt. keep it up. Hörstedt ah just ja.. äh vafan. din musha är fylligare ;) mmm gör så. har jag inte redan kommenterat texten? privat? aja. då gör jag väl det nu då: "bra" ;) hehe nej det var inget bra drag.
Inte mitt fel att det blev så! Är ju helt förkrossad här! Jag var tvungen att sticka så han som mixade gjorde det utan att jag var där och han hade inte tid att göra om det sen.
STICKUP!<br>www.myspace.com/elsatisfaction
meningsfull P17 aldrig :P Kontrast P19 tack för kritiken, bra att nån kommer med det negativa oxå så det inte bara blir "bra text, bra flow, bblabla" :P , men men , beatet blev fylligare med gitarren där, fast den kanske hördes för mycket vid närmare eftertanke men skit samma,, bara en session :) lilla_elsa ´det är inte hela världen,, nån gjorde nåt iaf. kan ha varit jag som fuckade upp den omedvetet, jag hade tydligen förstört krabbats acapella så jag tog bort den sen blev han så seg å spelade inte om igen :D
Éxitus
doffa,, bara säga till
Éxitus
doFFa P20 jag lovar dock inte för mycket, har ingen aning när man är med på en session nästa gång det är inte jag som organiserar ihop det, även fast jag gjort mest denna gång (prod. mixat)
Éxitus
whoa : nämn mitt namn då =)
aha okej, azz_em :) , nöjd? :P 200!!!
Éxitus
Konstrast Tack, men va i hela friden. Har du en skiva med den versen? Heh, okey! Tack alla andra det är otroligt peppande och läsa vad alla skriver om mig. Jag läser och får tårar i ögonen! TACK! :D
don have it all upstairs but who the fuck cares 4-20 24-7 TRAINSPOTTERS.SE / RANDOMBASTARDS.COM
haha vilken dramatik:)
Éxitus
fonky_fresh har inte han lite kenta kuk röst:D... haha den ääääääääääääääääääääggggggggdddddddddeee eeeeeeeeee
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
fet i allafall! two thumbs up!
Sometimes I sit and look at life from a different angle , dont know if I'm gods child or satan's angel.
Jag var oseriös jag hatar alla!!
Hanses jo.. 15 och oseriös.. ganska vanligt.. fuck off
Sometimes I sit and look at life from a different angle , dont know if I'm gods child or satan's angel.
najs! suprajsad av fonky..du börjar bli riktit bra
whoa - Jag tror jag vet vad som gick snett men sånt är livet. :)
STICKUP!<br>www.myspace.com/elsatisfaction
lilla_elsa yeah whatever dude :D
Éxitus
Diggade beatet också, props till Èxitus ! Pz
www.myspace.com/republik16 jaynez mannen
lilla_elsa stackare :P whoa looognt.. du som gjort beatet eller? iofs en smaksak, men jag gillade det bättre utan gitarren där. :) precis. bara en session.. men men. dope beat iaf. Endemic kanske bara jag.. heh. och jag har inte lyssnat på puszel så jättenoga kan jag avslöja också så jag kan ha helt fel. men men. det lät helt ok som sagt. Hanses hehe yep. brände ut en blandskiva så kom den med.. (det är bara din vers + nån mer.. vem det nu var) - och den växer på mig, helt klart. hehe.
Kontrast P19 klart det är jag som gjort det :P men seriöst lyssna på den gammla version å hör hur tomt det var usch,,, fast gitarren kunde jag väl gjort lite bättre antar jag.
Éxitus
ablyx : detta var första gången jag har hört dig, jävligt grymt. diggas på hög nivå. låten med alla var nice, men diggade flames och ablyxs verser mest. niceness.
History is made by those who break the rules.
fan vad tråkigt det är att säga tack hela tiden, men tack ;)
Éxitus
"låter som puszel" - oh fan :) får man ta å ladda ner låten å lyssna när man kommer hem...återkommer :D
http://www.sthlmmd.se
och nu lite reklam till min nya låt som jag lagt upp, kolla in den, den heter "éxitus - nån dag", :D
Éxitus
denna låten ska dessutom vara med på RB demon ;)
http://www.myspace.com/akinonline
skit i den här låten , kolla in min nya låt "éxitus - nån dag" istället ;)
Éxitus
nja..inte så likt :P kanske ..va vet jag iofs
http://www.sthlmmd.se
Akin_O-Y: Vilken demo? puszel: äh du vill bara inte ha nån som e lik dig =)
kan inte nån börja dissa snart,,, ?
Éxitus
Exitus: sant fan. eller inte, soft med en track där ingen dissar så jättemycket. Visste du att den här sessionen ska komma med i demo?
aZZ_eM P14 hehe visst, men ändå :P variation är alltid kul ;) jo det vet jag redan :D
Éxitus
ablyx och flame var bra....resten negative..
word
flame: Finfint. Jag ska inte klaga på uttalet, för jag har hört värre. Zapp Brannigan är väl snubben i Futurama? fonky fresh: Jovisst. Lät bra. Kanske lite småtråkigt, men helt OK. azz_em: Skön inlevelse. I övrigt helt OK. fred: Fint. raat himself: Fint. elsa: Finemang. Tillochmed uttalet var bra, vilket är ovanligt i vårt strumpformade land. ablyx: Hann inte med att höra så noga, men jag tror nog det var bra. éxitus: Jovisst. Vad var det sista? "Väldigt lesbisk"? Det hörs inte så bra vad du säger just då...men visst. Dåligt var det ju inte. beat & mixning: Grr! Blablabla! Morr morr! Sammanfattning: Bra.
aZZ_eM P14 Rostade Bävrar Demon, 8 sätt till utlösning ;)
http://www.myspace.com/akinonline
Konstrast Tack. Hehe, fan va konstigt. Flandereser0or Damn, var resten kassa? Flepppo Fint? Jag tar det som en komplemang! :)
flame: bra flyt.men lite läsp-mummligt.hyffsad text. fonkyfresh: nice röst å flyt.hyffsad text. azzem: bra flyt. röst kan utvecklas.hyffsad text. fred: drygt röst å lite utdraget flow.kass text. raathimself: nice flow.kan utvecklas.skön röst.hyffsad text. elsa: säger bara: lite lätt skön. endemic: average.ööh trött.jau. albyx: dope flow.nice text.bra röst. exitus: gillar ej rösten.avslutet gillas ej.hyffsad flow å text. piz . . .
människorna i min tillvaro är som glasdörrar antingen ser jag igenom dem eller så öppnar jag dem och går igenom