Fonky Fresh - Man mot råtta.mp3
Låten heter Man mot råtta (kolla på mig när jag talar) och den går ut till Break2005, lite småbeefs mellan honom och Boris fick han till att dissa mig, varför förstår jag inte eftersom jag egentligen inte har någonting med Boris att göra förutom att det är en polare till mig som nyss börjat rappa, och han har dissat Break som sagt. Så igår blev jag väckt av min lillasyster som bad mig komma och lyssna på Break's s.k diss till mig, skrattade röven åt mig när jag hörde hur han förvrängde rösten och försökte leka rappare när han egentligen är hårdrockare och har lirat el-gitarr sen han var 5 år eller någonting. stackare, så det var då jag gjorde denna lilla låt, vassegoda :D Man mot råtta! högerklicka och spara mål som... ALLTING i låten är sanning, inget är påhittat... Intro: Boris The Man och Fonky Fresh Vers1: Fonky Fresh Reff: Fonky & Boris Vers2: Fonky & Boris Outro: Fonky Fresh Beat: Nån instrumental Mixning&Mastring: Fonky Fresh Man mot råtta! högerklicka och spara mål som... ps. vill avsluta med ett gulligt inlägg som skrevs till Break från mitt ex Sara idag på lunarstorm.se som bevisar att mina öppningsrader i dissen verkligen stämmer. tack för mig! Idag, kl 11:15 _Tuttsan F14 från Trollhättan i Västra Götaland hoho , varför är du inte i skolan gosse`eftersom du har blivit hiphopare kan väl jag behålla din metallica t-shirt jag har hemma ? Hade.
Mr. P
för det första. . Boris du ska inte snacka om att jag e' kass .. Å Fonky Fresh Spottar bra som vanligt.. boris får nog träna .. men nu döda han .
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Tack man :) hehe, jo Boris är lite busig av sig den jävlen. haha. Kewd Starta grupp med Break :D
Mr. P
haha, nej jag drev med henne men hon verkade inte förstå det :D f.ö finns det inte en chans att hon har hållt på sen 96 lr vad hon nu säger för hon stinker verkligen, kan inte prata engelska för fem öre och hennes sångröst är som min mormor i duschen ... MED EN FÅGEL I HALSEN :S men fuck that, inget skräp i min tråd nu man.
Mr. P
droppar tight som vanligt Fresh! och Boris e bra han me;) hehe.. Props till fresh å boris2k5 för att dom gjort en het låt:D peace!
-hämndlysten som jag är kommer jag och spöar din slappa pappa, slätar över din mamma, hell yeah im a motherfucka-
Break kan ju leta upp sina skinnkläder igen, i hiphopbranschen har han ingenting att hämta.
? _ ¦ _ ¦ ? tjobre jag är abo! ABO!
Fonky fresh fyfan va skönt shizz! riktigt bra.. jag blev imponerad!.. määän hoollla at me!
Fucks your life up crew Tjabo!
haha fan va nice.. en co-labb me boris å fresh.. fan vilken mix! :D de va nog de fetaste ja hört på länge :P hehe.. feta dissar å nice rimm å 1. du e keff, du förtjänar ingen reff :P hahaha NAAJZZ! :P fetish som fan!! BIIIIG UUUUP!!!!! hehe
RMK & Kompaniett / K.I.M.M www.myspace.com/rikardmedk
Tack RMK, tack Snake och tack Holtzan, my nigguh :D när fan ska vi hooka Jesper??? :( UPP!
Mr. P
juste, bra som fan fonky ;P big up
ville_du_nåt tack mayn, jag har sett dig i mina tidigare trådar, kul :D
Mr. P
Moderator
2005-05-27 20:17
Fresh ja e vän me båda men detta var bra ... kul att höra break's diss nu :).... Peace man !
Var får man tag på Break's diss?
Najs som vanligt. vill höra breeaks svar nu fan ;)
www.Myspace.com/Danilbeats
Det var Break som dissade mig, detta är svaret på Breaks diss, den ska finnas här nånstans :S
Mr. P
Menar du den där då han pratar genom hela låten?
Fejknickaren jajamensan :) haru den så fixa gärna länk och länka upp den i tråden
Mr. P
Du refererar till dig själv som man (låttiteln), och ditt ex är 14 år. Intressant.
"Jag har tyvärr en tendens att impulsköpa marsvin". Carin Götblad - länspolismästare för polismyndigheten i Stockholms län
S-oteric P18 Spelar väl ingen roll hur gammal mitt ex är? haha, mysko. f.ö fyller hon femton och hon var mest ett misstag och en liten sneträff i mitt liv. tyvärr.
Mr. P
Nej... jag tänkte bara att "män" har oftast inte flickvänner på 14. Glöm det. Skön låt.
"Jag har tyvärr en tendens att impulsköpa marsvin". Carin Götblad - länspolismästare för polismyndigheten i Stockholms län
Fonky-Fresh Njae, har den inte tyvärr. :( Lyssnade bara på den en gång. Någon verkar ha tagit bort tråden också, går inte att få tag på den längre.
S-oteric tack man. Fejken Om du ser nån som har den lr nåt så länkish upp fan :D Peace. upp...
Mr. P
ville_du_nåt perfekt :D
Mr. P
Lil_John kan jag låta skojj, det var nåt nytt :D tack antar ja :) Fredrik, nigguh, tack så mycket :D freddish, tack bwoi.. upp
Mr. P
Boris Låter Som Mrtaviz elr vafaan han heter
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
hahahhaha, tycker du? haha :P
Mr. P
en hel låt? jag gjorde en vers men ok, och låten är gjord 2 veckor efter vi gjorde slut, klart som fan man mår dåligt just då. tänk efter lite innan du uttalar dig om saker.
Mr. P
Locoooo, tack dawg :) RIK.. tack man, hörde ni skulle dissa mig?
Mr. P
Haha Men "Thomas brud står upp när hon kissar" ? öö....ajdå.....fan shit....det förklarar varför hon ville köra analt igår..aj aj om ni ursäktar ska jag gå o aids-testa mig. hejdå
STICK YOUR DISCO UP YER ARSE!
Mickmästarn LOOL
RMK & Kompaniett / K.I.M.M www.myspace.com/rikardmedk
rapmaster_kekke Gillar du alla som du e polare me o tycker alla som du ej gillar e dåliga.. verker så .. Peyyz..
haha, vad fan haru rökt "uuuuuuuuuuuufffffffffff" hahaha :D.. as soft grabz
www.myspace.com/heshowsmusic "En gråskala mixtape" Ute snart för nedladdning nära dig!
Inget av det bättre du gjort känns de som. jalla
www.erikbergstrom.se
Tyckte inte det var nå märkvärdigt med den här...?
facebook.com/idiomatisk - fan page
Tyckte inte det var nå märkvärdigt med den här...? ingen har väl sagt att det ska vara nåt märkvärdigt ? :S Prat, tack för att du tog dig tid iaf :) ni andra, tack så mycket. upp.
Mr. P
Fonky Det jag menar är att jag har hört andra dissar från dig som varit betydligt mer "dissande" så att säga. Men jag kan förstå att du inte lagt ner så mycket tid på denna, det är ju trots allt Break2005 "jag pratar på beat och förklarar hur jag mår"-pojken så. Du knäkte han fast det gjorde du utan att svara på hans "svarpåtal" påhitt. Big upp till Fonky 2 da Fresh.
facebook.com/idiomatisk - fan page
Rojjben P15 va?
du kääkade honom freshely fresh!
www.myspace.com/heshowsmusic "En gråskala mixtape" Ute snart för nedladdning nära dig!
grym låt
Bony the one that makes girls horney
en del riktigt sköna och roliga rader hehe.. snyggt skrivet.. nice flow men har hört bättre.. men d va heelt ok.. Peace
La Ke Hänger.! Www.myspace.com/henxx <-- check it out
inte så bra enligt mig.. inge man sparar.. orkar inte skriva mer :P
Hör av dig om du vill få sin singel/skiva på Spotify!
najz dawg.. Stackars Break..
www.myspace.com/OpHen | www.myspace.com/OpHen | www.myspace.com/OpHen | www.myspace.com/OpHen
hahaa introt me boris är skönast å skön rapp från funky fresh riktigt najjs
" I don´t whrite nothing down so i will keep it short and sweet. You are wek, you are out of control and you become a imprisonment for your self and very body else" - Paulie Walnuts om chris drogproblem
sköön åt...ni knäcker han =)
LK PHC www.myspace.com/tobbemusic
nae, break tog det här lätt:P:P:P tänk på att jag är ''absolut'' inte ironisk:P hehhe du körde över break och de gjorde boris också:D
"Maybe i could get mjältbrand" "jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"
Soft mannen!
http://www.myspace.com/quizze
denna låten e jätte fet :) jätte soft beat :) innehåller en hel del bra rader oxå vidare... break ahar ingen chans.. stackarn...
http://www.myspace.com/akinonline
tack peeeeeps :D hon shorty som jag la en rad om har gjort en diss till mig nu, halva baitad av Chooti - Den felande länken men it's cool, kanske länkar upp senare :D peace
Mr. P
orka förstöra whoaselit beatet
tja