spajnal höga moln som basketlag när vi dundrar fram 0 till 100 på femman blankt det undrar man i dumma fall den nya volvon finns till salu på blocket nu drar vi här ifrån och trycker gasen i botten
Forumsignatur:
höga mål* som basketlag jag kan fixa texten sen. puss
Sopsäck Serenad
Jävligt fett, helt enkelt. Jag är övertygad om att Mickelito kommer att gå långt. Sober var också duktig.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
mickelito imponerar som vanligt..
heter det verkligen mål i basket? för man säger ju iaf att man gör poäng när man sätter bollen genom korgen... vad vet jag, låten är svinbra iaf.. :D
Forumsignatur:
tack vad fina alla är! lööv "glider iväg, vi har vänner där bak" är vad jag säger.
WWW.ISMEN.NU
rikeman P17 det ligger något i det du säger. men jag är tuff, så jag får säga så :)
Sopsäck Serenad
Är inte det någon slagsmålsklubben-låt ?
muminpappa K-Pist ... lite samma stuk, fast bättre! Hade heller inte hört talas om K-pist innan sober skickade detta.
WWW.ISMEN.NU
sober hehe, klart du är tuff, det är mickelito också :D
Forumsignatur:
hahaha sköön
" I don´t whrite nothing down so i will keep it short and sweet. You are wek, you are out of control and you become a imprisonment for your self and very body else" - Paulie Walnuts om chris drogproblem
tack och godnatt
Sopsäck Serenad
Lil-steffy Den gjorde jag för en herrans massa tid sedan.
WWW.ISMEN.NU
pheeeeeeeeeeet som faen, texten gillas (:
brabrabrabrash
Jag vill ha banka bäver låten, den spelades flitigt i min bil. Men nu har den cd skivan försvunnit. Kan man inte ladda ner den någonstans?
jag har den inte själv ... någon ?
WWW.ISMEN.NU
Haha, jävligt soft, båda är feta gillar, speciellt raden "sänker volymen till en sisådär 100 decibel", haha
Konstigt, alla dina flickvänner säljer sig för en mosbricka.
fan vad roligt att folk gillade den här så mycket. trodde personligen inte att den skulle bli så omtyckt. holla
Sopsäck Serenad
haha. ye baby ;)
Sopsäck Serenad
I'm holding it down! Klart man har Banka Bäver :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Cool låt! Mickelito är tajt!
AegroW P0 yes yes. kommer släppa en netplay om några dagar bara.
Sopsäck Serenad
det är ju upp till dig liksom :)
Sopsäck Serenad
den va fett Får man åka me någon gång:D
patte jag har körlektion på måndag, följ med då ;)
Sopsäck Serenad
hehe asså de här är nog den skönaste låten som lagts upp på whoa:P
"Maybe i could get mjältbrand" "jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"
tackar och bockar
Sopsäck Serenad
låten beatet kommer ifrån heter kpist - J
http://www.iamthereasonwhy.com/
MaXxX P0 haha. är det sant?!
Sopsäck Serenad
FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN kan inte slute lysna på den fett pÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖjS
YOYOYOYOYOYOYOYO!
KPIIIIIIIIIIIST
Det är inte lätt när det är svårt..
nu vill jag köra den här live sober !
WWW.ISMEN.NU
haha den är jävligt skön.. riktigt rolig och ni båda lägger det ju så bra fast reffen skulle kunna vart lite bättre.. och sober ojoj vilket flow med sköna rader.. kan inte tro att du bara rappat 1 år knappast.. denna är riktigt skön :P
La Ke Hänger.! Www.myspace.com/henxx <-- check it out
micke. den här ska vi rocka på storsjöyran. blir sjukt :)
Sopsäck Serenad
Spelade den fliitigt i helgen!! Är en väldigt bra låt som man kan spela om o om igen, Gillar specielt ig Sober i denna dina tempoväxlingar är sköna , Gangsta mickelito är också skön med hårda rader, Bra jobb gubbar vill höra mera från er.. piz
2 PJÄSER
Sjukt bra låt :) nöter ^^ Skönt beat å tajta rader :> sweet
Hur mycke knark har du knarkat idag
tack igen :)
Sopsäck Serenad
sober va ska ni vara på yran? :D då måsta man ju åka dit iaf :P
Forumsignatur:
Callecuttar, Mickelito, Sober och Mofeta till Storsjöyran i sommar! Sober hookade. Titta förbi om ni är i närheten.
WWW.ISMEN.NU
MEN FAN VAD NAJS!!! :D nu blir jag glad ^^
Forumsignatur: