kommer bli ös :)
Sopsäck Serenad
hehe, värsta paarty :D, Seglar upp i luften över motorhuven, den jävla fitt-horan det blev blod på rutan! :D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
gillade speciellt Sobers röst, men Mickelito hade grymt sköna rader som vanligt ;)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Mahfakka P60 nej faktiskt inte, hörde också någon snippet häromdan. Ett sammanträffande faktiskt! man kan inte vara ensam om allt.
WWW.ISMEN.NU
den funkade bra live kan jag lova ;)
Sopsäck Serenad
jag diggar din mamma jakob :)
Sopsäck Serenad
ibland så försvinner bara tråden?
Sopsäck Serenad
smultronsoppa. gå till närmsta krog och tipsa så kommer vi
Sopsäck Serenad
som om vi skulle banga... Eller hur ! Tråden försvinner ibland, det hände mig häromdan.
WWW.ISMEN.NU
någon mer? :)
Sopsäck Serenad
snygga adlips hehe.. najs asså tycker den är bra fast ändå rolig liksom :S
hej..
brännde ut låten tillsammans med lita andra sköna låtar att spela i bilen på väg till jobbet :) se det som något possitivt för förra året när ja jobbade så hade vi mickelitos - om ja fick va tjej för en dag och där satt vi 4-5 pers och sjöng med i reffen.. jävligt kul! se ifall det blir så i år igen :)
20 - Tillför du något meningsfullt till diskussionen? -jo, tycker mitt nick säger det ganska bra.
Diggar som fan, har nästan lyssnat sönder den red, as rolig! haha..! grymt asså..
Jag kanske inte är bra på att flowa, men att rappa är jag grym på
meningsfull oof det blir det årliga uppdraget från och med nu!
WWW.ISMEN.NU
woho. kommer köra den live imorgon igen. sen tar man tåget direkt till roskilde :)
Sopsäck Serenad
mickelito P18 jo, ja valde mellan solkustfunk och denna... men denna passade bättre i en bil.. varge gång ja hör om ja fick va tjej för en dag låten så tänker ja på sommaren förra året när vi åkte i bilen och lyssnade :)
20 - Tillför du något meningsfullt till diskussionen? -jo, tycker mitt nick säger det ganska bra.
den håller än, fast, even better live
Den e skön:D
haha fan va skön :P "getaway sthlm släng er i väggen" har ni redan spelat live och finns det ngn film från det?
YE DYDE!
emerika. finns bara bilder :/
Sopsäck Serenad
sober P18 vi kan filma yran ?
WWW.ISMEN.NU
yeah fy fan vad najs! denna går på repeat just nu
mickelito- det ingår i dealen yo. dom kommer filma det åt oss. fan vad sjukt roskilde var btw :) du skulle följt med!
Sopsäck Serenad
sober P18 tror du jag är gjort av pengar nigguh ;) soft att dom filmar !
WWW.ISMEN.NU
hihi!
Jag vet när han ljuger! så fort han rör på munnen
den e rolig.. haft den ett tag nu.. men inte orkat droppa kritik.. men den e fan najjz :D
http://www.myspace.com/akinonline
250:P hehe upp på den här!
"Maybe i could get mjältbrand" "jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"
verkar som att ju mer lik markoolio man låter så får man mest beröm här på hiphoplunar
mickelito - en Nalle Puh figur?
maki men du är ju en tönt. Markoolio ? Inga sånna paralleller förvånar mig längre, jag har varit både ken, ck, mbma, petter, snook och markoolio nu. Undrar vad som kommer härnäst.
WWW.ISMEN.NU
tycker denna låt är svinigt bra faktist :) nöter den då å då : )
- http://www.facebook.com/DaavdOfficial -
maki haha. det här är inte det minsta likt markoolio? bitch
Sopsäck Serenad
fan. länken funkar inte längre. om det är någon mer som vill ha låten så är det bara att ni addar på msn så skickar jag. puss
Sopsäck Serenad
mickelito P18 Fronda?.... Haha jag bara skojja :P
Forumsignatur:
oooh jag diggar den här låten. spelade den på festen i fredags och satan vilken kung jag var sen.!!!
- yes
jag vill också vara kung damn it :(
Sopsäck Serenad
sober P18 snart min vän
WWW.ISMEN.NU
vill åxå höra låten, länken funkar fan inte flr mej :/
Tüffü was here!
öpp
Crunk_Dude P15 Acid och Cool Edit.. En bra "studio" behöver inte kosta mer än 4000 spänn.
Jääääää!! Ruckablaow baby!!! Så jävla gott! me likes long time! Ni måste fan komma förbi the ruckablaow hometown innan ni drar hem till solen! Lägga en aprak session!
| Axel | Xeilon Productions | Laxmacka Crew | DJ Yxmördarn | www.xeilon.com | www.mofetajerre.se | www.ismen.se
Crunk_Dude P15 inte att spela in vad jag vet. Xeilon P20 Vi ska försöka komma förbi bäjby
låter guld!
| Axel | Xeilon Productions | Laxmacka Crew | DJ Yxmördarn | www.xeilon.com | www.mofetajerre.se | www.ismen.se
"Jävla fitthora det blev blod på rutan!"
micke är inte en bra förebild. mina småbröder springer runt och kallar varandra för "fitthora" hela tiden nu :P
Sopsäck Serenad