Fonky Fresh & RMK - Döda Rosor.mp3
Chipppppp, nu har vi reccat en ny låt, skrev texten till denna instrumental, texten är väldigt personlig, den är sann och bygger på fakta. Fyra olika faser i låten eller vad man ska säga: 1. Om en person som har gått bort 2. Om depressioner 3. Om en alkolist till pappa 4. Om olycklig kärlek vi tänkte ha med denna på våran skiva fast nu är ju detta en instrumental så om någon känner för att prodda ett deppigt beat till oss så kan ni väl skicka ett PM till mig eller adda mig på msn:[email protected] nu till låten...www.home.no klicka här, sen ligger låten nästan längst upp!Beat: Pharaoe Monche (stavning?) - My LifeMixning&Mastring: Fonky FreshInspelad: Studio 1.60 lång, Gubbflens Prod. vi droppar fyra bars var, lägger hooken tillsammans och sen fyra bars var igen, avslutar med en hook. konstruktiv kritik nu är ni snälla...www.home.no klicka här, sen ligger låten nästan längst upp!
Mr. P
Finfint. Beatet nice. Bra val där. Flowet funkar bra. Skön delivery Klockren text. Spec för oss som förlorat nån nyligen Peace
"Don't schsch me motherfucker"
Moderator
2005-06-08 14:01
kul att de diggas.. ge lite kritik nu folks
RMK & Kompaniett / K.I.M.M www.myspace.com/rikardmedk
skön låt!! Big Up!
att insidan räknas e bara en ursäkt för att va ful.
inte det bästa jag hört med fonky...men ändå bra:) Aldrig hört RMK förut med de lät ganska bra
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Tack peeps, fortsätt lyssna...
Mr. P
nice låt fonky och rmk...grymmt beat som fan diggar den
chasse dyker upp som döda fiskar
tack..fortsätt droppa kritik
Tack Tack folk, som sagt en instrumental, är du producent och gillar det du hör så kan du höra av dig! Peace
Mr. P
Fonky Fresh Det låter bra. Inte så jätte speciellt direkt men helt klart fungerande. Du kan dina saker, det hörs, bra delivery, bra flow, rimmen är vad som kan göras bättre, det är knappt att en del rimmar men det fungerar. Reffen Tycker jag var väldigt bra. Fast "Tro mäj grabben" stack ut lite väl mycket. Massor över normal whoa standard. Det här är en låt jag förmodligen lär höra på igen. 8.5/10 MVG Två tummar upp.
facebook.com/idiomatisk - fan page
soft.. tack rainmaker :)
Allvarligt talat, detta var tjockt, beatet var äckligt skönt.. Båda spotta grymt nice. 4 tummar upp!
Tack Henka, Rainmaaaayn och Wordie, tack så mycket det värmer!
Mr. P
riktigt skön faktiskt .. allt satt nästan klockrent .. schysst rapp av både fresh å RMK bra text , skönt beat allt .. bästa RMK gjort .. ett av de bästa fresh också gjort .. peace ;>
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
tack kekke.. upp nu
RMK kommenterade inte din prestation, eftersom jag inte är från västkusten så trodde jag det bara var Fonky Fresh som rappade. Men det är en positiv grej att jag misstolkade det på det sättet, för Fonky Fresh är bra ;) Du får samma kritik som Fonky fast dina rim rimmade lite tydligare.
Fonky Fresh en sak till. Det är sånna här låtar du ska satsa på att göra, din röst är mycket mer lämpat för sånt här än typ: "Nu du din sadistiska djävul, by ska du få pisk din bitch-låtar"
Texten var brao, , och tycker ni lägger i stort allting bra. Kan inte hitta nån kritik : ) Peace ^^
hehe ok rainmaker.. ja de e ju positivt :) rojjben. a då va de bra då :) tack
"kan inte hitta nån DÅLIG kritik" ska de vara ^^
hehe ok :)
tack folk, fan fortsätt lyssna, ni kommer gilla hoppas ja :) peace
Mr. P
Shiit. den var bra, bra tid nerlaggd på text m.m! Om texten är sann så beklagar jag! Pz
http://www.myspace.com/quizze
Plonning, tack tack!
Mr. P
hahaha asså? tack antar jag? :P
fucky även om jag inte gillar dig det minsta, så tycker jag detta var bland det bästa du gjort, bra upplägg på låten helt enkelt. rmk, dig har jag verkligen inget otalt med och vad jag hörde så låter det (du) soft. bra jobbat.. ´ ref, var mycket bra.. gillades verkligen. mmm och som nån annan sa, detta är inget "speciellt" men äntligen handlar inte dina texter fonky om hur jävla farlig du är. det är mycket värt för mig bitch. keep it up
Feet låt. Rmk har blivigt skiit bra sen den första låten jag hörde iaf.. Och fonky lägger de bra som vanligt. men man måste lyssna nooga om man ska höra vem som e vem (:
www.Myspace.com/Danilbeats
ek och dani-l tack så mycket..
soft låt fan..bra gjort...big up..peace
Bony the one that makes girls horney
Tungt tungt; snygg delivery man, grymma texter; du klarar detaa galant, Fonky!! Bra låt!!
Sjukt bra låt grabbar! Fonky jag har vart lite skeptisk till din musik sista tiden, för mycket våldsironi och sånt, men nu vet jag varför jag diggar dig, underbar låt, fortsätt såhär, fortsätta droppa såna här låtar! RMK håller klass och sätter sitt bra :) denna låt förtjänar ett bra beat! peace
"Du har inget att hämta här, som ett homosexuellt par på dagis" -Wk
Inge vidare, tråkigt flow :T
http://www.lospalindromas.com
tack alla :) fortsätt lyssna
va? :S
han rättade eran stavning på beatet eftersom ni skrev stavning? :P
"Du har inget att hämta här, som ett homosexuellt par på dagis" -Wk
hahahaha ok ... aja skit samma upp nu
Tack folk, ah, kanske lite mycket våldsironi men det kommer mer sånt här fan, Peace! uppa
Mr. P
uppp
tack så mycket... upp nu
Alltså egentligen behöver inte jag skriva vad jag tycker för jag tycker jämt samma men what ever :) ni för skit bra låtar ;>
Fyfan. Det här var grymt! Skit skönt flow båda två. Ni låter ju fan skit lika här? Beatet var mäktigt, lika så refrängen! Man hör på dig Fonkey att du inspireras av Petter och det diggar jag eftersom jag älskar Petter.. Fortsätt såhär! Älskar shit like that!
www.myspace.com/republik16 jaynez mannen
Jag har inte varit speciellt överväldigad av de grejjer jag hört av dig Fonky... och RMK har jag aldrig hört... så det var liksom med inga speciellt förväntningar som jag laddade ner låten... Det positiva är dock att jag blev mycket positivt överraskad! Det är bra kvalitet låten igenom, stabilt flyt och skön delivery... mycket bra upplägg på texten, skön mixning! Ni får båda två ta åt er av kritiken nu... får jag hör fan ingen riktig skillnad på er, så jag vet inte vem som är vem :-S Jag är iaf inte ensam om det hehe... Schysst låt är det iaf!
Pretty people shit to...
jävligt skön låt faktiskt!=) båda lägger de hela rätt skönt! finns inte så mycket att klaga på=) rikard, vill du hjälpa mig o linus att föda upp grisbjörnar?=)
Jag vet när han ljuger! så fort han rör på munnen
bra låt!..men ja har hört mycke,mycke bättre me dig!... men fortsätt! det är bra asså!:)
Mistah T.
Bra asså, fast tycker synd att ni kör så sorgsliga låtar.. borde köra mer party och mer glatt, men produktion och rap asså fet jävla bra :D
hej..
Tack för alla comments! mer lyssnare...
Mr. P
Fonky; det är nice dawg, jag gillar :) En sak bara, du måste byta artistnamn omgående ty jag finner det nuvarande skumt samtidigt som namnet vare sig säger något eller har någon betydelse. Det negativa ligger alltså i ditt artistnamn :) annars nice.
skön låt som fan faktiskt efter andra gången man lyssnar på den blir den klockren.
Jaja na oko
Utter, well well, jag är inte lika poetisk som dig och min fantasi är inte heller så duktig som din :P Nadi, tack tjejen. oopp :)
Mr. P