ärligt. ni har ju äckligt lika röster i denna låt :S aldrig tänkt på det innan.. men nu vare svårt o hålla isär er :P låten va ganska bra tycker jag :)
Hör av dig om du vill få sin singel/skiva på Spotify!
ryser av refrängen alltså ..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Redaktionen
2005-06-09 14:28
tack tack, vad är fel på flowet fan :S uppa
Mr. P
That´s my man! Snyggt jobbat dudes..
www.myspace.com/OpHen | www.myspace.com/OpHen | www.myspace.com/OpHen | www.myspace.com/OpHen
tack för all kritik.. soft å höra att folk diggar den :) pöss på er alla :)
RMK & Kompaniett / K.I.M.M www.myspace.com/rikardmedk
hehe ok.. tack iaf då .. eller nått :P
yeah denna var riktigt bra faktiskt.. beatet är underbart o er rap gör det bättre.. bra text från båda håll o båda har riktigt nice flow o sköna röster.. detta var bra asså.. o mixningen var feeet.. den digga jag.. mer sånna här ;) Peace
La Ke Hänger.! Www.myspace.com/henxx <-- check it out
insaaint... ja tackar och tar med öppet hjärta emot din fina kritik.. tack för att du tog dig tid.. de värmer :) Uni-H även ett stort tack till dig! :)
yack folk, det värmer :) uppa
Mr. P
denna va jävligt bra tycker jag... både fresh och rmk lägger det jävligt bra..
tack så mycket värdelös :) tackar
den här låten va riktigt skön fonky.....pÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖjs!
YOYOYOYOYOYOYOYO!
greek_or.. tyckte du inte jag va grymm på den då?
Damn, lyckad låt! Sköna texter och bra passande beat! Peeace!
tack peeeeeps! mer folk :)
Mr. P
Riktigt schysst låt, bästa jag har hört från dig Fonky :)
I mina ögon har du och en isbit i helvete samma betydelse..
Droppa texten vore inte dumt btw :)
I mina ögon har du och en isbit i helvete samma betydelse..
fonkan har den
skön grejj oxå när RMK alltid öppnar med "Tårar som rinner" , Å fresh med "du måste tro mig grabben jag vet hur du känner" det var snyggt
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
man behöver inte Fler stava i en sånm här låt va fan chaos =) här äre ju delivery som är mest avgörande tycker jag iaf..=P
Loco_ChAoS P17 ser ingen anledning till att sitta och leta flerstav i en sån här låt, skriver ner det jag känner för och struntar totalt o flerstav, behövs inte flerstav för att det ska låta bra vettu, du har bara fått det klassiska whoa-syndromet kompis, tyvärr. ni andra, tack :)
Mr. P
Okey, och hur oftar hör du Ken, Ayo, Petter och gänget flerstava, är de kassa för att de inte flerstavar? om jag skriver en bra rad, och den verkligen sitter skitbra och jag gillar den och nästa rad kommer helt naturligt, ska jag behöva sitta och komma på ett bättre rim bara för att rimmet innan var flerstav, don't think so grabben...
Mr. P
Eh palla flerstava... jag flerstavar i våldironis och liknande, i såna här grejjer kör jag flerstav där jag får in ett flerstav helt enkelt, annars kan det quitta helt enkelt :D f.ö du kan inte säga att Petter och Ken och de låter som alla andra, de är ju några av de första om inte största i Sverige grabben.
Mr. P
haha fonky "quitta" snubbe i grebbesta som missade våran spelning *drar upp flaskan me sprit*: ääh fan på quittar de!! hahaha flerstav är inte nödväntigt i alla texter.. bara de är ett bra innehåll
Detta diggades, skönt beat! flowet va perfekt, texten va också ett + !
somos humanos, animales trabajando en lo urbano a veces vamos a las fiestas
tackar. rmk, fo shizzle :D hahaha
Mr. P
LÅT INTE TRÅDEN DÖÖÖ!
varför inte??
haha tack så mycket.. :) kul att du gillar den!
Haha fonky; Du behöver knappast vara poetisk för att komma på ett bättre artistnamn man. :)
asså den är faktiskt riktigt tung tycker jag.. båda har nice delivery o sköna rader..
La Ke Hänger.! Www.myspace.com/henxx <-- check it out
tack tack
Kvaliten? wtf? skulle ljudet vara dåligt eller vadå? kassa högtalare? :S
Mr. P
va kvalitén är ju bra som fan? :S
bytte till en riktigt låt? :S menar du att våran e fake eller vadå? :P hos mig låter de fett iaf :)
jag kan inte sånt där grejs kvailtet :P haha :) men de låter då iallafall bra för mig me (:
nödrim och keff flow
"Good deeds arent remembered in the heartz of men" / Jr Gong
lahlii.. ok.. smaken är som baken :) (delad) tack iaf! :)
pjuu.. tur att jag inte han lyssna...
vadå då???
ja menar,, fonky ja gillar vissa va dina låtar.. men du bör satsa på sånna här låtar om du inte vill mixxa sönder dom ja menar ingen blir skraj för enn 1,60 lång kille med pipröst från lysekil ;)
Förut var du bra nu suger du, varför förvandlingen Vadå fult att ljuga jag, säger bara sanningen
skralig stavning men men
Förut var du bra nu suger du, varför förvandlingen Vadå fult att ljuga jag, säger bara sanningen
haha erikk.. fonkys röst e jävligt grov för hans storlek..
innan jag läste texten som någon droppade där uppe, så visste jag inte vem som rappade :) ni låter väldigt lika om man inte lyssnar ordentligt, jag trodde det var refräng helatin när ni båda börjar mde "tårarna rinner" och; "du måste tro mig grabben jag vet hur du känner" haha, men nu fattar jag det hela! :D ni lägger det båda najs, rmk du låter mer och mer som fonky :) sköna texter, blir ju mer kännslosamma eftersom dom är sanna också! kan bara säga tight! fortsätt såhär !
min myspace:<br>www.myspace.com/meetthekid
tack så mycket.. jag antar att de är positivt att jag låter lika dant som fonky, men ska börja bygga lite mer på en egen stil.. tack så mycket..
Engiz , förvänta dig inte att en över ett år gammal länk ska funka
Ny länk
Döm mig inte när du inte vet vem jag är!