riktigt nice låt.. gillade versen om den gammla polaren mest.. bra låt.. peace
RMK & Kompaniett / K.I.M.M www.myspace.com/rikardmedk
Mycket bra låt. 9 av 10 :)
www.Myspace.com/Danilbeats
Mike! Fett bra..levererar tungt som vanliiiiigt norrland repping.. Skönt flow skön text bra beat vet inte vad jag ska skriva är nyvaken! Men ey man fortsätt droppa sånt här PEACE
www.myspace.com/drdrogdisko
Jag tycker att du levererar rappen otroligt bra, men känsla och stil ! flowet är tight, och din röst är ett stort plus ! har hört lite av dina andra låtar, och personligen tycker jag att du passar bäst till den här typen av hiphop. Och beatet var suveränt, men lite tomt.. helt klart en av dina bättre låtar michael ! peace!
Soft mannen.. Skön rap.. Sorglig text! Lugnt å härligt beat. Slutsats: Mycket nice
http://www.myspace.com/quizze
Refrengen var lite svår, annars var låten GRYM som FAN! Riktigt skön D:
Twang System fi de werl
Jag är mållös.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Mycket fin låt Michael. Gillar den verkligen. Verkar i några låtar som att du har haft det svårt. Aja, otroligt fin låt. kram :P
Alla är idioter, även om man inte tycker det själv, det beror bara lite på hur man ser på människan
Skivsamlare
2005-09-08 17:11
aawrg! detta var sjukt bra! du har utvecklats ännu mer! bra som fan!
Odd Goons @ Soundcloud SP1200 / S950. 12bit grittynessss
_Ak4 P60 hehe jasså.. fan vad kul då.. Grattis =P
www.myspace.com/OpHen | www.myspace.com/OpHen | www.myspace.com/OpHen | www.myspace.com/OpHen
orka spundclick
Lilla Edet | www.tokish.se | Forgotten Souls
fint beat... bra tema... fan va bättre du blitt på att rappa förövrigt :D
http://www.myspace.com/akinonline
fast faden i slutet va inte allt för jäkla snygg.. tror du skulle skippat den...
http://www.myspace.com/akinonline
Rappen sitter klockrent som vanligt , Texten helt underbar Beatet ruggigt skönt. fortsätt i den här stilen
But i suppose anything goes when it comes to my flows Nothin' is off limits... except for michael's nose
2 ord : grymt bra !
Jaja , var de nått ?
nice låt fett bra beat....
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Låter riktit nice ,. keep it on xD
//Jag vinner ronden med roland som vittne...
riktigt nice mannen !! respekt till dig mannen ;) riktigt djup text flowet e riktigt svin fitta bra !! känslan mkt mkt mkt bra !!! keeep this shiiit up mannen PEEEJJJJJJJJJJJJSSSSS
Some people tell me that I need help Some people can fuck off and go to hell
Grym låt Michael , lika kung som vanligt ; ) keep it going man , vi hörs hare bra / Peace brunk.
Grymt skön låt Micke, verkligen! jävligt bra! peeeez mannen!
Riktigt bra låt micke, ska bli trevligt att lyssna på skivan när den är klar
du vet det är love... ta och pallra dig till boden nån dag så vi får recca!
RoxxPimpStyle ... Näe om Jonny K en barndomspolare
TACK Alla SOM GER KRITIK O TYCKER OM LÅTEN DE VÄRMER I HELGEN SPELAS 3 LÅTAR TILL SKIVAN IN !
SPRID LÅTEN NU FOLK!!! TILL ALLA NI KÄNNER
Tack som fan de e kul å höra!
good shit michael :D
How can you think on your feet has been bitten off from the knee, and down?
SOOOFT SOOFT MAN !!! ska du langa upp låtarna då ? :D PEEEJJJJJJS
Some people tell me that I need help Some people can fuck off and go to hell
Den var skön, rörande du vet. Dock inte samma röst som du har haft förr. men den va bra "hörredu" /Frida
Ja då var vi här igen... Som alltid får Michael över 100 inlägg, varav 95st är "BRA", va fan visst är det kul att höra. Men personligen tycker jag att du är värd fler ord, så då kör vi en roman igen homie.. Beatet: Hehe, Word-Rec, gör så att du går in på Michaels sida och kollar vad han sparat av min kommentar på hans förra jag lyssna på.. Det stämmer fruktansvärt bra på dig oxå, du e sjukt duktig.. Älskade ditt sammarbete med Skoob, fortfarande kvar på Ipoden.. (Fast gillade inte din rap så jätte mkt, haha..) Men du e grym man.. (Nej jag fjäskar inte, *harkel* lite kanske).. Sjysst slinga och grymma trummor som alltid.. Va någon som sa att basen var lite hög, HÅLLER INTE MED.. Tycker den låter underbar i mina speakers i vilket fall.. Känns som om basen lyfter upp det på ett nice kind of way.. Props. Vers1: Michael, det första jag tänker e WHAAAAT, trodde du stackade dig på flowet i början, men det flöt på som tur va, hade du fått ett par pisk på stjärten annars, hehe.. Så flowet är som alltid bra (av det jag hört i vilket fall). Texten, den är djup, mkt mkt djup. Och som alltid berör den mig, nån som skrev nåt om "du skriver alltid sorgligt, händer det inget roligt i ditt liv", nåt sånt tror jag.. Det stämmer, men va fan är det att göra åt det.. Tycker det är synd att det är så¨helt enkelt, men du gör det BRAAA!! Grattis till att bli farsa.. Back to the text!! Jag blir som sagt rörd av den och jag tycker din delivery är bra tack vare att det är sant, man känner det.. Eller jag gör.. REF: Tycker att refrängen är bra, MEN det känns som om det fattas nåt.. Vet fan inte, kan inte sätta fingret på det.. Kanske lite kort kanske, nä fan jag vet inte.. Text, flow, delivery är BRAA.. Men känns som det saknas nåt, I will stop repeating myself soon. =) VERS2: Tycker att det mesta från vers1 stämmer in här oxå, känner igen detta ämne fruktansvärt mkt.. Många kompisar som man "mist" på grund av andra intressen och sen ångrar sig.. Gör här oxå ett mkt bra jobb när det gäller flow, text å delivery.. Tycker om denna bättre än vers1, även om vers1 inte går att tycka illa om eftersom det är hjärta och bra framförande i den... Men kan identifiera mig med vers2 lättare, lättare för mig att ta till mig kanske. Dont know really.. Gillar ditt "snack" i slutet och efter vers2 oxå man.. Tycker om fadet på beatet och din röst kvar oxå.. Fast jag vet inte riktigt om jag gillar att den tonas ner helt och sen går upp till 100% igen.. Det är jag inte riktigt nöjd med.. Även om det är bra prat i slutet på låten där.. Peace Man.. /Judgen
They wont belive me/ MAAAAAN / Im high (Smokie in Friday)
Tack som fan vadvadvad !! EXTRA BIG FUCKING THANKS TO JUDGE CEASAR! TACK SOM SJUTTON!
Is cool..
They wont belive me/ MAAAAAN / Im high (Smokie in Friday)
riktigt skön..beatet va underbart och texten lika så..=)
.....::::: Unspoken :::::..... .....::::: _Words_ :::::.....
hiphop eller pop?
http://www.myspace.com/neckshotproductions<br>Fuck Flyckt
Detta är BRA! riktigt jävla bra, jag gillar det som fan. pz!
Lilla Edet | www.tokish.se | Forgotten Souls
den var helt okej... tycker inte rimmen var det bästa hela tiden. men en bra låt iaf..
- yes
hahaha du tror ja bryr mig om rimmen i denna låt? nolla..