Michael - Jag längtar (från skivan) Word-Rec beat
En liten låt från min skiva som kommer snart, tänkte släppa den gratis här på forumet! Inspelad hos ROB @ piteå... peace michael! Länk, soundclick!!
Beat av word-rec för overhead productions
det är tungt Michael ! riktigt bra tycker jag ! du spotta det schysst , å texten har jag ju sagt vad jag tycker om i lyriscim ! tungt ! jag köper skivan det vetu !
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Detta var bra Michael :) länge sen jag kommentera nån låt så vet inte va som ska sägas;P fett nice, texten var fin, ett litet + till word-rec för beatet, var skönt :D hoppas du spelar in nu mer och mer;) Pz mannen
Är det så?
fan nice mich.. finfint text, nice flow och skönt beat av macke peace
- http://www.facebook.com/DaavdOfficial -
Den var fin, djup text, skönt beat, schysst flow..
? _ ¦ _ ¦ ? tjobre jag är abo! ABO!
Skitfint michael ! Beatet är ohhh det ger rysningar Texten är grym, känns personligt och bra Fan skivan kommer bli riktigt tung tror jag ! Men vet du hur en göteborgare som mig ska få tag på den ?
STICK YOUR DISCO UP YER ARSE!
Tack alla! Jag kan skicka den med posten eller nånting i ett litet paket ;)
Det tycker jag absolut du ska göra ! O jag vill även ha en autograf och lila rosett på
STICK YOUR DISCO UP YER ARSE!
fyfan.. denna låten fick mig verkligen att garanterat vilja köpa skivan.. ryskigt jävla bra texter! fyfan. ryser.. o andra versen påminnde om en gammal kompis ja hade som ung grabb..
Hör av dig om du vill få sin singel/skiva på Spotify!
bra michael riktigt bra.. säg till när skivan e klar så köper jag den =)
Beat va riktigt tungt asså älskar såna här och det gör det inte sämmre för det är word rec riktigt tung .. rappen va klen du gör det på ditt sätt och lägger radderna som du vill delveryn är laid och nice .. låten va fin hoppas det går bra för skivan..
W E S T - C O A ST - F A M I L Y
gillades , och rösten var bättre än i dina andra låtar,
..!.._{-,..,-}_..!..
fyfan dehär va riktigt fett! texten va fin som fan, och beatet va underbart:P ja vill också ha skivan!
"Maybe i could get mjältbrand" "jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"
Förbannat skön låt michael - texten var jävligt bra den med, plus att Word Rec gjort ett bra arbete med beatet. Ser framemot skivan!
That ain't food between your teeth that's my shoe laces
mycket djup och vacker låt.. Händer det bara tråkiga saker i ditt liv? tycker du alltid e deppad : ( .. Mycket bra jobbat av båda..
www.myspace.com/OpHen | www.myspace.com/OpHen | www.myspace.com/OpHen | www.myspace.com/OpHen
mkt softos mikke vad säger du för namn mannen lät som john eller jonny,, lyssnar dock på stiffes sunkiga högtalare :P fridens ses i morron :) puss kram
http://www.kingsizemagazine.se/News.aspx?ArtNo=22022
Helt ok.. ehm.. Varför måste rappare låta som om dom e så super ansträngda att dom knappt får luft? Å du.. synd att d blev som det blev med din pappa.. PEACE¤
Dj Cj*
en upp=D
Hör av dig om du vill få sin singel/skiva på Spotify!
GIllas väldigt mkt ;D du kommer alltid med bra låtar;P denhär var riktigt sköön ;P Peys mannen
hohohihihahahehe
shit den var soft som fan... big up !
Kom ihåg allt jag skriver.
Den var nice!
Iklädd lappmössa höjde Skellefteås lagkapten Hardy Nilsson SM-bucklan inför 12000 åskådare i Scandinavium och miljontals tv-tittare. Äntligen fick Skellefteå AIK sitt första SM-guld i ishockey!
Så otroligt tungt!, Beatet är super fett! Flowet och texten är gudomlig!, The one and only har gjort det igen! Fridens!
nice !
But i suppose anything goes when it comes to my flows Nothin' is off limits... except for michael's nose
btw michael jag va i pite ihelgen ;P norrmalmia.. om man stavar det så och om det hette så.. jag lirade nån jävla handbolls cup
- http://www.facebook.com/DaavdOfficial -
har inte gillat mycket jag hört med dig men denna var nice. din röst funkar bättre såhär. pusshejj
Grymt låt michael<3
http://www.lospalindromas.com
bra bra =)
Sprit, vapen & knark gör den svage stark
Alltså allt var bra tycker jag beatet var soft och du la de bra.. Men "klick" ljudet som följer efter basen elr nå gillar jag inte vet ej varför men stör mig på de ! :) Peace!
Tack som fan allesammans, känns jätteroligt att ni diggar det. FETT TACK!
Ophone P21 inte bara.. jag ska bli pappa om 3 månader å de e bra :D
tack som fan mannen schysst! =)
Jag tycker den här var väldigt bra. Rörande text och välgjort beat. Bra flow, delivery, text och så vidare. Det är inget som borde gjorts annorlunda, den är så här och det är helt okej. Spontant ger jag den 8.5/10
facebook.com/idiomatisk - fan page
tycker det lätt är din bästa låt :) fett skön mannen... nu längtar man till skivan! :D och word-rec ytterligare ett underbart beat :'(
www.magnusrytterstam.se
innehållsmässigt i texten; bra! rappen: Okej-Bra. Det var en mysig låt. Keep up the good work!
Jag är ill, men du är iller... alltså djuret iller
beatet är as nice. texten är nice och allt e nice. kanske någon flowmiss ibland, men det gör inget!
20 - Tillför du något meningsfullt till diskussionen? -jo, tycker mitt nick säger det ganska bra.
Lyricist
2005-09-08 12:26
"beatet är as nice. texten är nice och allt e nice. kanske någon flowmiss ibland, men det gör inget!" sammanfattar rätt bra faktiskt meningsfull mysig och kännslofull personligen är temalåtar inga favoriter men du vet hur jag är.
"Better to write for yourself and have no public, than to write for the public and have no self"
Word-recs beats är mad! detta var dock ett av de sämre jag hört från honom. Rapen, texten och allt där till faller mig inte i smaken. KUL ATT NI KÖR iaf =)
somebody notify the press !
fett bra låt michael säg när skivan kommer så sponsrar jag ;D
bästa låten jag hört på länge, absolut den bästa du gjort forstätt såhär ! du får säga till eller nånting när skivan kommer :)
det är vackert. -fin text, den berör.. Gillar din röst mer på denna av vad jag gjort innan. -Du låter annorlunda på nåt sätt (fast det va längesen jag lyssnade på nåt annat av dig med mitt sletna 56 k modem!). Du flyter bra på ett förövrigt sjukt soft beat av Word-rec! väldigt skön låt.
Svammel, nu i din mormors walkman
Tack..Alla..som..lyssnat!
Slusken P27 haha joo jag vet hur du är homie