Ingen gör fjantiga, bögiga, glada smileys i sina svar till mig, INGEN! :@
PEACE
kewd hahahahhahahhhahaha =) men jag tror killen driver faktiskt annars e de några riktiga skruvar lös där uppe
Behöver beats !!
håll er till rubriken, många har gjor låtar till sin mamma visst har han baitat lite ur knivenen ur hjärtat beaten. Men texten är sköön, nice bigrob
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
asså riktigt bra kan inte klaga på nått väldigt fin text du får 8 av 10 ;) feeeeeeett nice
Some people tell me that I need help Some people can fuck off and go to hell
Sen_AP P17 jag tror inte att han vill baita ken =S Bigrob743 P20 Soft, gillade samplet (eller vad det heter i den formen) bra text o flow osv. in i mp3n direkt :P
You say Soulja Boy, I say Eminem, You say Jim Jones, I say Biggie. You say Plies, I say Nas, You say Flo Rida, I say Jay-Z, You say UNK, I say NWA, You say Lil Wayne, I say Tupac, You say Dj Khaled, I say The Game, You say Mike Jones,I say Ice Cube. Copy/Paste if you still listen to real hip hop
fan va kul o höra grabbs mer ?
Behöver beats !!
Bigrob Vad sa morsan då hon hörde denna då? ; )
facebook.com/idiomatisk - fan page
rätt fet, skumm mixning, samt vad händer i slutet?, trodde den haka upp sig på nå skumm sätt. jaja, fet iaf
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
keff låt, sampla från kniven i hjärtat. och sen sjunga samma melodi med samma toner också? dålig fantasti, och beatet var inte bra. hej
rainmaker hon har inte hört den än =)
Behöver beats !!
riktigt skön! hoppas hon blir glad av den
-_-
=) 100 snart
Behöver beats !!
systemfel tack så mycket =)
Behöver beats !!
Fan, får ge den till min mossa så blir hon glad:-) Fred J
Bra kritik du fått brush. Får arbeta lite tillsammans i helgen så drar vi ihop nått tungt som whoa publiken kan gotta sig i..
Mina Låtar Finns Att Ladda På Min Sida
tack tack 100 nu =) nästa 150 peysss
Behöver beats !!
keffer tack =)
Behöver beats !!
fett skönt :) grym text o allt det där.. reffen äger :D
www.magnusrytterstam.se
Skön låt, diggade den! :) Big Up
wei kul =)
Behöver beats !!
Rob du är hur jävla skön som helst ;).. Diggar dig till 110 % ! låten va soft alltså. Kommer i med gungning ! Väldigt bra jobb mayne ! peace, fortsätt såhär!!
B.G.L fooeshooe <3
skön låt =)
..!.._{-,..,-}_..!..
Sooofft :D
Mr Awesome .. www.myspace.com/mrwillybwooi
Omg älskar de här beatet män!
upp =)
..!.._{-,..,-}_..!..
tack Mange =)
C-Baz få låten "brevet" att fungera igen, minns då man lyssnade på den då du gjorde en release på den vilket va läääääääääääängesedan! Bigrob, den va smörig, men inte FÖR smörig som många har svårt att kunna fixa. Men du låg på sådan nivå som gjorde att den blev smörig, MEN inte för smörig dvs BRA kritik :) Beatet va underbart
fisk fiskar flickor få får fisk
fittan666 okej det är din uppfattning men å andra sidan så kör 80 % av audio forumet om inte mer på svenska så get use to it + vi bor i sverige och vi har en svensk hiphop scen.
Behöver beats !!
Fisk: Ja då, ska lägga upp den igen. Funderar dock på att spela om den så jag får bättre ljud och lite mixning på den kanske.. Första är ju inspelad med en riktig skit mick och utan mixning överhuvudtaget..
aaa den här var riktigt SKÖÖÖÖÖÖN :D BRA text också ;D braa Rob ;P peace
hohohihihahahehe
Riktigt nice Rob. allt sitter där det ska. peys
peace
nuså, ska ja ge lite kritik =) tycker den e ganska fin.. rätt bra text, härligt beat.. dock så är jag inte så förtjust i refrängen, vet inte riktigt varför, men diggar det helt enkelt inte så mycket.. men men, hur som hällst var det en bra låt, som jag kommer att spara på datorn.. när beräknas skivan komma?
Hör av dig om du vill få sin singel/skiva på Spotify!
fan va kul att nästan alla gillar,friggan det är inte riktigt bestämmt än men nån gång innan årets slut sen om jag trycker upp skivan själv och säljer eller går till nått bolag och försöker få nån deal de är inte bestämmt =)
Behöver beats !!
C-Baz Jag tycker ifs det som är de grymma i låten, att man sket fullständigt i kvalité, man ville bara göra ett "delivery", så ja tycker du ska låta låten få sin frid och vara stolt över hur den är.
"Man rör inget antikt"
C-Baz Jag tycker ifs det som är de grymma i låten, att man sket fullständigt i kvalité, man ville bara göra ett "delivery", så ja tycker du ska låta låten få sin frid och vara stolt över hur den är. det har du faktiskt rätt i fisk,samtidigt vore det kul och höra hur den skulle låta i riktig studio med mixning,men jag håller med dig dock.ska säga nej till att han får andvända studion =P
Behöver beats !!
Du äger, beatet är något som gör en stor del av låten ;) UPP! !
VA FERM!!!!! :@
billig sampling och dålig rapp.. gillas inte
la chrille
Lill-C P19 dålig rapp ? =S e du avis eller vad? och samplingen må vara billig men det är jävligt skönt ,
You say Soulja Boy, I say Eminem, You say Jim Jones, I say Biggie. You say Plies, I say Nas, You say Flo Rida, I say Jay-Z, You say UNK, I say NWA, You say Lil Wayne, I say Tupac, You say Dj Khaled, I say The Game, You say Mike Jones,I say Ice Cube. Copy/Paste if you still listen to real hip hop
weiii =)
Behöver beats !!
Grymt bra gjort, gillar den fett
Fisk: Jo det är klart. Fast det skulle vara kul att höra hur den skulle låta med en bättre inspelning, bättre mixning och lite bättre delivery..
Producent
2005-09-18 23:42
Detta var något utav det vackraste jag hört på länge.. Skulle kunna tänka på denna som en snyftltåt på typ allsång på skansen där alla gråter och sjunger med.. Så jävla bra asså...
When Life Gives You Lemons You Paint That Shit Gold
jotohananen. tack så mycket märkligaste kommentaren hitils men tack som fan :D
Behöver beats !!
Jag tyckte iaf att jag var bra i refrängen!