Big Rob - Kära Mamma [Exklusivt Från Skivan]
Yo..har inte kastat upp så mycket nytt på sistonde har varit mycket runt omkring musiken just nu,anyways jobbar på skivan och den blir riktigt nice,2 spår där b.la Tattarprinsen gästar o dom e galna aså,riktigt nöjd. kastar nu upp en track från plattan det är en ballad till min mor. beaten står K.I. (Kimmy) för och jag får lite hjälp av C-Baz & Alma i hooken thats about it.kommentera om ni vill annars e de chill ändå.Peace så länge! www.bigrob.nu Big Rob - Kära Mamma
Behöver beats !!
härligt kul som fan att du gilla dude =)peyys
Behöver beats !!
Väldigt bra låt det här fint skriven och bra framfört på ett fint beat. 10/10
facebook.com/idiomatisk - fan page
mycket fiint =)
....:::EstY:::....<br> ----> Esp & Esty <----<br> http://www.myspace.com/espesty
Snyggt jobbigt! :) Galet najs 9 av 10 glassbåtar!
fuck it...
fan va kul o höra grabs inte en dålig kommentar :D kul som fan peys!
Behöver beats !!
freebeat anars var det helt ok har inte lyssna ordentligt men ska lyssna sen jer jag riktigt kritik.:!!
aa har hört fler som kickad på den.:!!
va snackar du om lockz inte alls freebeat det är en akustisk beat som K.I gjort lägg ner de va jag som gav han samplingen och han skräddarsydde en akustisk beat efter hur jag ville ha de lägg ner dude.
Behöver beats !!
lockz om det är freebeat lägg upp beatet här i tråden då bevisa att det är en freebeat =) vill gärna ladda ner de :)om du inte kan lägga upp en länk med freebeatet här så vill jag itne att du öppnar truten här igen.slut
Behöver beats !!
ja diggar skiten... De e lite nytt :)
sA jA!!
stämmer mcf det är min fästmö som tar ton :) hon gillar int att sjunga själv,men köra går hon me på =P kul som fan att du gillar dude
Behöver beats !!
almats nej det är de inte slingan är från kniven i hjärtat de va allt,den är nästan akustisk men det är bara slingan som är därifrån sen har han lagt till instrument.
Behöver beats !!
Refrängen var mysig, texten va säkert oxå bra lyssnade inte klart på hela. Det största minuset i den här låten är att det är samplat ifrån kniven i hjärtat som gick förra året på tv, aldrig roligt när man direkt förknippar en ny låt med en "gammal" låt direkt när den går igång. Sen är ju inte den där fl clapen särskillt sexig heller. men förövrigt soft.. uhej!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Kniven i hjärtat-sample. Haha! Haha! Men låten var najs, texten e bra.
aya ere K:I som gjort det litar jag på dig för han e tung men soms agt det e sama sampling som i kniven i hjärtat..!! men anars riktigt tung den lyckades du med robban.:!!
yes lockz K.I e de som proddat han gör ett antal beats till plattan åxå jävligt skön kille och en jävligt tung proddare =)
Behöver beats !!
Nice Som fan Rob
Ja Pratar Men Ingen Lyssnar!
hann bara lyssna på första versen... men tyckte den var sådär.. lyssnar väll på hela senare..
Hör av dig om du vill få sin singel/skiva på Spotify!
fan va kul att ni gillar =)
Behöver beats !!
Skönt beat Bra text Bra delivery Skön reff Kort och gott en låt som rullar i hörlurarna.
Mina Låtar Finns Att Ladda På Min Sida
ja va inte så blyg cbaz du kan säga att du tar hooken o förhöjjer låten åxåå =)
Behöver beats !!
Fyfan jag sitter här och ryser.. Riktigt fint.. detta är äkta!
Fucks your life up crew Tjabo!
Låten var fet men det är samma sampling som Serien "Kniven i Hjärtat" Annvände när han Casey dog.
DIF!
Jaja, jag var fet i reffen =P
Mina Låtar Finns Att Ladda På Min Sida
Virtual_Sexuality P18 tack broder den värmde =)
Behöver beats !!
riktigt bra låt där rob.. gillade den skarpt, beatet var tungt som fan.. texten var härlig den också.. keep it up :)
Kan man få texten? :]
fuck it...
från kniven i hjärtat.. ?
du och du, men inte du.
fan vilken positiv reaktion jag fick här då,kul som fan,och till er som undrar ja! det är samma sampling som från kniven i hjärtat ,samma slinga som rullar fred
Behöver beats !!
Moderator
2005-09-14 16:01
skön låt rob.. mycket go text i låten ... Peace !
Ok rob, Ja har inte gett dig posstiva komentarer när de gäll din music.. Men ehm, Detta var faktiskt nice, Känslig text.. Tummen upp !
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
nej chroome jag vet det och ändå har du frågat om jag vill va med på din platta ett par gånger om jag kunde köra på eng,kanske när jag sa nej som kommentarerna blev negativa :)vad vet jag,kul att du gilla iaf
Behöver beats !!
Aaa frågade dig för ca 2½ - 3 år sen..Och det var en gång, inte ett antal gånger utan en gång.. Men tight vart detta allafall
Grymt skön låt!! Fett skönt flow.. Bra text. Skönt beat!
http://www.myspace.com/quizze
Jävligt fint tycker jag. 9/10 Peace.
Det är för dig våra hjärtan slår, alltid oavsett i alla år!
Skön låt ! . Bra text osv :D Peace!
who´s side is god really on?
mycket fin beat.extra fin text .blir varm inombords ryseer utan på:D..Grabbar det här är äkta hiphop:D....//peace
patte-lol P51 mycket fin beat.extra fin text .blir varm inombords ryseer utan på:D..Grabbar det här är äkta hiphop:D....//peace tack mannnen de där uppskattas enormt :D
Behöver beats !!
fan va kul =)
Behöver beats !!
Kniven i hjärtat beatet? Cayseys outro? Aaa genomtänkt text va? Verkar som det det är nice. Nästan lite körsång över reffen, men den var sköön. Nice låt big rob.
"Big Rob - Kära Mamma" Yeah..Fet låt måste jag få säja..Förstsätter du så här så kmr du att sälja fett ;)...Bra grabben;)
Big rob känner du någon rappare i gävle? :P
Okey rob... när ska du köra på min verision av beatet då ;)
De Omutbara - Dödsskvadronen - whoa - 6 april - ladda sig ner
fredish jag vet itne skrev lite till den förut men ljudet var så dåligt fatta inte hur de kunde bli så dovt :S annars var det feeeeeeeeeeeettttt peace
Behöver beats !!
racerbil smaken e ju som baken =)
Behöver beats !!
baita ken ? får jag inte göra en låt till min mamma för att pundar ken gjort en till sin ? lägg ägg
Behöver beats !!
Ingen kallar Ken för pundare, inte ens du, Bigrob743! :@
PEACE
hahhahha dags o vakna killen :)
Behöver beats !!