MickMästarn & Parodi - Upp med en tass!
Ny phet låt med MickMästarn och Parodi på ett tvättäkta MickMästarn-beat! den du! inte ofta det händer... fett jävla party-anthem iallafall... mhm... Intro: ? Vers1: Parodi Vers2: MickMästarn Reff: MM&P Vers3: Parodi Vers4: MickMästarn Reff: MM&P Outro: Tekno-beat av Toba, vokaler av MickMästarn och Eminos flickvän. Beat: MickMästarn Mixning: MickMästarn UPP MED EN TASS! högerklicka, spara mål som inte så mycket mer att säga.. www.stocken.tk
"så ska jag ringa en brud hon e snygg som Proton" I Like... Mickmästarn the Pimp i Slutet där ja =P haha fan denna va fett soft... bland dom bästa låtarna ni 2 gjort tsammans =D Peace.
Volym Entertainment <br>
Ja, proton är ju en hingst !
STICK YOUR DISCO UP YER ARSE!
nice den raden om vår gemensamma vän! förövrigt ät ni alltid sjuka i huvet:)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
En av era bättre låtar tycker jag, textmässigt var det under er standard, men annars bra jävla kod. Bra mixat också, märker inte av det där "eko" soundet som ni brukar ha längre.
Haha, sköna grejor! Riktigt gott flummarbeat också =)
mys pys va annrs? puss o kram
http://www.kingsizemagazine.se/News.aspx?ArtNo=22022
Dabbe - Ja men kim är en riktigt godbit eller hur! Noice - Jepp. Quick filter treble boost 4 life! racerbil - Tack så mycket -oz- haha aja...tack då antar jag mattias K - tack så mycket ! ja ibland får jag till det systemfel - okej då..den är la lite annorlunda ja skruvsöker_mutter - Hehe yes tack -kepa- Tråkigt att höra mer!
Skivsamlare
2005-09-15 18:56
jag rokar inte säga nått.. bara så ni vet... HAHAHAHHAHAHASHAA, jag abara skojjar!! AHHAHA där fick jag er allt! hohohohohoho...muhaha...hehe...he.. nämen den var schysst ändå, mixen var ball, beatet var schysst.. etxten var nja, men ändå fan! penis.
Odd Goons @ Soundcloud SP1200 / S950. 12bit grittynessss
härligt att folk tar oss på allvar... här försöker man verkligen... fyfan...
HAHAHA...fan va ballt i slutet...så jävla kul med techno i bakrunden fan va nice låt..och beatet va perfekt för att förklara hur det käns i kroppen när man är stukad och full... nice nice nice!
faty fat faty
GR is the real thing! =P
Volym Entertainment <br>
Skivsamlare
2005-09-15 19:40
Skivsamlare
2005-09-15 19:43
egentligen så ju vers 1 och vers 2 vers 1, eftersom allt före reffen är vers 1 typ. o samma med vers 2 och vers 3, vafvvavava
Odd Goons @ Soundcloud SP1200 / S950. 12bit grittynessss
ooo... va duktigt... men du... jag tror folk fattar vad vi menar... hahaha
haha...chilla ni ! o tack för kritiken INOK,kewd,stattin, paraden & sebboulz
nice boys, panodil - kanske ur tackt nån gång - men lika härligt som varnligt - peace polishh
Ta inte livet så allvarligt du kommer ändå inte ur det levande.<br><br>X
G! verkligen fett som fan! laidback och störtbra bara! Parodi rappar och röker som det vore 70-tal! men det värsta av allt är att jag tror stenhårt på vad Mickmästarn säger i reffen! moahhaha låter elakt och vackert på samma gång! stay tune for more techno!! MOAHAHHA
big mac - Tack så mycket Menige Rövfejs - Haha..ja 70tal är skiten. O reffen också! toba - Ja jag nästan konkurrerar med dig
Snar trumman fuckar, så vanlig, så läskig. =( flowmissar och så också... ibland blir det rörigt med addsen och deliveryt, men ni kan bättre får vi hoppas!
soundcloud.com/brormusk/sets
Schri P1 nänänä nu cuttar vi skitsnacket vadfan. detta är ju klockrent
keff!
Ska sanningen fram, Så är sanningen falsk!
Skivsamlare
2005-09-15 21:01
Helt jävla underbar Ref!!! Nice låt i överlag skööön känsla över den!! Texten var helt Ok "Budskapet" Greeeaaat:) Keep it up biaaaatchesss!!
2 PJÄSER
RÖVFEJS? aha okej den stilen sista gången jag proppsa!!! ahhhh!
Moderator
2005-09-15 22:38
Skön låt... denna låten e fan klockren skönt... denna gången e de lite laiback än sprängda högtalare hemma hos mej... fan ja får köpa nya varje gång ja lyssnar på era låtar ni e dyra som fan i längden HAHA :D.. nämen skön låt grabbar... beatet är smaken som baken men men :D Peace !
schri - äsch..det måste bero på din sjukdom toppen - men jaaa..sug min kuk A-M-C - hahaha...nu va du allt bra rolig va! zlick - tack så mycket man! menige-E - haha..förlåt. förlåt! Icetail - ait tack så mycket ! ja man kan ju inte alltid spränga högtalare haha
du kanske e förlåten skall sova på saken!
tack alla som diggar.. tack även alla andra... upp
nu fick ja den å funka-., den va riktigt bra, skönt intro ;) PIMPARNA
Haha tack michael !
jag ska gå och kamma en bög nu era sviniga luder
Jag vill inte ha dig i mina trådar emino Du suger, din flickvän suger, och din pappa suger
lite offbeat då och då :S men det lät mysigt :D
Good Times Studio*
värsta gbg beefet är på gång verkar det som..
faty fat faty
Straight up G shit , waddup bootylicious!
värsta skiten någonsin
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot