Baso & Olyckan - Inte så fullt seriös session

Vår Hiphop - Audio & Video

Baso & Olyckan - Inte så fullt seriös session

Tjoo!

Nu var det dags igen för en session, denna gång med Baso! Vi bestämde oss för att spela in en liten session igår och nu är den klar! Vart rätt nöjd med resultatet. Vad tycker ni?

www.baso.se

Vers 1: Olyckan
Vers 2: Baso
Cuts: Baso
Beat: Back for blood
Mixning: Baso
Outro: MicZe

www.baso.se

Droppa en kommentar nu då!

Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
? _ ¦ _ ¦ ? tjobre jag är abo! ABO!
Du verkar gilla att leka med shutdown-effekter+
Kul att du kommer med en fet lista med ursäkter innan någon ens skrivit, haha.
Men dom behövdes...låten var inte bra
STICK YOUR DISCO UP YER ARSE!
MickMästarn P17
word
de va riktigt bra tycker ja.

Olyckan: du ä ju som ja sagt förut riktigt talangfull å har en ljus framtid till mötes. de hör gör mej bara ännu säkrare, en collab me baso, kan de bli bättre för en i din ålder? nej. du borde fortfarande jobba mer på texterna, som det är nu så är dom helt värdelösa men jag älskar dom ändå och jag tycker ditt flow e aight förutom alla missar du gör hela tiden!

Baso: tajt som alltid, din mixning är ju tyvärr kass å beatet suger men du visar att du förtjänar den respekt det ofta påstås att du inte har. jag ser även dej som en framtidmään inom svensk hip hop å dina hårda texter får mej att sluta tveka.

PEACE OUT !!!!!!! KEEP IT UPPP!!!!
Producent

2005-09-28 23:26
Hahahaha... Tkr den e rätt rolig faktiskt :D

orkar inte ge kritik... *r även för trött för att säga något vettigt :)
When Life Gives You Lemons You Paint That Shit Gold
MickMästarn aight aight
joel_killer tack tack..baso la min vers lite för sent tyckte jag (?)
Joto hahah ok

Nej nej nej klarar inte av småbarn som försöker rappa....fyfan, ännu en i B-Razhögen *usch* och *tvi*

Baso självklart mycket bättre men njaa föll mig inte i smaken denna...
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
olyckan är en jävla baiter bara!

Haha ville_du_nåt säger att låten var dålig och skriver "word" till MickMästarn då han säger att låten var dålig när ville_du_nåt själv har gjort en låt med Baso hahahaha jävla tönt

Nä, men dejvz gör en låt med Baso. Sen då han upptäcker att Baso är hatad på whoa, då vänder han kappan efter vinden och vipps så hatar han Basos låtar också, preciis som alla andra.

Det är att skämma ut sin egen kuk

Yeah fet låt hehe
SPARK!
Klicka för låtar
Klicka för beats
canaz tack tack mäjn!

Mother Fucka Olyckan Du Loter Riktigt Bra Forste Gongen jag har hort dig so har typ Shit ( Good Sound )
- www.myspace.com/younghe8
Haha, Dekan bäst<3..

Älskar det hära beatet som fan, svårt för mig att tycka det hära något annat änn bra. Lyssnar på baso sen låten med Subban... tror den heter "Valdet Väljer sida" hahahaha. Sen svårt för mig att inte gilla snubben som kickar med mina homeboys på GL  :) hoppas du droppar mer sån hära tajt shit baso, !! Keep up the good work.

Som baso skulle sagt själv "SLÄPP TUTTARNA FRIA!!"