helt keff, spelar ingen roll om hon är 10 för de va kefft ändå...
Hokke P19 - schysst att di lyssna iaf!
www.samyprod.com
ChopACop inte så att d spelar roll om det är tjej elller kille, hade varit mer väntat från en kille dock.. För mig spelar det ingen roll vilken ålder man är heller, gillar inte "skrythiphop" och alla som ska visa hur tunga dom e. Extra värdelöst blir det när nån som aldrig har rappat lägger en sån här text och tydligen tror att det är så d ska va? Det jag menade när jag skrev att jag inte gillar dig längre Samy, trodde inte du höll på med sånt (: kanske inte har lyssnat ordentligt på dina texter?
www.magnusrytterstam.se
Mange P23 - Det händer att jag kör sånna grejjer ibland ja men helst håller jag mej till texter som betyder någonting, för mej alltså! Något jag vill framföra, men att Louise min lillasyster tycker om mina få låtar som går så och vill göra en sån låt kan jag inte hindra henne från, tycker det bara var kul att hon skulle testa på! Hon kommer utvecklas med tiden och skriva texter som relaterar till verkligheten, sig själv m,m. Men ännu är hon ett barn och tycker saker och ting är häftiga, tänker inte ta det ifrån henne. Peace out!
www.samyprod.com
Haha ! De va bra :) systern min :P
Underground
Messo P20 - Håller helt å hållet med :P å resten bla bla utom Malin da :D
www.samyprod.com
Sluta klaga alla, hon är 10 år= nybörjade, eller hon lär väll få sina talanger efter sin storebror :D
Eriksson1337 ftw!
hahaha! :D
www.samyprod.com
Gouranga P13 - yeah yeah!
www.samyprod.com
AAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHHAH AHAHA
mickelito - en Nalle Puh figur?
precis maki!
www.samyprod.com
eriksson the super groupie
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
GonzalesJr P17 - the super hater!
www.samyprod.com
Låter som break 2005
Det är för dig våra hjärtan slår, alltid oavsett i alla år!
Haha! usch så alla ger negativ kritik! Låt han hjälpa sin syrra att göra en låt helt enkelt? om jag hade haft småsyskon skulle dom defenetivt spela in låtar med mig! hejja Louise elr vad hon nu hette=)
Fisk soes
Nån som klaga på att B-Rax använder sånna ord? NEJ! (Vill inte peka ut någon,men va ett bra exempel)
www.samyprod.com
haha :D Skitbra sagt teeTheG P18 :D
www.samyprod.com
de lät som en lillebror
norrkööping
_scaar_ P15 - lär dig skillna på tjej å kille! Men har mixat pyttelite så kan va de =)
www.samyprod.com
Producent
2005-12-04 01:22
Nya shorty?
When Life Gives You Lemons You Paint That Shit Gold
Producent
2005-12-04 01:26
förövrigt så va dt lite elakt å klippa i accapellan så hon låg onbeat.. låt ungen ligga som hon vill så hon kan utvecklas istället... skojjit att hon kan sånt där... Spela roll om hon svär hon kmr ju ändå lära sig sen ju.. ingen vidare delivery... stelt flyt... och dt hon säger "trygga" med engelskt uttal.. tkr dt låter cp..
Producent
2005-12-04 01:52
Är hon inte det redan?
Jotohananen - hon är 10 år, kan inte ställa massa krav som till exempel uttal på hennes engelska! Och FORFARANDE som DU kunde läst tidigare i tråden har jag INTE klippt någonstans, lät henne spela in OLIKA SPÅR! INTE KLIPPT SÅ ALLA SER DE NU! Peace out!
www.samyprod.com
Producent
2005-12-04 02:33
men man ska väll inte utala "trygga" så som hon gör det? och trygga är ju svenska ;)
jotohananen - hon är 10 år ? orka bry sig om engelskt uttal
STICK YOUR DISCO UP YER ARSE!
Yeah ;D Kul som fan att höra :) flickan är bra !
ja, Jotohananen - hon e 10, du kunde inte uttala så bra om du ens kan de nu!
www.samyprod.com
Haha hon är ju GRYM Kom igen spela in en hel låt louise, du var GRYM! Alla som wajnar på henne, tänk lite längre. hon är 10 år, vad kan man kräva av henne? Tycker hon var GRYM för hennes ålder:)
Producent
2005-12-04 10:49
äh ja ger mig.. låt henne köra sitt :)
Samys lillesyrra, du kommer nog ärva samys talanger, hoppas jag, så kanske du blir nya samy 10 :P
Eriksson1337 ftw!
carlos_numberone : spela in en egen låt då? be din syrra spela in? eller ojsan du har ingen för din mamma ville inte göra ett nytt barn när hon såg hur ful och missbildad du blev!
Eriksson1337 ftw!
carlos_numberone - Om du tycker hon suger så tro jag inte du kan skilja på bra och dåligt, men alla har sin åsikt, men för en tioåring så är det jävligr bra, plus att tjejer brukar oftast inte rappa, så ett plus i kanten.. Men Men , du har sagt ditt, dra :D Peace Out!
www.samyprod.com
hahah
http://soundcloud.com/rod_g
hårt klimat för en 10åring på whoa! men ska man börja med nått ska man börja tidigt sägs det!
keffer P21 - Japps, för å vara tio, det jag menar =)) Första gågngen hon testa rappa :D Hon lyssnar bara på rapp annars :P okke_89 P16 - det får la bli när hon blir äldre :D Peace out!
www.samyprod.com
purre_92 P0 - haha, nästan sant!
www.samyprod.com
Roligt, ge henne 20 - 30 sessions så e hon tight!
soundcloud.com/brormusk/sets
yeah yeah :P
www.samyprod.com
kul. det lät bra. säger som Schri P1. by the way, vad är det för beat?
Nakna träd kastar fåglar åt helvete
Goodluck Louise, hoppas man får höra mer! ;)
haha såå grymmt ;) era dumma jävla åsnor varför klaga på en sån liten tjej ? haha asså hon är ju bra för att vara första låten o allt de va grymmt samy fortsätt o träna henne hon kanske blir sveriges nya ayscha eller hur de stavas ;)
Some people tell me that I need help Some people can fuck off and go to hell
Kul å höra :D
www.samyprod.com
man, u didnt answear. vad är det för beat?:P
Nakna träd kastar fåglar åt helvete
Oj fan sorry! Ska kika efter :D
www.samyprod.com