mcbusta : jag måste bara säga , liksom om folk skriver att din låt e kass, då får du acceptera det. det e va dem tycker. Och säger man att man tyckte låten va kass så säger man det bara för att man e rädd för rx2 eller dany. Nått får dig och tro att låten e värsta BRA..men jag vet inte bara vad.
Akin lyssnar du på danys diss så nämner han mig att han ska skjuta o att han inte backar för nån från stockholm lyssna så hör du när han säger mitt namn o det i slutet av låten.....fonkys liv vakt mannen där ifrån jag kommer finns det regler bland vänner o jag umgås inte me sånna töntar som rx2 o dany jag backar fonky till 100 % du e fonkys polare varför backar du inte plus skiter i vad folk tycker lr tänker fonky e en av dom skönaste killarna jag snackat me på flera år plus den här dissen till dany har inget med att jag backar fonky detta e för att han nämner mig helt enkelt.. Plus jag börjar tröttna på att små uungar leker nått rx2 o dany dom e små jävla barn dom skulle sättas på plats direkt om dom kom utanför uddevallas hästhagar men den dagen kommer Hock P-1 jag lackar enbart på rmk för jag har fått höra från folk säger no names här o har sett sj vad han skriver han rövslickar deras arslen skiter i om han ej diggar folk har olika smaker thats life bad kritik o good spelar ingen roll............ dany__ du o jag ska träffas kanske inte detta år men tro mig vi kommer träffas o då ska du få visa dig så stor i mun som du e mannen
living life like it´s suppose to be, but this muthafucking hard life keeps calling me.
Dani-L sjuk dej långsamt från vänster.. den s.k dissen suuuger...
Luuuurk Foundation
size thanks man ;D luci sjuk hur fan kan man sjuk sig sj vad snackar du om`?
living life like it´s suppose to be, but this muthafucking hard life keeps calling me.
skjut dej långsamt
Luuuurk Foundation
Luci P15 Men knulla din mamma långsamt.. Käften istället..
www.Myspace.com/Danilbeats
Knulla din mamma kraftigt vem fan e du ..
Luuuurk Foundation
hahah vad säger lillen dom flesta har diggat du kan fortsätta slicka danys röv o sluta skriv till min jävla mail haha
fill3 jag har vart finns rx2's och Danys diss till fonky fetaste på länge ;D rx2 dödar
424 Angered
mc busta....kuk i diig om du tror att din diss e bra.....
de har blivit knas me tid åsånt.. Men disseen e klar, den ligger i studion men den va stängd ida så kunde inte få tag på den... Imorrn kommer den upp 100%
taggaaaa
mcbusta P20 visst han nämner dig, men dissen e ju inte direkt riktad till dig, jag e fonkys polare, jag backar han, men om han blir dissad varför ska jag då lägga mig i och sno hela beefen? ville fonky svara hade han gjort d och bara för för att fonky inte svarar så ska väl inte jag svara åt han? och om du börjat tröttna på sånna "snorungar" som dany och rx2 som du anser att dom e så har du nog några fler å dissa här på whoa, att dissa rx2 och dany är helt onödigt gjort av dig enligt min mening... och förövrigt är fonky oxå en av de skönaste snubbarna som även jag träffat...
http://www.myspace.com/akinonline
inge vidare faktiskt. Träna på engeskan grabben, flowet va de inget fel på. Kul att du kör
www.erikbergstrom.se
sämsta låten sjklart..dåligt uttal men ok flow iaf..:)..haha
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Mannen..Ja måste säga att dissen är bra.. Du kommer med råa line's. och ja vet inte de låter lite för mycke gangsta westcoast.. Och ditt uttal: de vette fan va ja kan säga om..Man hör va du säger & i guess that's good..;) Men i helhet..Så var låten FET.. Keep it up son ! Uno
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Akin_O-Y P18 fler o dissa mannen jag lägger mig i du som står nära fonky borde veta men endå jag tar gärna på mig en beef jag skiter väl fullständigt i pissar på dany o rx2 jag skriver det som kommer upp i min skalle o det handla om dany denna gång så varför ska jag hålla mina känslor inne släpp ut dom det e det som e meningen med rappen man ska inte hålla sina känslor inne tänk på det istället pratglad yeah man men det kommer me tiden kul att du digga flowet iallfall :) Ärligttalat P18 a vissa tycker olika smaken som baken man men kul att du digga flowet:) Chroome thanks man haha yeeah lite för mk gangsta west coast hahah men vafan ska man göra om man vill göra en hård låt så blir det på ett speciellt sätt o detta va det sättet som jag ville köra på :D thanks for the words mayn;D d_coky_b P14 14 år säger inge mer försök klura ut gåtan så fattar du samma sak gäller cabdi P14 tzaki_tzaki P0 Dany__ P1 javisst mannen den skulle ha kommit upp för fan för mer en 4 dar sen sluta du sitter ju o jobbar fett me dina boys för att få ihop feta rader haha du e ingenting utan dina vänner mannen så fortsätt köra din lilla fjant stil Iallfall thanks alla som diggish o all tha hataz can suck my muthafucking dick im out pzzzzzzzz
om du tror att jag sitter här å ljuger för dej så e de du som e fjanten.. de finns inte nån som har hjälpt mej me en text i hela mitt liv.. men wait and see den kommer ida..
taggaaaa
hahah dany jag hör jag har öron mannen hahah sluta ljug du har blivit dissad hela livet o det kommer fortsätta tills du lägger micken på hyllan lr oj förlåt du äger inte ens en mick :) du har sagt i fem dar den kommer ida den kommer ida lr imorrn det kan bero på att du inte ens hade gjort den så sluta ljug nu kanske du har haft tid o göra den 5 dar på dig medans min gjordes på två timmar fan tror du nånsin att jag skulle lägga ner mer tid en 2 timmar på nån som dig ahah näää
jag la en halvtimma på dej din hora.. hahaha bara att jag inte har tillgång til studio som dej.. va bara tyst din liiiiiillla lillla mees.. 20 åring som dej borde ta självmord
taggaaaa
hahaha en halvtimma gånger 100000000 lägg av dany erkänn bara att du e som du e du har mer folk än nån här på whoa om giddrar me dig o inte gillar dig vafan du e utmobbad o sen kommer du me dina ord som LAK TWI vafan kom igen vem tar åt sig lägg upp dissen nu på engång då? vill höra
ikväll kommer den din mes.. jag vet att du vill höra.. vissa sitter inte hemma å försöker leka nåt å tro verkligen att dom kan rappa.. jag måste gå till en fritidsgård för att spela in.. låten e klar regardless whut u say.. ska bara dit å hämta den , ska tvinga dej suga av mej om jag ser dej
taggaaaa
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaha hahahahahhahahahahahahahha vad säger ud mannen går du på fritidsgårdar ahahahhhhhhhhahahahahahhahahahahah jag har inte varit på en fritidsgård sen jag va 14 ahahahahahahah skaffa dig para för fan o köp dig en egen jävla studio för fan :S:S:S
racerbil va :D hahahah 100??
stackars Dany har fritids gården har väll stäng under jul lovet då har du ju ingenstans o va:(
I’m smoking all the time not to get high just to ease my mind
aaaaaahahahahah :D hur ska du göra me musiken då då??????
mannen alla e på fritids gården, vet du vem skoob e ? han spelar in där.. va spelar de för roll var man spelar in haha, e du cool för att du har studio, nah va gullig du e.. haru flues också haha.. varför spendera massa flues på studio när de e gratis däär , å de blir bra inspelat..
taggaaaa
det lät ju skit dåligt när du spela in läste du inte din tråd då får du be skoob lära dig mixa för hans låtar har grymm kvalite men din pssss twiiiii det lät skit har för mig att fritidsgårdar e upp till 17 år iallfall här i stockholm e man över har man inget där att göra men men vi lever i 2000 talet du e ju 17 du måste spela in där skoob kommer ju tjäna cash på sin grej till skillnad från dig
haha danyy..........baJs på mcbusta fan
mc busta kuk i din morsa
Luuuurk Foundation
Jävlar va tjaffs de va här då ! komentera/kritisera och tjafsa inte om de sen va fan Damn.. men iaf detta va inge vidare bra . lär dej utala bättre å Texten va inte spec bra Och på toppen en långtråkig ref
sircuz tjafset du borde inte säga sluta hålla på detta handlar om en massa shit o kommer inte sluta förrns dany slutar leka tony montana men endå du diggish inte det e din åsikt vart kan man lyssna på ditt shit då? så man får kritisera lite ;) reffen o allt som jag redan sagt en två timmars inspelning me beat letning text skrivning o inspelning så blir inte saker gjorda på allvar detta e en diss ska inte va mk jobb på den :S inte som dany som jobbar i 5 dar på sin vafan ahha luci din mamma borde lära dig lite saker innan du öppnar din mun tänk dig för
dany__ va tyst bara säger du men du vet att jag har rätt han kommer bli nått inte du jag skiter fullständig i om jag blir nått har ett liv en familj pengar hundar alt man kan önska sig detta e min hobby för dom som gillar o inte gillar du kommer aldrig komma nån vart därför hotar du fresh också för han kommer bli nått där me sluta va en hata o satsa fullhjärtat om du vill bli nått lek inte nått du inte är sluta använd LAK TWI i dina jävla låtar ........
hahaha varsegod lilla d_coky_b hon skulle smiska din lilla penis tills den blev röd så du fick gå till din mamma o fråga efter bröstmjölk o kla ner den med ahha :D lägg ner me sånna där mamma grejer shit asså så mobbat
vart finns dne då letar ju?
säg mej va du ska göra åt saken, din shabo.. ståru framför mej kan jag lova å svära på gud att du inte vågar göra nåt... fuckin mes såna som dje äter jag daily..
taggaaaa
Dany__ P1 073-5258968 om du är så jävla maffia ring mig o boka tid o plats jag är så jävla tröt på ditt skit snack fan hotar folk hela tiden men om du värkligen är så maffia ring o säg tid o plats.. hora
I’m smoking all the time not to get high just to ease my mind
ey dany sluta lek du e ingenting asså tro mig skulle vi träffas skulle du be o gråta kan jag svära på alla som finns vart e dissen nu da dus krev att den e på vöäg upp?????? jaaaaaaaaag väntar
TUNGA KILLAR :p:d SOM ÄR UTE SENT PÅ NATTEN WANNABW GANGZTA SOM FÖRSTÖR SVENSKA RAPPEN!!!!!!! EXAKT VAD NI GÖR MED ALLT DET HÄR AA STÅ FRAMFÖR MIG JA SVÄR DU BACKAR HAHAHA STÖÖÖRSTA FJANTEN BACKA DIN ÄITI K¤¤LLARE
Some people tell me that I need help Some people can fuck off and go to hell
vassago.. din poch vem e du å vad har du me detta att göra, ingenting din fis såå tagga långt långt bort
taggaaaa
JAG MENAR ALLA ER!! WHOA FOLKET ÄR HELT SJUKA ASSÅ WHOA BORDE HETA "VEM FÖRSTÖR SVENSKA RAPPEN FÖRST"!!!!!!
Some people tell me that I need help Some people can fuck off and go to hell
oj va mycket tjaffs det va haha, har aldrig sett på maken. ska säga vad jag tycker om låten iaf. du hade rå röst, passar perfekt för att dissa. hårda rader och hel heten är fet. men det som va mindre bra va uttalet men det va inget brutalt dåligt som folk verkar tycka. svårt att säga vilken av era som dissar som är tyngst alltså. om du fixar engelskan så tror jag du skulle vinna beefen. men just nu är det lika alltså mer sådana beefs på whoa hade inte vart fel. istället för att höra alla sweethearts dissa varandra hela tiden
hahaha thanks yoni men fuck uttalen vafan liksom man hör vad man säger man förstår lr hur:P ahah tack iallfall vänta du det kommer ett svar inom två dar typ det kommer va fett:P så håll ögonen öppna thanks again im out time to sleep peeeeeeeeeeayyyyysss
hehu sant så snat, jag hör vad du säger. ska vara uppmärksam på ett svar
Mc busta och BLAM kuk i era morser båda 2 så keff
Luuuurk Foundation
Är det mot mig?
Jag är faran som lurar i natten!