I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Mcbusta(dany who tha fuck is this guy)diss

Vår Hiphop - Audio & Video

2005-12-15 18:40

Mcbusta(dany who tha fuck is this guy)diss

Han ville att jag skulle lägga upp låten så jag va snäll och gjorde det.. lyssna och digga!

Pallar inte me små ungar som inte kan rappa. Om du ska svara på den här så acepteras inte svenska / Mcbusta

Vänsterklick

Vänsterklick

www.Myspace.com/Danilbeats

2005-12-15 18:48
yeeeeeeah som ja sa förut brorshan det här är feta grejjer ;) men som vanligt kommer väll danys polare säga att de e skit efter som dom rövslickar hans "så kallade" bra rapp talang!! fuck that du knäcker han han skulle äns aldrig få upp sitt flow till 10 procent nära ditt dels inte texten hehe PEjjjjjjjjjjjjjs
Some people tell me that I need help
Some people can fuck off and go to hell

2005-12-15 18:51
dött som fan ida
living life like it´s suppose to be, but this muthafucking hard life keeps calling me.

2005-12-15 19:00
Vem fan e du.. suk kuk. Dissen e lätt fetare än deras..

2005-12-15 19:01
ja d_mamo_b P15 du e en riktig rövslickare:d aahhaha
living life like it´s suppose to be, but this muthafucking hard life keeps calling me.

2005-12-15 19:01
stick faan snorungar de lukar f¤tta
Some people tell me that I need help
Some people can fuck off and go to hell

2005-12-15 19:02
d_mamo_b....håller me dej mannen.....hahhaha

2005-12-15 19:03
jag fattar bara inte riktigt hur du pallar med alla dissar hit och dit..

de är lixom inte ens din beef..

aja peace
RMK & Kompaniett / K.I.M.M
www.myspace.com/rikardmedk

2005-12-15 19:03
haha tzaki har också vaknat ahhaha asså ni skriver alltid hahah

2005-12-15 19:04
rmk nu e det ju min han nämner mig i låten om du ens lyssnat på den

2005-12-15 19:30
nice flow, fet text.. Gillar det starkt..

peace.
Rapologic Rhyming And Cuttig (RRC)

2005-12-15 20:52
uppa

2005-12-15 21:43
Mc Busta
Rmk bara rövslickar dom i db för att han är rädd den lilla nollan ...
Låter riktigt nice det här engelskan borde slippas och hur du framför rappen den är lite otydlig kanske beror på mixningen men diss va grym..
Lått hans svar bli bevis på hans talang..

W E S T - C O A ST - F A M I L Y

2005-12-15 22:23
mannen du e ett skämt, jag kommer knulla dej totalt flabba sönder mej när jag hörde denna, jag va i studion när jag fick reda på detta, å din diss e redan inspelad . du kommer bli knullad fattaru din lilla hora alla som vill steppa upp, steppa upp nu .. Du borde skämmas så som du rappar på¨engelska, hur gammal e du hahah.. jag sitter å flabbar åt dej twii på dej du e ett skämt folk kommer förstå sinom tid belive me horunge ;)
taggaaaa

2005-12-15 22:23
bullet proof vest lak du e en mes
taggaaaa

2005-12-15 23:27
blam:
va du i studion me mej ida ? nej de va du inte .. så tyst
taggaaaa

2005-12-16 00:11
Jag tkr den e tung som fan ;D .
fett bra ;) . härlig ..

Peace // Lvs
Attityd Crew 2006-09
Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk

2005-12-16 00:11
dany boy is about to get his ass laid down
dany boy is about to get shoot toonight
dany boy is never gonna survive the night
so dany boy is about to brake down and cry

you muthafucka think you all of that you punk bitch nobody here likes your rap
you a studder muthafucka ccc on your track man i fuck you ass up for talkin bout me like that
you got a gun huh man i dont think so you better run and you better do it quick yo
im like and animal i hunt ya ass down uddevalla yeeah im comin to your town
man im lookin for that hata that be talkin that shit dany boy´s mom gonna lose her son aint this a bitch
this a game and you wanna be in it yo im allready in the game im in it to win it
you a chump you a clown make me loosin my grip i got 24 macs whit new clips you down for this
dont need no back up yo i dont need my frieands the gun shot is the last thing you gonna hear

so gatter your troops whit them baby boys and them baby toys huh i aint scared man yo i was raised whit fear
you got a crew but you the only muthafuckawho aint got no skillz you look better dead then alive and thats fo real
open the cascet what lay ya ass down close the cascet and huh berry you underground
i dont give a fuck i never gave a fuck but now you talkin bout im gonna get shoot
i got a S on my cheast a bullet proof weast you skinny ass ugly crack addict lookin boy
you cant rap why you in the game man it sounds like country music when you on the beat hey
im about to tell you one or two things you better think before you start dissing the kings bla and you know im out of this ´fucking bitch

stavningen kanske inte e det bästa hahahahah :D

2005-12-16 00:20
dany_ haha lägg ner o giddra som du alltid gör det enda som e stort på dig e din käft den går i hundra och enda ordförådet du har e horunge liksom kom igen dissa tillbaka o använd orden där istället..
jag kommer slå dig bla bla bla hela tiden enda du kan säga det enda du gör e o bevisar att du inte klarar av kritik lr att nån annan dissar dig för du tror dig vara störst o bäst hela tiden haha dissa tillbaka o bevisa att du e bra istället shit im out....

2005-12-16 00:35
TheRealMagic

tack mannen aa börja fundera lite på det faktist att han gör det:S
aa den e lite otydlig jag kör nästan rakt på hela låten :P blir för exhalterad o uppåt av att lacka o sen spela in så det blir liksom inte mk jobb på låten :P men en diss e en diss varför kasta hur mk tid som helst på den :) bättre o lägga mer tid på låtar me lite shysstare handlingar:P pzz o tack man

2005-12-16 09:33
hiphopsverige tar ett steg framåt...

2005-12-16 12:48
yeah låten är riktigt härlig lilla dany får nog mer än lite svårt o komma på ett bra svar ahaha
I’m smoking all the time not to get high just to ease my mind

2005-12-16 14:15
Racerbil P18

mannen tror du jag lägger upp låten för att skaffa mig kritik o shit jag har alltid varit trött på svenska rappen har alltid haft ett öga öppet för den engelska eftersom dom flesta av min polare e från US...
Sluta fega på engelska vad säger du?? varför lägga en på svenska när jag vet att jag gör det bättre o hårdare på engelska`?? plus jag ber inte folk suga kuk för att dom inte diggar bara dom här två små idioterna som kryper fram ur sina gömställen tzaki_tzaki P0 och d_mamo_b P15 annars så får folk tycka vad dom vill alla har ju olika smaker liksom vissa diggish andra inte så e livet..

tack alla andra som diggish pzzz

2005-12-16 14:23
Racerbil P18

Tråkigt att det finns folk som dig som slänger ut en kommentar när dom inte ens vet varför jag slänger ut min ..
Ja sa det för jag vet nog lite mer än dig om det här bråket ..

Exakt mc busta varför ens slänga ut tid bättre att bara låtit det va tror inte det stör dig om en snubbe dissar dig när du kanske har massa som lyssnar på dig och diggar dig.
han är en i mängden inget mer .
Släpp nåt seriösst som man får höra din skillz vore fett nice pz ..
W E S T - C O A ST - F A M I L Y

2005-12-16 14:28
hm inte världens Fetaste men Det är en diss Ere inte det som är tanken???
«†»ƒåߦ†?«†»Upp in this<br> <br> Ya Tu sabe Como va..!!!

2005-12-16 14:39
therealmagic

tack man jo mer seriöst får komma när man har tid blir farsa om 2 veckor så har lite tight fritid ahahab men det kommer...

fabito p5

ja det e en diss det som e tanken läs texten ;)

racerbil p18

ja för att jaug hört att han ska va så grymm på engelska
plus jag hade tröttnat på svenskan bara en massa svenska dissar på whoa dags för lite skönare musik....

2005-12-16 15:10
skulle varnat dej innan.. min shit, kommer upp ida eller imorrn..
sönder knullade apunge e va du är å kommer förbli, du kommer själv inse de när du hört ma part din slaaaaaaajna..
taggaaaa

2005-12-16 15:25
hahah spelar ingen roll hur jävla mk hjälp du får me texten din fitta du klarar dig inte sj ahahhaha du tar hjälp av alla du känner din potatis näsa ahha

2005-12-16 15:30
hahah vem ska hjälpa mej, direkt igår när jag hörde den dissen jag satt i studion, jag skrev direkt så vart vill du komam din kackerlacka sååån paaajas du e.. 20 år å lika stor hjärna som en 3 åring, din text du skrev tog dej säkert flera timmar att skriva du svettades när du skrev jag vet..
taggaaaa

2005-12-16 15:43
vem e du, vart kom du ifrån .. Du verkar vara en riktig pajas du me.. sug min kuk istället
taggaaaa

2005-12-16 15:59
haha dany boy dany boy asså jag hitta din diss igår vid typ kl 3 sen tog jag fram ett beat skrev snabbt som fan spela in eftersodm du gjorde mig arg så kan jag skriva lättare plus sånna som du får mig att lacka på micken hahaha din luffare BOOOOOOONDE

2005-12-16 16:07
yesyes
taggaaaa

2005-12-16 16:40
satans detta är tungt!
" I don´t whrite nothing down so i will keep it short and sweet. You are wek, you are out of control and you become a imprisonment for your self and very body else" - Paulie Walnuts om chris drogproblem

2005-12-16 18:42
blam har inte spelat in så mk inte haft den tiden men när det gäller dissar tar jag mig en timme lr två o drar igång direkt älskar o svara på dissar :D

2005-12-16 19:25
upp.

2005-12-17 12:31
ALLA JÄVLAR SOM TYCKER SKITEN SÖG VARFÖR LYSSSNA NI DÅ OM NI NU TYCKTE ATT HELA SKITEN SÖG SÅ KUNDE NI STÄNGA AV SOUNDET PÅ EN GÅNG AJJA JAG TYCKER DEN ÄGDE KLASS 10 AV 7
PEACE BUSTA DEN ÄGDE OHHHH HAHAHAHAHAHAAH

2005-12-17 18:31
Tvääär kass diss leker 50 släng dej i väggen din biiiiiich
Luuuurk Foundation

2005-12-17 18:39
Therealmagic

jag slickar inte röv på någon.. jag säger vad jag tycker.. jag tycker inte danys diss till matte var bra och jag tycker inte mc's diss till dany va bra heller..

jag står för vad jag tycker, en sak jag inte fattar är varför du snackar bull om mig? va har jag gjort dig?

känner dig knappt mannen

I'm out

peace

2005-12-17 18:41
rmk du gnäller på allas låtar sj så låter ditt shit som du precis hade börjat me rappen lägg ner o smöra för rx2 läste hans gb vad du skrev jävla fjolla väx upp o bli en man sluta va rädd shit

luci haha vadå leker 50 vad snackar lilla snorungen om?? kör min egen grej inge 50 på det där hahahah tycker folk som inte gör musik sj borde hålla käft för jag vet att dom inte kan göra ens en smutta i närheten av det man gjort...........

2005-12-17 18:42
Croooh på låååtenhhhhhh
Luuuurk Foundation

2005-12-17 18:55
Mc

jag säger som jag sa innan.. jag står för de jag säger.. jag tycker rx2 diss var bra.. trots att jag inte gillar att han dissar matte..

och nej jag klagar inte på allas låtar, jag delar med mig av mina åsikter duvet.. yttrandefrihet.. tycker jag nått e kasst säger jag det.. och tycker jag nått är bra så säger jag det med..

och om du tycker att jag låter som jag nyss börjat med rappen så visst, tyck det, de rör mig inte i ryggen..

och jag är inte rädd, vad skulle jag va rädd för??

2005-12-17 20:03
Kuuuk i mc busta din s.k diss sööög
Luuuurk Foundation

2005-12-17 21:13
haha luci e du en flicka lr pojke har inte fattat mig på det riktigt än??

RMK som du säger innan jasså du vet lika väl som alla andra att om du skriver att dissen va sköön så kommer du få en massa hot o skit fan lägg ner o larva dig du beter dig som en liten snorunge
vafan e rx2 o dany att va rädda för jävla snorungar hela bunten samma som deras fan klick dom flesta e på 13 14 år så väx upp o visa dig som en man vafan... du tyckte inte låten va bra nä hä då e den väl inte det då folk som inte kan lägga det tightare en det här på engelska som jag vet att du inte kan ska inte säga att detta e dåligt..........

alla andra som diggish thaaaaanks;D

rmk har inget emot dig blir irriterad av att se att du beter dig som en lite fis i rymden mot små grabbar som dom shit.....

2005-12-17 21:53
Keff reff...men skön röst mano fortsätt så ska du se
att det kommer bli feting

3,5 spliff av 5 lite halvdant uttal å begränsade rim
men jag diggar yaoo
mmm precis...

2005-12-17 22:17
Mc

nej jag sa inte att jag inte gilla dissen för att jag var rädd för rx2 och dany.. jag sa det för att jag uppriktigt inte tycker den va något vidare bra.. jag har inget otalt med varken dany eller ralph så jag fattar inte varför du tror att jag tofflar för dom?

skit samma end of story..

2005-12-17 22:55
RMK
gör en bättre på engelska istället för o säga digga inte va inge vidare bra lägg ner för fan shit o för att alla säger att du tofflar dom som en rövslickare det e ju vad du är shit..........

KeizerZoze P21

thanks man
a som sagt man utvecklas igenom tiden:)

2005-12-18 00:26
tycker denna låter helt okej, men fattar inte varför du lixom bryr dig om d? rx2 dissa fonky, du dissa rx2, rx2 och dany dissar fonky, du dissar dany... e du typ fonkys livvakt elle nått?
http://www.myspace.com/akinonline

2005-12-18 01:12
du e keeeeff fråga din morsa ;)
Luuuurk Foundation

2005-12-18 02:49
Luci P15

Gå å dränk dig själv Tönt!

2005-12-18 11:30
njaa, du har tung röst och beatet va skönt, resten var väl sådär!
men varför tjaffsar du me rmk bara för att han inte digga låten? fattar inte de riktigt!
"Maybe i could get mjältbrand"
"jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"

2005-12-18 12:41
snubben tycker att han verkligen e så bra.. du borde skämmas
taggaaaa