Redaktionen
2006-02-23 02:17
HAHAHAHA!!!! Den funkar ju att lyssna på =)
Ja ska lära dig allt ja kan
bra låt som fan :D Good work :D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
I want my fukkin money
From Sydney to Stockholm, 06-07
Redaktionen
2006-02-23 11:27
va det du som bajjta hela fonkys låt du kom som en ängel haha
låten har sin mening och hans rapp är riktigt nice men mixningen är riktigt kass tråkigt för den förstör låten kraftigt .. men men..
W E S T - C O A ST - F A M I L Y
tackar=)aziz di borde ta reda på fakta innan du snackar! the realmagic aa i know inyte så super high på de där hehe:P
www.myspace.com/glidish
psykterapi P2 fakta, hade en låt på datorn som hette gildish - du kom som en ängel så rappade ngn och så va det samma text som funky hade så hade personen klippt in fonky som reffräng
aa just de fakta!!du vet inte mycket du,,å ska du fortsätta kan du ta de nån annan stans än här!
www.myspace.com/glidish
den är riktigt soft bruschan =)
without tryin' you never succeed
Bra brorshan:) Hört bättre med dig, men det här var fan bra:)
♪ ▄ █ ▄ █ ♪
shit man..:P..den va riktigt najs ja älskar beatet så jävla bra ja blir hur glad som helst! bra låt
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Redaktionen
2006-02-23 17:59
Riktigt nice som vanlig :D det firar jag med en matlåda :)
Fint & fint beat alltså :)
Respekt & Kärlek
tackar kul att ni gillar=)
www.myspace.com/glidish
Vad är det för sampling? känner igen den galet
killen som kopierade beat + text av michael ( _Ak4 ) och bara ändrade på själva namnet på iconen., njaa.. pheet nu eller? vem har du nu snott texten av?:) haha.. dock så har du faktist växt till dig en bättre röst om man jämför med själva "Elin jag älskar dig ( snodd av _ak4 )" :) Nice beat bagarn! skulle vart en annan rappare på den bara!
Är det så?
Redaktionen
2006-02-23 19:38
370HSSV P18 aa tänkte faktiskt på ronja rövadotter om jag ska vara ärlig..
haha för varje gång man lägger upp en låt blir samma snack bajt lol! de där är uträtt för länge sen!
www.myspace.com/glidish
upp:)
www.myspace.com/glidish
upp då=):P
www.myspace.com/glidish
såå tungt bror=) natti ´natti
what shit
Mycket bra. Beatet är det bästa jag hört i år.
Nobody talking when im talking so shut the fuck up.
vad äre som e dåligt me mixen???? :S
Redaktionen
2006-02-26 13:56
tackar kul att ni gillar=)
www.myspace.com/glidish
Yee Upp med texten:)
♪ ▄ █ ▄ █ ♪
reff: ey yo ja samlar mina krafter när ja vandrar genom året å ja känner genom vinden att de blir ingen här som når mig stannar kvar som ensam kvar men ja vandrar nog hem å känner att mitt liv aldrig löser sig själv vers:1 ey yo ja flyter in med vinden men blev kvick därifrån springer uppför berget med en riktig blick på ett mål skriver sanningar på papper från en tanke som den sa att de kommer en dag då vi inte alla mår bra men ja tror inte på vad de som sägs nu förtiden då ja svävar över ängar å reser genom livet då blire som beskrivet en lycka ramlar in å ja svär på mitt liv att den fyller mitt rim blickar in i minnen på alla gamla tider men de mesta som ja finner är inte va ja vill men dessa dagar går förbi till min fantasi där allting blir som ovärkligt å lite till springer över ängar ja svävar i drömmar å glömmer mitt gömda de som inte får bli början kliver in kliver ut ja fattar inget samma saker varje dag ja fattar inget men ja flyter runt på vatten i gladare minnen famlar i sinnen å skriver ner rimmet men få skriva på nått underbart som in på dess beat så ja proppsar dig bagarn för du fann på min stil reff: vers:2 ey yo ja chillar ner en stund å ja drömmer mig kort för vissa dagar man har haft de är inget som glömmer bort lever flott i en lya ey va tror du? ja bara drömmer min vän till en skogby ute vid vattnet lite öde å tappert där man alltid kan få lugn å ro å ett blivande skratt sen att få vakna på morgonen med ljud utav fåglar som flyger å en blivande fru softar ut på verandan å tänder en cigg andas in friska luften å känner sig pigg men va händer min vän?fan ja vaknar jue igen är tillbaka i dagen där inget gått bra sen när ja tände en bra len å livet gick i kras men lägger faktan in på papper å droppar en rad sen men själva läget är bättre idag förut vare depritioner men är nu mera glad står ännu kvar här på benen min vän men börjar inse lite själv att ja har mycket att ta igen sånt som händer vi har alla våra dåliga dar jo ja vet hur du har de hare bra reff: vers:3 vill alltid tacka mina nära å kära ni som alltid funnits här de uppskattas riktigt mycke,älskar er ja svär å sedan pyro min vän ey ja saknar dig som andra du vet vi gör de tyngst när vi 2 är tillsammans å vilford din flummare ja saknar dig å skratten vi har våra minnen säger inget tänk på natten å min älskade ängel jag älskar dig ja svär ja minns första träffen i mitt minne sen när jo du kom hem till mig dök upp runt en 8 vare inte 3 vi sa? du måste skojjat? men men ja du vet att ja finns här å de kommer ja alltid gö ända fram till grinden blickar minnen från tiden år 03 ey morey du vet de,de bästa vi uppleft men tiderna dom ändras ja svär hela tin sticker sedan på mitt möte å pratar lite skit glider hem värmer mat slå på simpsons en stund tänk att få leva som homer han är kung ja snackar natt nattmössan fett sent måste slagga sköt om er där ute peace till er alla sådär är inte så high hehe antar de e rätt mycke fel men men ni som avgör=)
www.myspace.com/glidish
jag diggar den helt..
---> www.basement.2u.se <---- Check this maaaaayn!
thx:)
www.myspace.com/glidish
yeah
www.myspace.com/glidish
Upp:) förresten glidish, är lanet slut?P:
♪ ▄ █ ▄ █ ♪
Helt ajjt!
www.myspace.com/calleochadam
haha bra
soundcloud.com/G-O-R-D-A
tackar=)
www.myspace.com/glidish