Sheeena fonki fish ;) har alla låtarna redan babe;) ..... hör av dig nån dag vafan längesen vi såg av dig jag och meister saknar fiskilito vetty ;) SPAggen;)
"Vill ha en nice jävla lya utrustad med de nya" // Petter ft feven - Vill Ha
Aa det va tight asså.. Keep it up
Game Over
fonky först skitspänd sen inget svar? yey låter som en bra strategi, ungefär lika bra som dina cirkelrunks låtar. B3raT måste vara en geekig stad, lysekil. om baitar fresh är er stolthet.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
baitar fresh? ahaha vad har ja baitat
Mr. P
aKiRone P17,asså skit kul.asså känner du dig tuff när du håler på klandra på andra ?
Eyy,You Cant Hustel With a Hustler, Bitch!
Hatar svensk hiphop för alla är fucking sell-outs typ och den ena eftertraktar den andra, men alltid diggat din musik:) Nice nice, keep it up~ lata
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Asså det va riktigt sjukt bra låtar, dom hamnar på mp3:n =)
Ja ska lära dig allt ja kan
Omoget folk det finns
Mr. P
Kan du säga någonstans i tråden eller liknande jag varit omogen :)
Mr. P
fonky du är baitare för att du snodde ditt namn från en how high, retligt som fan att du inte erkänner det sötnos ;) eye_n_i orka dissa alla man inte gillar, skulle dissat 50 & en helt bunt med rappare + darin och nårra folk i min skola. btw. du är lika grym som fonky, du har också ditt eget namn ;) ät mina shorts !
vad ser ni för fel i detta? jag tycker det låter helt okej faktiskt, kkeeep it up, inget att klaga på faktiskt. men men kul som fan att läsa denna tråden, -ASMA har så roliga inlägg, haha flabbar rätt mycket kul faktiskt... keeep it on :D
aah så kan de låta! ..myspace.com/haffilagom
-asma P19 1. Vad spelar det för roll om någon i How High råkar heta likadant, Fonky Fresh är ett mycket äldre uttryck, jag hörde det inte första gången i How High :/ 2. Jag tror att Fonky vill ha kritik på låtarna istället för att ni säger: Kefft, Suger. Förklara varför det är Kefft eller varför det suger om ni nu tycker så. batman P17 jag hatar fonkyfresh för han är en mes... HAHAH såg lunarn.. HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHA HAHAHA om nån har tänkt dissa honom så vill jag va med. pallar inte ta intiativ dock. Ha det bra. Dåliga låtar btw. Dissa honom då, varför inte ta steget? Eller har du inte stake nog? :/
http://www.norliekkv.se
klistra ihop alla låtar så det blir en världsrekord lång låt..för du har ju samma flow hela tiden...???men men...det går att lyssna på ett tag ..sen vill jag nog byta skiva..
Jos lähestyt mua,pidä kieli suus ja pääs kii....
och ett stort plus för det här e jag...glömde jag säga
Jos lähestyt mua,pidä kieli suus ja pääs kii....
Elfaco P13 ffs kompis vi klagar inte, vi hatar. there's a difference u know :P och tack för att du tycker jag är skojjig, jag tycker också att jag får till det ibland. det gör nog baboon också men han erkänner inte det. norlie 1. du rappar med RMK (jag gillar RMK btw.) och du har antagligen rappat med BABOON också. så jag antar att du är hans lilla stjärtgosse som kommer in här och backar upp honom och hans rep? och nej homie, du behöver inte erkänna det. det behövs liksom inte. man ser det ändå :P 1.5 (kom på detta senare) LEWL, har du känt I R sen i han gick i sexan och var ball och graffade? hmm kanske du gjorde, men tror fortfarande att det är lite mytomani på den berättelsen. ;) 2. GODAMMIT!! kan jag inte bara få hata ifred eller? orka sitta och skriva ner varför jag hatar BABOON? igentligen inte men eftersom du ber mig så snällt ska jag göra det när jag har lite tid över. B3raT faan jag är genomskådad, jag vill också vara arton och se ut som baboon! jag vill också ha massa självmordbenägna fjortisar som blivit dumpade av sina killar springandes efter mig! jag vill också att mina låtar ska låta likadant varje gång! och vad jag vill mest, jag vet inte om jag vågar skriva det *fnizz* jag vill också sno mitt namn! så som svar på din fråga, yup jag är riktigt avundsjuk. faktiskt :D PataDa59 P19 kompis jag har faktiskt en lunar ;) men min är inte lika skämmig som FF's. :P
Production P16 har aldrig sagt att jag är bättre, men jag säger det nu. och jag är bättre än dig, men är det ngt jag inte är så är det att jag är mer stor i käften än fonky, för dom gaddarna leker man inte med :P och btw. vem fan är du? haha PataDa59 P19 alla har lunar men ingen erkänner ;)
Du har dickridat mig i varenda tråd jag lagt upp under 2005, just nu gör du bara bort dig, gå och lyssna på Akin istället... ska jag ta d som en diss?
http://www.myspace.com/akinonline
Jag hatar ingen. Jag är bara snäll
för mkt feelings :/ not my cind of shit
Dubbla_A P19 yeah, asma is the shit :D
Asma, jag är ingen dickryder av fonky fresh, visst hans låtar var softa och han har talant men that's about it, dock förstår jag inte varför du inte är bannad än...Tråd hi-jacking är väll emot reglerna?:O
Talazemico jag har ingen aning om vad du snackar om ? hi-jacking? hum, får nog läsa på reglerna lite ;)
Fonky-Fresh P18 haha baboon hittade mig på lunar och tog en bild som jag med vilje ser efterbliven ut på. nu var du ball fonky. yeah! ''yeah ima baloon and ill pop straight in ur face''
inget vidare men kul att du kör
Högt liv
Asma pownar ändå fonky han e fan rolig den typen!
ÄGD KANSKE?
whoa is the shit, dehär är en riktig kärlekssida, man får alltid kritik på det man lägger upp, aldrig tjaffs i trådarna, ett riktigt bra forum!
"Maybe i could get mjältbrand" "jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"
well well miss gimpman-fresh! när du ändå sagt A kan du väl säga B? eller va de en diss du mena till akin för att jag lyssnar på han? för att han inte gör 8låtar som handlar om samma shit ? Fantastic 2 och Brevväxlarvänner med Tjacken är 2 olika teman? jajja orka diskutera när du vet vem som har rätt ;) Peyz out miss gimpman-fresh !
Är det så?
Vem är beatproducent? =) Du?
Moderator
2006-04-21 02:47
Fyfan vad LACK jag blir på att du skall fixa till rösten i vaaaarje låt.. förutom i den sista låten, första versen, då hör man din riktiga röst, för första gången.. får jag fråga varför i helvete ni sitter o länkar till "lunarstorm" och snackar om hans haka? det är väl för fan musiken han vill ha kritik för. WORD ^^
Producerar, gästar, mixar & mastrar till ett oerhört bra pris. Intresserad? Adda:
[email protected]
Perfektion, du måste verkligen känna samband med denna kille ;P Ne man fan peeps , mycket hat här fan , håll det till msn,gb,privatmeddelande................... ................och crewbattle ;)
RAWMUSIC.se - myspace.com/TMK6 - myspace.com/RAWMUSICLABEL
Nu finns ju inte låtarna kvar ju, alla ville ha en dildo men de va inte så många som fick, jävla skit!
"Maybe i could get mjältbrand" "jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"
Moderator
2006-05-02 12:24
Producerar, gästar, mixar & mastrar till ett oerhört bra pris. Intresserad? Adda:
[email protected]
B3raT KÖR UPP NÅGOT I RÖVEN ELLER HÅLL KÄFTEN HATAR SÅDAN SOM DIG. SNACKA INTE SKIT OM ANDRA OCH SPECILELT INTE OM LYSEKIL. DU KOMMER SÄKERT FRÅN STOCKHOLM ELLER NÅGOT SÅDAN FITTIGT STÄLLE DÄR ALLA KLÄDER SIG I SINA SVIN DYRA KLÄDER, NEJ FAN PALLAR INTE MED BRATS FÖR FEM FUCKING ÖREN.! FUCKIT FONKY E BRA BÄTTRE EN VAD NI NÅGONSIN KOMMER BLI UTAN TVEKAN. SLUTA TRYKA NER HAN NI ÄR FAN BARA AVIS PÅ HAN FÖR ATT HAN LYXAS OCH INTE NI ! FITTUNGAR.!
$trip Pole Entertaiment$ !
URSÄKTA GLÖMDE OXÅ ATT LÄGGA TILL ATT KEEP IT UP FONKY
lale tar hård ord i sin mun ;D
haha, jag tycker sond om fonky. :'(
synd*
-asma jag för att jag är sååå jävla tröt på att höra när fonky trycks ner.! han har det fan inte lätt och sedan ska alla fitter på whoa börja oxå.! det stör mig mest.!
lale: sluta suga av honom då?
haha :)
http://JKIBMM.se - Vad FAN gör det om hundra år?
www.myspace.com/WenMec
asma skulle vilja se dig feestyle battel mot mr perfektion .... hahaha du hade åkt på röa din tönt ..... varför hacka på en grabb som e så fucking bra på sin grej .... inte många som hanterar alla hiphopen element mannen ...... du e bara en tönt en avundsjuk lite nolla ...... visa va du går för.... avrför har jag inte hört dig online för ... synd att du e okänd men hoppa inte på mina polare mannen ... lägg upp nått så vi får höra va du e för nolla då sen ska jag säga till om du va bättre elelr helt fuckt up !!! aaarrrrrrghhhhhh!!!!
"Vill ha en nice jävla lya utrustad med de nya" // Petter ft feven - Vill Ha
giggen sluta, du skrämmer mig. jag kan inte hjälpa att du är en av alla som suger av babon, inte mitt fel? och jag har erbjudit mig att möta honom, men jag får inget svar. sug ;D
Giggen P17. tolkning :asma skulle vilja se dig feestyle battel mot mr perfektion .... hahaha du hade åkt på röa din tönt ..... Svar: hmm konstigt fonky har fler haters än vad Asma har? "varför hacka på en grabb som e så fucking bra på sin grej .... inte många som hanterar alla hiphopen element mannen ......" Kan han äns något utav dem? bha märks att du föddes med Mozart/klassisk musik "du e bara en tönt en avundsjuk lite nolla ......" Märks att du gillar att slicka röv på fonky "visa va du går för.... avrför har jag inte hört dig online för ... synd att du e okänd men hoppa inte på mina polare mannen ... lägg upp nått så vi får höra va du e för nolla då sen ska jag säga till om du va bättre elelr helt fuckt up !!!" Orka slösa tid på en idiot som är ful som stryck och rappar bara om sitt "liv", som bölar varje gång han spelar in och vill att alla svergies fjortissar vill falla på knä for the mighty FONKY FREASH!! lol ^^ orka äns att du suger kuk och fonky suger kuk
http://www.myspace.com/smale1 <-- tanka min musik där här överalt? varför inte tanka och ge dig själv en chans att älska musik.,,, tack på förhand peace
-asma kom till lysekil så ska du fan få se du har fan inga jävla bollar kvar sluta snacka skit din fittiga jävel ..! snackar jävligt mkt här på whoa men får se om du vågar ta det på gatan !
lale P16 snälla? hahahahaha det märks att du inte vet vem jag är kompis ;D nu vill du ta det gata? yeah lets ta det gata, jag betalar din mamma bensin pengar så kan hon skjutsa dig ner, ta med dig baboon också ;D hade varit kul.
''kom till lysekil'' yeah det lät gängsta HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA! ;p
-asma p19 ska fan dabba dig och din hora till mamma.! hatar sådan som dig din fule jävel,.! nej ja kanske inte vet vem du är men ja kan tänka mig att du ser ut som fan eftersom du inte kan rappa iaf.!
lale P16 om utseende hade haft med rap att göra hade fonky fresh sugit mer kuk än han gör ;) hotar du mig?