patetiskt dåligt
http://www.pluralis.info.se KÖP SKIVAN! www.myspace.com/mariodrprod
SMALE kulatt du ahr något att tycka till om ... alltdi lika mysigt att rycka i otakt till ....... skulle vilja se dom battla mot varandra ..... att fonky har mer haters okejj .... de kan jag köpa men de handlar väl ite om nån fight eller ?? battel e battel ska vi slooss så sloss vi liksom...... en sak till att slicka röv och ta parti för en poalre som stälelr upp på en e två skilda saker sååå suuug me den kommentaren ... lite fakta innan du ger dig på me sånna kommentarer .... ASMA - Beeefa han då om du e bra jags kulle vilja höra va du går för och framför allt själva svaret från fonky..... resten e upp till er ......
"Vill ha en nice jävla lya utrustad med de nya" // Petter ft feven - Vill Ha
nja varfrö inte skulle bara ficksa en studio att kika i . men det e la lite svårt men jag skulle vilja battla dig . annars tar vi det text mesigt. puss på kinden ,.
$trip Pole Entertaiment$ !
aaah lale va snackar du om ?
ja visst jag kan battla -asma om det är så men inte i audio dels för att jag har ingenstans att kika, MEN jag kan battla genom text skrivning!
$trip Pole Entertaiment$ !
Moderator
2006-05-18 20:23
Medlem sedan: Idag 19:11 Senast inloggad: Idag 19:17 att folk blir medlem för att gå in och skriva det där, haha
Producerar, gästar, mixar & mastrar till ett oerhört bra pris. Intresserad? Adda:
[email protected]
haha vafan^^
Lilla Edet | www.tokish.se | Forgotten Souls
Fitta va bra flow du har... Dina låtar e soooft.. Peace
(º·.¸(¨*·.¸¸.·*¨)¸.·º) <br> «.·°·.¤ TaaaceM ¤.·°·.» <br> (¸.·º(¸.·¨* *¨·.¸)º·.)
massa bull i denna tråde, undrar varför?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
massa Bull i tråden asam .... okejj gå hem och lägg dig elelr nått.... blås mig i snabeln och kalla mig rolf för helvete !!!.... fakta innan du ger dig på och hugger .... perfektion tar dig synd att de ska va svårt att inse de .... han dödar dig på två röda mannen ..... peace för dom som e äkta !
Producent
2006-07-20 01:45
Tycker Admin ska ta en kolla i denna tråd.. för detta är inte om låten längre... nu är det Chat om vem som knullar vems i röven?
Är det så?
Asså seriöst hur många hip-hopare finns det här inne förhoppningsvis allihopa.. men ändå så sitter alla o får guda bilder om dem här killarna som rappar o gör nåt med livet inte sitter o skapar texter på nätet asså jag skäms över att va medlem på den här sidan när hälften sitter och tror dem är coola för dem kan knäcka en person som bor 20 mil ifrån en.. asså jag får psykoligiska aspekter av det jag ser..visst det här är en community men det här börjar bli värre o färre ser dä. asså hiphop är grejen du har i dig inte vad du kan gör när du sitter o skriver.. gå ut skriv riktiga texter fixa beats och spela in.. det är just så här hiphop kommer dö vi backar undan för rock punk trance techno o tror inte vi kan slå dä så vi sitter oss på nätet o skapar härifrån men publicerar aldrig ni backar för mycket hiphop ska överleva och vi har nåra med oss ex. fonky fresh,anton affe, fronda, frida, adasme, seger, till coh med dem kända timbuktu petter ken ben ring promoe supreme.. asså seriöst lev upp gå ut visa att hip-hop fortfarande lever sitt inte här längre jag kommer slåss för våran musik inte låta den dö!!!
fan jag tror att du knullar mest av alla rappare i sverige shit va ditt hjärta har blivit krossat =D jag hadde börjat spöa brudarna!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Har hört dem flesta redan men jag gillar dem alltså... rappen kunde varit bättre här och var och texten med i mellanåt.. men tycker dem funkar helt klart! Jag blev kär i en alien är grym.. Min tårar blir till blod tycker jag oxå är skön.. Tycker det är ganska kul att så många dissar som är hälften så bra som fonky ... Mer seriösa låtar till whoa!!!
Hjulet snurrar men hamstern är död
Gillade Det Här Är Jag
kul att tråden lever fortfarande ´på att alla orkar hata ;)
jag skulle nästan digga dina låtar om inte du vore en rövslickare för alla känndisar på whoa! de var la nåt som funka att lyssna på,resten sög... peace
Nosh KNULLAR mest av alla rappare i sverige Inte Knullar de mesta av sveriges rappare =D Jag har hört dom alla rappare som e värda å höra i sverige =) tro mig
jag skojade till det också när jag var lustig å sa så här shit va ditt hjärta har blivit krossat =D jag hadde börjat spöa brudarna!! han har haft sex mer än alla andra rappre pga att alla låtarna handlar om kärleken sexet sviket ect ect fonky e duktig å snäll å lägger sitt itackt å lägger det lite fonkyt big upp till han
fonky får bara fitta av underpubertala fjortonåringar, sen ljuger han om det. big ups baboon, jag saknar dig som fan. var har du blivit av? ;D
-asma P19: HAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAAHAHAH AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHHAHAHAHAHAHAHAHAH AHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAH BIG F*CKING APP :D:D:D:D:D HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHHAHAHAHAHAHA JaG DÖR AV SKRATT :D:D:D:D:D:D KLOCKREN :D
Kan någon sammafatta Asma´s kommentarer i denna och göra en bok? :D
hahaha, undrar om det blivit en rolig bok? jag vet iaf hur jag skulle marknadsföra den; ''köp asmas kommentar bok, och få en fonky string på köpet yao'' baaaahahahahahaha ;D
upp upp upp så att folk kan ta del av historien ;D
Moderator
2006-07-25 20:50
-asma Moget...
Producerar, gästar, mixar & mastrar till ett oerhört bra pris. Intresserad? Adda:
[email protected]
Lägg ner..!!
asma hahahah,du är en rolig snubbe hör du;) men jag tycker ändå att de är sanningen de med boken;P
och den med stringen var fet oxå ^^
Gillar inte fonkys röst :S annars RIktigt sköna refränger! :D
Asma Du verkar ha feta problem?! Har du inget livet? du är sååå jävla mkt sämre en fonky! Du kan ju inte ens prata för fan! era jävla rrrrr. om man inte hade haft texten på din diss hade man inte fattat ett ord! Du är så jävla kaxxig! Du är säkert spinkig å finnig .. Du dissar fonky för att få uppmärksamhet! men du suger KUK!
Det är ju ganska kul att asma och antagonisten försöker leka roliga med.. förstod dock inte det roliga i det asma skrev överhuvudtaget.. mogna pojkar och kämpa inte för att få uppmärksamhet.. ni har redan bevisat att ni är sämre och barnsligare..! sen är det väl kanske "kul" för er att diskutera vad fonky fått för "fitta" det brukar ju småpojkar göra när dom börjat bli sugna men inte kan få någon!
Hjulet snurrar men hamstern är död
Jag har alltid tyckt att du e keff, och jag gör de än!
Aiight fonky, hade hört alla utom Det här är jag och Jag blev kär i en alien , diggar stilen du kör. Keep Going ! , Pz
ASMA - All skit du snackar om Fonky tycker jag passar in på dig själv!
Keep up the good work perfektion!
hyffsat bra texter, men det skulle vart Antagonisten & Asma som sjung iställe, mycket bättre röster, men dom ligger ju på en nivå lite över dej, men annars bra job grabben =) Peeeeeeys c(=
vilken platt och hög vägg c(=
G4bbz "Har du inget livet" om inte jag hade haft mvg i svenska skulle jag inte fatta vad du snackar om heller!
Men har du inget liv ! men jag skrev fel! OK?
Hahahaah asma o antag asså ^ ^ Såå roliga. Släpper en diss som grymt många hatar sen glider ni runt bland trådarna och tror att ni dominerar :) Keep it up
du kom som en ängel lätt bästa av dessa låtar lyssnar på den jämt peace
visar du din visar jag min
var hittar jag låten där fonky dissar asma?
asma o antag dominerar inte ett skit , även om dom dissade matte rätt bra
Aii
http://www.lunarstorm.se/asma
MurmelMan - "Orgasm kan tjejer få på sin fritid inte när jag knullar!"
fett gammla låtar men d hype mannen!
www.nivolitas.tk.<br>www.myspace.com/nivolitasmusic<br>