Freddec - Solen under dagen (Ny version)
Eftersom AEAP gjorde en ny version av beatet och tyckte att sessionen jag gjorde lät hyffsad, så tyckte han att jag skulle spela in den på nytt på den nya versionen, resultatet blev att jag skrev till några rader och spela in om, försökte göra ett puffskydd, sänkte accapellan och gjorde rösten mer diskant inte så dov, tänkte göra en låt av det hela med refräng men tror ej det var nån speciell refräng slinga och jag tog inte tid att försöka göra nån, detta blev resultatet. Text: Freddec rapp: Freddec Beat: AEAP freebeat mixning: jag igen :/ länk: Freddec - solen under dagen lyssna och ge kritik! Texten: känner mig lycklig, första gången på länge smärtan jag kände, har lämnat mig, bara för att jag älskar henne ingen dans på moln, där jag kommer ifrån vill du bli min vackra fru, föda vår dotter lr son blir det en dotter, så kan du nämna henne efter stjärna på himmlen, för de var så jag kände (när jag såg dig) för du är underbar, vill leva livet med dig jag vill ligga och se på stjärnor under täcken med dig jag älskar dig sara, för mig är du en saga och jag hoppas vi får leva lyckligt i alla dagar för om jag vaknar upp, och du inte finns här så kommer ajg gå under vända upp och ner på hela min värld kunde jag sjunga, så skulle jag sjunga för dig och bevisa genom toner att jag verkligen älskar dig jag älskar allt hos dig, så länge jag känt dig för sara , du är det bästa som någonsin har hänt mig du är det vackraste jag sett, du är det vackraste jag mött den underbaraste ängeln som nånsin fötts jag tyckte konst var vackert, tyckte det för mig själv men tavlorna tappade syfte, när jag såg dig och tappade färg , det gjorde min smärta att du kändes som den rätta, det kändes bara som en lättnad det vackraste jag sett, allra finast på vår jord jag kan inte förklara hur vacker du är genom ord och kunde jag, så skulle jag, ge dig ett paradis men du får nöjja dig med mig, men du får mig i all tid har inte varit den bästa pojkvännen jag vet alla dumma saker jag gjort, vill säga förlåt för det under natten är du stjärnor, under dagen sol jag tänker på dig, och så ler jag inombords och så länge fåglarna sjunger, så ska jag vara dig nära jag vill att hela världen ska veta att fredrik och sara är kära
Denna var riktigt fet, mycket, mycket bättre denna är förra! sov inte på detta whoa!
www.samyprod.com
Samy05: tackar som mkt, tog i mer i denna men var lite skeptisk ifall folket skulle tycka denna var bättre! tack
Thisgirl: älskar dig med :)
jo grymt bra låt bra mixxning och texten å flow:) säger som samy.. sov inte på detta whoa! PeyZ
JimmY
Det märks verkligen att det kommer rakt från hjärtat, och det märks verkligen att du vill bevisa att du verkligen tycker om henne. Tycker om dina texter mycket, eftersom du har oerhört bra budskap med dem. Skönt flow, och skönt beat som tusan. Lycka till med kärleken, men det ska nog fortsätta i bra spår efter den här hitten. -go with your flow dude! ;)
wrix: tack så mkt :) Marrow: tack, alltid kul när man får höra att folk tycker om texter och så ;D
nice =)
..!.._{-,..,-}_..!..
mkt dig mig rim i slutet av första versen läste dock bara texten, kanske låter bra med beat för jag pallar inte YouSendIt eller va de heter Brukar alltid bli massa virus o skit från den servern ju.. Men men texten va najs keep it up dessa kärlekslåtar... aa e man in love så.. thats whats up then
Mattan: thx Lurifixen: tackar tackar :) _Ak4 : mjoo, jag vet, la inte så mkt tid på rimmen överhuvudtaget, ville mest bara få ut vad jag känner för sara. aja, du tog tid att läsa texten, tack :)
på en seriös kärlekslåt ska du lägga ner tid, inget snabbt ihophafsat bara... det är min åsikt
alal har vi olika åsikter, tycker inte rimmen har så stor betydelse, bara jag får fram vad jag tycker och känner om min flickvän
Japp, denna är nice som sagt.. har inget att klaga på haha, den är helt enkelt bara bra, nice gjort freddan.. Håller med om att rimmen inte behöver va det bästa jämt, innebörden aiit.
http://JKIBMM.se - Vad FAN gör det om hundra år?
www.myspace.com/WenMec
Vet inte om jag är allmänt efterbliven, men jag gillar första bättre, du har mycket djupare o skönare röst i den..
? _ ¦ _ ¦ ? tjobre jag är abo! ABO!
hehe smaken är som baken! upp!
Upp på detta
? _ ¦ _ ¦ ? tjobre jag är abo! ABO!
esL: tack så mkt erik! :)
Vill ha beatet! :)
Jag behöver inga vapen, mina ord dödar!
Ny länk?
Döm mig inte när du inte vet vem jag är!
haha, lyssnar folk fortfarande! ja varför inte, lysnar ni så kommentera!
haha, aa, det va jag som väckte denna tråd tror jag xP
Jag behöver inga vapen, mina ord dödar!