Freddec - Kalla mig soldat [Ny version]
Spelade in en session ungefär som jag kallade "kalla mig en soldat" Nu har jag spelat in den på nytt på ett annat beat och skrev en till vers! Beat: rainmaker (freebeat) text: freddec mix: freddec :( sovande: herj Skriv en kommentar vad ni tycker, och vad ni tycker jag kunde göra bättre! soldat
Det här var ju tvärfett du är coolast du Freddy! =) Blir helt glimmig av voicet!
Gewan: hehe tack så mkt :)
Straaal: haha tack så mkt ;) esL: tack så mkt, värmer :)
fan vad du släpper bomber nu :D gillade sessionen på den här men gillar denna ännu mer. :) keep it coming :D puss
remember my name<br>you'll be screaming it later!
servo: tack så mkt :) mer!
Aight! :) Blev ju soft denna :D
facebook.com/idiomatisk - fan page
soft låt skön att sova till:D
Fisk soes
shortys: tack så mkt :) Rainmaker: tack :) Dawutkin: thx! L-BiaN: tackar min herre! mer kritik!!
Shit, bra gjort mannen! .. du är alltid lika soft på rösten och så, soft att lyssna på=) Texten är grym också .. Fortsätt droppa dude! p'z .. Men andra reffen var nog fetare om jag inte minns fel, men denna var helt okej också :)
http://JKIBMM.se - Vad FAN gör det om hundra år?
www.myspace.com/WenMec
Tack till alla som gillar beatet! Upp!
facebook.com/idiomatisk - fan page
wenmec: Tackar! Lurifixen: tack så mkt och ett stort tack till rainmaker som gjort detta underbara beat ;D
Riktigt bra, beatet är ljuvligt och texten bra. din röst passar till sånna här låtar tycker jag. bättre än orginalet :). fan rainmaker, skapandet av beats börjar ju ta sig nu UPP
Roabin: thx man! more more more!
soft,,mkt bra,,,men jag är en älg så räknas min röst då? nä men seriöst bra skit! puss
http://www.kingsizemagazine.se/News.aspx?ArtNo=22022
Thunis: tack för att du tog din tid att lyssna iaf! joiz: tackar så mkt :)
Thunis: haha, jag är glad idag + att alla som käftar imot dålig kritik är töntar ;)
JAG BLIR JU KÅT FFS :D
I Love You :) // Jennie
snow_man: skönt ;D tandfen: jag? :(
Manlig kärlek är något av det vackraste på denna jord.. Låten var bra, allt var skönare än originalet UTOM refrängen, du tog ut tonerna bättre på första.. Men det är bra skit! Keep it coming.
? _ ¦ _ ¦ ? tjobre jag är abo! ABO!
production: tackar! dejvz: klart jag tog ut tonerna bättre, för i dne förra sjöng jag, inte i denna :P
Skön låt :) du är ju bra som fan :D du ska inte lägga ner :P PUSS!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
FemMinuter: tack så mkt :) lägger nog inte ner!
Åhh , Det värmer när du säger så :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Ja, precis.. jag kom inte ihåg om du sjöng eller inte, mitt ljudkort e fuckat atm så jag kan bara försöka komma ihåg hur det lät i skolan
? _ ¦ _ ¦ ? tjobre jag är abo! ABO!
Thunis: hehe ser man på;)
fan va tung den va den rösten passar asså flowet va fett tungt kommer in på mp3n oxå :D
♪ ▄ █ ▄ █ peace!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
thaC-note: tack så hemskt mkt, det värmer ! gratta mig, jag fyller år idag! ;D
bra som vanligt hihihih :)
Texten: jag har vandrat genom himmel och moln och jag har gått till vuxen från son och plågas över saker som hände igår men jag har inte tänkt att fälla en enda tår för jag har inte tänkt må dåligt över hur saker får mig att må för nej, jag är tapper soldat som aldrig fallit i strid, lr förlorat ett slag och jag har kämpat imot både kärlek och hat förtjänat min kärlek men de har tagit sitt tag men jag har även förtjänat en käftsmäll även fasst jag brytt mig om andra och försökt att vara så snäll men kärleken, den står mig så jävla högt till både mor och bror, även kärlek till far som jag har sökt fasst det går trögt, så krigar jag vidare jag står stolt, går iväg som en krigare som tidigare och mormor, jag hoppas du inte flyger iväg för var du än på väg så är det inte rätt färd reff:2x Du kan kalla mig en soldat för de är denna väg jag valt för jag har känt på hat, jag har känt på kärlek och hat ettt tag från glada killen jag var, har jag vuxit från barn till den mannen jag blivit och påstår vara idag inget gör det bättre, jag hatar den känslan att jag inte kan vara med dom som jag älskar mellan himmel och moln, så vet jag var jag står men jag står inte stadigt, på grund utav alla sår tittar på stjärnor, ser ett blänkade ljus jag dricker upp flaskan oc hkänner ett läkande rus för stunden kanske, men jag lever idag jag ska vara glad att jag fylelr 19 år snart för visst, alla dör en dag men jag vill vara sista man i mitt egna lag och jag vill skriva en egen lag att alla mina nära och kära ska leva bra men jag är alldeles för less och lat men jag ska hålla mig stark, så kalla mig soldat reff:x2
tråkig
SPRUTAN I HANDEN, SISTA UTVÄGEN - VART SKA JAG TA VÄGEN?
Promotor
2006-05-09 17:35
Denna var otroligt nice, men varför pitchade du hela låten?? peace
Promotor
2006-05-09 17:37
haha det va bara nånting konstigt med min soundclick, men nu när jag tanka den så var den inte pitchad :P men den var soft denna låten!! peace
Soft soft..ja har kickat till detta beat oxo=).. O-DiN feat. Landberg - Hur kan vi =)
burreman: mjo texten är lite tråkig, var mening, tack att du lyssna! Optimistisk: tack så mkt:) Black_amor: Ajjt, ska checka in den sen!
Riktigt nice mannen ;D texten va jävligt bra ;P :D
hohohihihahahehe
C-rystal: tack min son :P OCIN_: heeh tackar så mkt
Demirel: talfel har jag aldrig haft, hur menar du?
Sniskan: tackar så mkt! :D mer!
Genic: tackar så mkt, det värmer :) mer utförlig kritik! R.i.p mormor