Moderator
2006-06-05 18:22
K.I.M.M - Alltid ärligt [netplay]
Chop, har inte släppt något nytt på ett jävla tag nu men så kom RMK över 3 dagar i förra veckan... här har ni resultatet:chompis.se netplayen innehåller 4 spår som är producerade av Battleme Productions , Krueger och Smash Hit . ladda gärna, sprid länken och besök även www.frizon.info där vi ligger som exklusiva under veckan! peace! // K.I.M.M
Producerar, gästar, mixar & mastrar till ett oerhört bra pris. Intresserad? Adda:
[email protected]
Moderator
2006-06-05 18:26
Håll även era små ögon öppna nu.. "K.I.M.M har det! " är pågång, likaså min soloskiva "Det är P ".
Producerar, gästar, mixar & mastrar till ett oerhört bra pris. Intresserad? Adda:
[email protected]
Det här är tung skit.. lyssna på det folks!
RMK & Kompaniett / K.I.M.M www.myspace.com/rikardmedk
njae, jag blev besviken. har hört mycket bättre från båda förut
brabrabrabrash
Moderator
2006-06-05 18:54
Sjoeberg Alltid kul med folk som tycker tvärtemot vad man själv tycker, jag tycker detta är det bästa vi någonsin gjort som grupp och var för sig... damn, ja måste fixa en bättre länk så fort som möjligt...
[email protected]
faktiskt jävlit sköna låtar håller inte alls med Sjoeberg håller mera med fonky d bästa ja hört med dom ;):D
grymma låtar btw.. ni båda är riktigt tighta ;) pussar.
http://JKIBMM.se - Vad FAN gör det om hundra år?
www.myspace.com/WenMec
Litanol Jag är en snäll kille :)
http://JKIBMM.se - Vad FAN gör det om hundra år?
www.myspace.com/WenMec
fonky: ja de är ju kul att du tycker det. det är jättedjupa texter, ni flyter fint osv. men de är inte något som fastnar om du fattar?
brabrabrabrash
Moderator
2006-06-05 19:26
som sagt, det är din åsikt :)
[email protected]
Stort tack till Sörlin och Ludd3! tanka och älska / hata folk.. det första är att föredra! :)
detta e riktigt fett tkr jag.. om inte de bästa jag hört av er så bland de bästa!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
nice grabbas... va faktiskt jävligt kul o lyssna på fonky, big ups! digga skiten
www.myspace.com/rizzle4fz
SYND att de inte va lite svängiga låtar också!
www.myspace.com/rizzle4fz
Moderator
2006-06-05 19:35
Rizzle Det tar vi igen på skivan kompis!! glöm inte checka ww.frizon.info också folk, peyz
[email protected]
tack folks.. fortsätt tanka :D
Moderator
2006-06-05 20:17
Mer folk fan, lyssna på skiten uppp
[email protected]
riktigt bra grejer. samtliga låtar på netplayen var riktigt bra. favoriten blev ändå "alltid ärlig" och tätt därefter sista reggae spåret. riktigt soft. men ligger inte accapellan på "alltid ärlig" lite lågt?:)
Nakna träd kastar fåglar åt helvete
perfektion glänser rmk har jag hört bättre med men helt ok! :) sköna låtar iaf, du är en vacker person va lätt skönast..
www.magnusrytterstam.se
vad betyder k.i.m.m ? :) Ja helt "okej" om man går efter vad ni kan, dock betyder inte det att låtarna är dåliga, tvärtom, dom är riktigt bra. As usual. Tråkig kommentar, ja vet, orkar inte rabbla upp + o - i varje låt :) Förresten rmk, hur går det med verbal våldtäkt ? HÖHÖ Telletubisen :D haha
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!
verbal våldtäkt rocks the spot.. telletubbie invasion!
låter bra... =)
http://www.soundcloud.com/mr-rnbck http://www.soundcloud.com/brormusik
Redaktionen
2006-06-05 21:48
vacker person var riktigt bra! dock var reffen inte så jävla bra ;/ annars en helt ok netplay! ska lyssna mer sen!
Hör av dig om du vill få sin singel/skiva på Spotify!
NICE :) , ´snyggt omslag :P
This is my style, this is my rap, this is my rhymes, my life
Låter jätte bra grabbar.. ;) fortsätt så här..
Moderator
2006-06-05 22:54
Tack peeps, Jag vill (må bra) är en av mina favoriter, tycker det är något av det bästa jag nånsin lagt. Upp
[email protected]
Håller med dig man, må bra och en vacker person är saker jag faktiskt gillade mycket.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Helt bra rakt igenom!, vad har ni att klaga på ni som gör det? En i krysset skulle ni behöva. Puss.
haha tack så mycket folks
Låter grymt bra :o) Skönt att få höra lite från fonky igen :o)
Tonfisk
Perfektion jofan.. må bra var bra, riktigt bra från din sida.. tycker dock att reffen var lite tråkig... men men
Moderator
2006-06-05 23:41
Friggan Kan meddela herrn om att "Må bra" låten kommer att spelas in på nytt, läggas på 1 vers plus att vi har hittat en sångerska som ska lägga en "riktig" refräng, den låten kommer vara med på våran skiva senare i sommar, tack! :D
[email protected]
åhfan.. nu blev friggzorn vild av lycka! =D nä men det lär bli riktigt tight! lycka till i tagteam nu! ;D
upp nu fan.. mer kommentarer!
Ähhhh! Fonky la det bra men herregud.. ahja.
facebook.com/idiomatisk - fan page
Moderator
2006-06-06 00:25
Rainmaker Hmmm... förklara ditt inlägg är du snäll :S
[email protected]
Tycker att dugjorde det ni skulle över beatsen men låtarna blev inte så speciella att jag tror jag kommer lyssna två varv. Vilket tidigare låtar av dig har varit. Såg här ovan att du tyckte att detta var det bästa du gjort, men så är inte fallet om man ber om min åsikt. Över Whoa-standard men men, he går att göra det bättre.
facebook.com/idiomatisk - fan page
Moderator
2006-06-06 00:42
Demirel P20 tack man!!! ska förklara min syn på saken här.... Alltid ärligt , det är en låt till alla snackare som inte kan låta bli att hacka på en, dom som inte låter en va... helt enkelt "Låt mig göra min grej, mind ur own biznis". Du är en vacker person , det är en låt som går ut till alla flickor/pojkar som känner sig mobbade, instängda, mindre värda än andra... helt enkelt "låt inte andra trycka ner dig". Jag vill , det är en låt som grundar sig på våra egna känslor och vad vi har upplevt, en personlig låt som beskriver hur vi känner inför vissa saker, egentligen går låten ut till folk som svikit oss och brytit det som en gång var starka band, helt enkelt "tack för att du förstörde en del av mig" Vi tar det lugnt , det är en låt som jag inte ens behöver nämna något om, helt enkelt "nu är det sommar, lev livet". så jag själv anser att det är helt 4 olika teman och blandingen skulle inte kunna bli bättre. tack för mig :D
[email protected]
Lyricist
2006-06-06 01:33
Tycker du borde höjt rösten på "Du Är En Vacker Person"
There shouldent be no war between humanity. Världen är som en bur av natur.Djävulen och ljuset är raka motsatsen mot svart på vitt det är min bibel -Amen
tack folks och upp!
Moderator
2006-06-06 02:59
nu ska man sova sig lite ett sista upp då
[email protected]
Yeah.. Det här var riktigt fett.. Vi Tar Det Lungt var nästan skönast men dem andra spåren var också sjukt feta.. Grymma beats och fett flow på er båda.. :)
"Jag kom ihåg att jag bara glömde ditt namn"
Lyricist
2006-06-06 10:48
Men hur faen gör jag för att ladda ner ? :@
There shouldent be no war between humanity. Världen är som en bur av natur.Djävulen och ljuset är raka motsatsen mot svart på vitt det är min bibel -Amen
Hur funkar nerladdningen?
http://www.myspace.com/porrstudion http://www.myspace.com/mrdekoy http://www.youtube.com/porrstudion
Och sidan funkar inte..
Det är inte lätt att vara tung när man ingenting väger
Tycker jag har hört bättre .. Men dehär är ju superbt oxå :) Tummar upp
hoes over broes ..
varför funkar inte sidan?
Moderator
2006-06-06 12:06
Jag blir så jävla trött på servern alltså... Jag ska lösa det här, kommer ny tråd med ny länk.
[email protected]
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH SÅ BRAAAAAAAAAAAAAA :D:DD::D:D:D
Fejna fezken!
Hehe perfektion <3 rmk, funkar ju fint ;)
:)