Har testat 2 olika webbläsare och ingen av dom funkar på "http://www.brakim.se/ludd3/kimm/ " .. så problemet ligger någon annanstans
Det är inte lätt att vara tung när man ingenting väger
FETT FETT FETTT fan fetare änn tjockholmen peys
chasse dyker upp som döda fiskar
Tummen upp =) Både matte o rikard lägger de sjukt tight .. peyz sweden
Skivan har sin sak,och saken är att Mr p (fonkey)får vissa hur mkt han har utveklats,känns som du håller igen lite men tror på att du kan skappa fetta saker. Rickar är nice men låter klokt likt fonkey å det gör saken så oäkta från hans sida .. Men fortsätt grabbar pzzz
W E S T - C O A ST - F A M I L Y
Moderator
2006-06-06 14:24
Tack Magic... upp
Producerar, gästar, mixar & mastrar till ett oerhört bra pris. Intresserad? Adda:
[email protected]
Vad betyder k.i.m.m ? :(
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!
aja min länk funkar nu igen Matte :) .. och som Foerplay skriver vad betyder k i m m vill jag också veta! :P
http://JKIBMM.se - Vad FAN gör det om hundra år?
www.myspace.com/WenMec
Shitt så jävla sköööön "du är en vacker person" är..reffen satt perfekt o ni båda la de tight...diggar just den låten fett mkt..sen fram o baksidan är fett fina oxo=)..hare soft peace=)
Moderator
2006-06-06 16:29
Tack folk :) upppaaa den
Producerar, gästar, mixar & mastrar till ett oerhört bra pris. Intresserad? Adda:
[email protected]
snyggt gjort!
Lilla Edet | www.tokish.se | Forgotten Souls
Sommar låten var bra, dock lite simpla rimm i reffen men resten diggar jag bra. gillar "Du är en vacker person" skit bra. Peace
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
little suz vet vad k.i.m.m betyder, fniss ;D Iaf, har alltid tyckt att ni arbetar bra tillsamans, ni flyter som ihop bra. det är ju ett + helt klart. Lite snabb kritik om varje låt. alltid ärligt - Deep shit, båda la det tight, mkt känsla.. älskade beatet :) bra budskap, får hoppas folk tar åt sig. Du är en vacker person - tror den här låten kommer bli rätt stor, det är en låt som berör en på riktigt.. Rikard, du utveckals hela tiden i sången :) bra jobbat från er båda. Jag vill (må bra) - verserna var rätt bra, gillade inte reffen sådär jätte mkt. Men låten för mig ändå tårögd, för jag vill ju att ni ska må bra. Ni har varit duktiga genom livet :) big ups Vi tar det lugnt - alla älskar en riktigt fet chill låt. älskade flowet från bådas sidor, gillade takten som fan. man blir glad av låten. Tycker man hör ert bästa i dom här låtarna, big ups för dom sköna beatsen. All lycka till pojkar :) keep it real, LOVE!
tack som fan alla, dock.. magic vafan snackaru om :P?
RMK & Kompaniett / K.I.M.M www.myspace.com/rikardmedk
Moderator
2006-06-06 19:46
Tack så mycket folk, mer lyssnare fan!!! uppp
[email protected]
Ja detta diggades :) riktigt hårt också ;D Som ni sa längre upp, detta är nått av de bättre ni har gjort som grupp, men enskilt har ni nog gjort bättre tror jag :)
Mcf.. tack för utförlig kritik.. upp folk.. fortsätt sprida länken, namnet, musiken osv. puss / K.I.M.M
Moderator
2006-06-06 22:10
tack folk :D uppa
[email protected]
kommer texten till " du är en vacker person" att komma upp nånstans ?......ja har lyssnat på den i timmar nu om o om igen...ni har verkligen lyckats med den.....peace
tack som fan folks.. det värmer!
Lätt det bästa ni har gjort Rikard och Matte :] Texterna och flowet är mer genomtänkt än vanligt Upp på detta nu whoa
http://www.norliekkv.se
tack mayyyn
upp nu föfan
Blev faktiskt lite besviken här grabbar, Fonky blev besviken på dina texter där du kan bättre och det vet du själv. Rmk rösten håller sig fårtfarande nice att höra.. Droppa fler djupa låtar för ni har rösterna och budskapenn.. Och texterna med om ni själv sätter er in i att skriva dom! Till nästa gång tänk på att skriva djupare texter för båda två kan göra mycke bättre av sig. Jag vill (må bra) va den bästa låten på den här netplayen faktiskt mer låtar i stil med den! Härligt att höra nått nytt från er grabbar keep it up! // Jeffi
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
gillade i princip bara " vi tar de lugnt ", tycker inte om såna här deprimerade låtar..
det är spikat
aight jeffi, håll ögonen och öronen öppna inför skivan " K.I.M.M Har Det" jag lovar att den kommer hålla betydligt högre klass än netplayen ;) Navea. det var ju bra att åtminstonde en låt tilltalade dig lite :)
Skönt skönt :)
http://www.myspace.com/porrstudion http://www.myspace.com/mrdekoy http://www.youtube.com/porrstudion
Det är många som har frågat...så snälla ingorera INTE frågan...Vad står K.I.M.M för?
kan de blibättre? bra gjort från båda! forstätt så ! peazeeeee puss
trött på allt skitsnack och glappande käftar Det finns inget som är äkta!
Moderator
2006-06-07 14:14
vad K.I.M.M står för är en hemlis, fo real alltså... Vi har inte texterna nerskriva men vi kan allt fixa det och lägga in texterna i en liten zipfil och tanka upp tack för kritiken folks, upp
[email protected]
Moderator
2006-06-07 14:23
[email protected]
Okey=)..Nu vet alla de iaf..namnet är en hemlis..sluta fråga om de o kommentera låten istället..Peace
nice grabbar jag drar en upp me en massvis me props lite senare är bättre på nhatten ;)
"Vill ha en nice jävla lya utrustad med de nya" // Petter ft feven - Vill Ha
tack som fan folks.. fortsätt tanka och sprida shitten
låter bra grabbar...
42 muskler för att göra en sur min medan det bara krävs 4 stycken för att sträcka ut armen och nita idioten...
DET BÄSTA JAG HAR HÖRT PÅ LÄNGE :D:D:D:D
Fejna fezken!
du är en vacker person va fäät pz
I'll be making more crazy faces than Jim Carrey on crack
tack som fan folk :D
Du är en vacker person är fet! iofs enda jag lyssnat på för nu är det sängen som gäller. Fred till folket
Dagisbarn hittat! Återfås mot beskrivning. MVH Personalen på Kristallen
okejj Inlägg skrivet av Giggen Aka Marianne Inledningsvis vilja jag säga att jag e så jävla trött på folk på whoa som ska droppa kritik och klaga... jag skiter i att klaga för varför ska man göra de när allt ni gjort är så tajjt som de kan bli här har ni lite av mina kommentarer på hela netplayen hoppas ni inte somnar;) K.I.M.M Altid ärligt Texten: helt nice grabbar svårt att hitta fel... e inte sånn som person som sitter och letar småfel... den här va perfektionist klass på grabbar... älskar reffen helskön den har ni verkligen lyckats me;)..... Rikard vers 1: älskar din sil rikard direkt när man hör texten vet man att du hållt i pennan, härligt gung och flyt i texterna ;) riktigt nice;) Fonky vers 2: lika bra som vanligt matte finns inga fel och du lever upp till ditt alias som Perfektion.. samma här när jag hör texten hör jag direkt att de e du.. inte för rösten utan för stuket över texten samma "mattegung" och härliga övergångar som vanlig .. riktigt nice;) Beatet: helt skönt ett bra och skönt gung och aaah helt nice som sagt;) K.I.M.M Jag vill(måbra) först vill jag säga att låtarna håller en jämn och hög standard vilket e helt nice, netplayen har säkert nått för var och enb där ute alltid finns de nån som alltid hittar kritik och nått odom gillar. Verserna : helt nice här igen killar riktigt jävla bra man vet inte riktigt va man ska säga .. man lever sig in i texten och känner de ni förmodligen kände när ni skrev den ....skönt att höra att ni växlar mellan era röster riktigt snyggt;) reffen: när jag först hörde den lät den lite konstigt men efter att hört låten ett par gånger diggar jag den som fan helt nice där me ;) Beatet: riktigt bra härligt gung me och sköna övergångar ;) K.I.M.M Du är en vacker person först vil jag säga att situationen som ni här tar upp, är något jag själv varit me om... Fonky vers 1: riktigt bra text vet ju ej om du har varit där du me, men du förklarar de så jävla sant och rätt riktigt jävla bra matte, här har du lyckats rejält;) Rikard vers 2: Rikard helt nice du me skönt att ni får samma kvalitet på texterna du levererar de snyggt som fan ;) riktigt bra du får fram känslan ;) reffen: helt nice lika bra som allt annat hitills;) Beatet: varför klaga de vore bara dumt K.I.M.M Vi tar de lugnt som jag sa i Jag vill(måbra) så tycker jag de e skönt när ni växlar era röster mellan varandra. utöver de så är ni ganska trötta på min recention av netplayen även denna låt är helt nice med text man får lust att chilla ut ett tag och abra ta de lungt när man höär låten ;)... sen älskar jag flowet så jävla nice ;) därpå dödar ju beatet verkligen ;) helt nice e de ;) som alla recentioner så ska la även denna ha ett slut ord;) och de sista jag skulle vilja säga att den här va helt nice och komemr lyssnas trött på grabbar ;)...... feta props till er grabbar de e såhär netplayer ska vara ;) riktigt bra kvalitet och olika stiler i netplayen vilket gör att de finns nått för var och en där ute .
"Vill ha en nice jävla lya utrustad med de nya" // Petter ft feven - Vill Ha
Moderator
2006-06-08 11:49
Tack Giggen, fet utförlig kritik mannen, uppskattas!!! tack ni andra folk :D yeah.. upp
[email protected]
detta e nice shittt riktigt fet man jobba på pzzzzz out
Lite kiritik! K.I.M.M - Alltid ärligt Vers 1: RMK: Tycker du är riktigt skön, avgudar rösten den är riktigt nice. Du flowar på bra i denna låt med en riktigt shyst text. Detta går inte att klaga på för detta är fett. Vers 2: FONKY (Perfektion): Lika sjukt sköna texter som vanligt, Man kan leva sig in i hur du känner när du skriver och lägger det över beatsen.. Riktigt bra! 2 TUMMAR UPP! Beatet: Det är ritkigt tungt, Har hört de innan för du skickade över de till mig matte, Diggar det till 110%! K.I.M.M - Du är en vacker person Vers 1: Fonky: Tycker denna är bland det bästa av dig i denna netplayen! Texten är riktigt djup och bra som du förmedlar vädligt nice! Diggar din röst och ditt flow du får ett nice gung..Du förmedlar det sjukt bra! TUMMARNA UPPE! Vers 2: RMK: Tycker du lägger det riktigt bra, Snäppet lägre än fonkys vers men ni är jämna! Nice text och flow på dig också! Riktigt skön refräng du klämmer till med också. den blir bättre o bättre för varje gång man hör den! TUMMEN UPPE I VÄDRET! beatet: tycker det är nice, helt klart godkännt K.I.M.M - Jag vill (må bra) Vers 1: RMK: Säger det återigen, detta är bra, du ger oss en bild som man lever sig in i över texten och det är de som får den bra! Vers 2: FONKY: Måste säga samma sak här som ja sa till RMK's vers. Ni flyter ihop bra tillsammans.. Refrängen: Den fastnade ja inte för direkt :/ tyvärr Beatet: Det va sådär det duger men inte min smak K.I.M.M - Vi tar det lugnt FONKY : Riktigt skönt gung över dig i denna.. Nice text nice flow denna kommer nog pumpas mkt i sommar! RMK: : Skön refräng, Du utvecklas i sången måste ja få sagt. Tycker denna låter är shysst. Mkt bra boys! Helt klart en mer än väl godkännt netplay! Sov inte på denna folket
B.G.L fooeshooe <3
Nice texter och budskap. sköna beats Fett!
Moderator
2006-06-08 13:09
Wah tack D_low... knas mannen tack... Wille... glad att du diggar mayn!!! upp
[email protected]
tack som fan folk.. och tack till marianne och d_low för utförlig kritik :D uppskattas upp
riktigt fet np ni droppat... pumpas som fan i högtalarna här... personliga favoriten är ''Vi tar de lungt'' ... sry boys att ni inte får riktig kritik... jag orkar inte skriva de nu men de diggas hårt som fan de här... fortsätt med detta cuz i can make love to this shiet :D päys!!!
i'm a serial killer, its a bad habit
hah nice lelly keep fuckin' :P
Moderator
2006-06-08 19:39
Tack peeeeeps
[email protected]
tack. och upp