Edda - Bröder tills döden
Tjenare alla på whoa! Edda är tillbaka igen för att droppa några rader till min föredetta bästa vän, som pga vissa omständigheter har fuckat vår vänskap helt och hållet genom att börja med massa droger och söka sig bort från mig till en helt annan typ av värld... Vi har växt upp tillsammans och jag hade kunnat ta en kula för den här personen... Och eftersom han aldrig hör av sig till mig eller pratar med mig så vet jag inte hur jag ska få kontakt med honom därför gjorde jag denna låten för jag vet att han är inne och lyssnar på mina låtar, så då får detta bli mitt sista försök till att få allt som vanligt igen... Blir jätteglad för positiv kritik och propps för denna låten.. Och blir jätteglad för kritik som är givande! Tanka den och kommentera! www.grapix.se Friiid!
www.eddaonline.se
Länken funkar inte =/
Döm mig inte när du inte vet vem jag är!
b3son... Hehe aiight... Bränn ut den och lyssna i bilen ;) Haha näe men kul att budskapet va tydligt osv.. tackar och bockar för att du tog dig tid!
www.eddaonline.se
FinFint edda =) bra text & flow! Du har utvecklats sjukt mycket sen jag hörde dig första gången hemma hos dig =) haha, men det vore la lite skumt om inte iofs. haha! Mycket bra iaf, keep spittin' Peace
"Jag sparkar dig i ryggen och skär av dina hälsenor, jag kan fan lägga ner detta battle nu för du är inte redo"
Helsoft! Nästan bättre än Kontra ;)
Gröna å vita hjärtan som glöder
helt okej... skön musik och grym tanke bakom detta... helt okej flyt... hoppas de blir som önskat... aldrig kul att mista en polare..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Chanko Tack ska du ha.. hahaha mjoo konstigt hade det väl varit annars ^^ Kontra... Hahaha jooo håller med precis ;) MortaliS Tack ska du ha ;) Riktigt kul att du gillar den! tack, mjoo jag håller tummarna för att detta ska sätta fart på hans tankesätt! Mer åsikter tack ;)
www.eddaonline.se
Ett tips mannen... Om han nu fastnat i droger så visa att du finns som stöd och stöt inte bort han när han troligen behöver dig mest nu!... Har suttit i skiten själv och många svek pga det men å andra sidan insåg man senare när man slutat vilka som var/är ens sanna vänner... fundera på det iaf
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
MortaliS.. Mjo jag vet och jag har verkligen försökt allt... Men det är svårt att prata med någon som tycker att det är fortfarande häftigt med droger och drar sig bort från oss och till dem som sysslar med skiten... Men självklart ska jag fortsätta kämpa för honom, annars hade jag inte gjort denna låten! :)
www.eddaonline.se
Det måste finnas mer som har lite åsikter.... Inte ens en tiondel av alla som tankat låten har kommenterat den! Meeer åsikter plzz!
www.eddaonline.se
Det är nica man, gillar rösten/flowet.. Tråkigt att det blivit som det blivit bara, hoppas det löser sig! peace.
Tjinna Edda. Riktigt tråkigt att höra om vännen men hoppas det löser sig. Jävligt skön låt blev det iaf. Du blir bara bättre o bättre =) Ta hand om dig o ligg på med musiken =)
Helt okej. Bra flyt, halvskön röst, bra text. Känns som något saknas dock. Kan inte sätta fingret på det:P Peys
Jag är jointen
hagel... Tack ska du ha ;) Jo det hoppas jag verkligen att det gör :) Evilhoney Tack ska du ha.. Kul att den gillas... När ska du komma på en av mina konserter då? ;) OSTbre hehehe ok ok.. tack tack.. Hade varit intressant att veta annars,, men kommer du på det så är det bara att skriva ett till inlägg, är tacksam för att du tog dig tid och lyssnade ;) peace Gärna MYCKET MER åsikter! :)
www.eddaonline.se
de va nice eddish:) är för trött för att säga mer.. frid!
-hämndlysten som jag är kommer jag och spöar din slappa pappa, slätar över din mamma, hell yeah im a motherfucka-
Tack ska du ha snake_shit... Kul att du tog dig tid att kommentera och lyssna iaf, om alla gjort det så hade jag haft ca 200 inlägg här! :) mer åsikter tack ;)
www.eddaonline.se
bra låt i sin helhet.. beatet passar jättebra till texten och du flyter på bra rakt igenom.. har väl faktiskt inget att klaga på!! du har gjort det igen!!! vi hörs!! PEACE!!!!
Thnx grotesk... Bra att du inte har något att klaga på .... DÅ är jag nöjd ;) hehehe keep `em comin!
www.eddaonline.se
Skit fin låt mannen! jätte bra text och känsla över d
2 PJÄSER
Har väll alltid nickat med till Edda-låtar. Du är en teknisk rappare och ditt flow är väldigt behagligt. Men det jag kan tänka mig på en låt som denna som ändå är 4.30 lång och beatet inte ändras nämnvärt någonstans att det blir lite rad-tugg eller vad jag ska kalla det. Det blir för mycket utan nytt på ett och samma gång. Kanske om nån annan drog refrängen och så kunde underlätta. Men då är ju detta så pass personlig text att det skulle bli helt fel om nån gjorde det på just detta spår så är hit-faktorn på den här låten rätt låg men själva utförandet är klockrent. Hoppas det där gick att förstå
facebook.com/idiomatisk - fan page
bra edda.. mkt bra... stunder av låten känns som om du rappar om mej... vte inte om det e för texten eller för att jag e så sjukt självgod och vet att vi e bröder i döden :P Peace
GÖR OM, GÖR RÄTT. -------------------------------------------------- ---------------- jag är dyslektisk och droppar hårdare rader än dej... SKÄMS!!!!
Den var fan nice, när man lyssnar ett par ggr.. först fastnade jag inte för nånting, men nu när jag har lyssnat ett par gånger så är det en helt okey låt! bra jobbat! =)
BIG UP
GÖR OM, GÖR RÄTT. -------------------------------------------------- ---------------- jag är dyslektisk och droppar hårdare rader än dej... SKÄMS!!!!
Den var riktigt bra ;)
jeea jag gillar detta, du är bra på att skriva å få ut ett personligt budskap! keep it up!
http://www.tok.studio.nu<br> <br>http://www.tok.pixbox.se
Rainmaker.. Jag förstår precis vad du menar och jag tacker ypperligt för dina åsikter, dem är värda mycket! H-Crib... Som sagt, många delar av den skulle kunna vara skriven till dig även om det inte är det så vet jag att stundtals passar det in.. Men denna är till en annan kille... efter allt. du har ju inte svikit mig? :) Akii_L tack ska du ha... Riktigt kul att du tog dig tid och lyssnade flera gånger ;) Det uppskattas mycket.. HOppas den får plats på din mp3spelare och att du värnar om dina nära och kära! :) Eckow.. Tack, det glädjer mig att du gillar den ;) Tino Thxn mannen... Festa snart igen ;) keep`em comin!!! :)
www.eddaonline.se
Lite fler åsikter tack ;)
www.eddaonline.se
Edda: När jag kommer på nån konsert? Ja, det beror ju på när nästa är. Nästa gång ska jag fan inte missa! Om inte annat får jag la styra ett gig åt dig här i stan eller så får du helt enkelt ha en privatspelning för mig nästa baconfest, fick en ny laddning plåste när jag fyllde ,)
Evilhoney Nästa konsert är på måndag på allsång... Konserten därefter är 27 juli på sjuhäradsfestivalen! Kom på någon utav dessa då? :) Hahaha visst har du cashen så klart att vi har en deal ;)
www.eddaonline.se
Inte för att dissa men du låter som Anton, han snubben från Eskilstuna. Fin text, helt okej flow men diggar inte vad det än är du gör med din röst...
Jadå klart den får plats på mp3an, speciellt nu när jag ska till Finland i 3 veckor:) haha.. aa ska sprida lite=) Peace!
Kemm.. Ok.. Njae rösten kan jag nog inte göra så mycket åt... Synd att du inte gillar den! Akii_L HEhe sweeet.. dela med dig till finnarna, dem kan behöva lite vettig musik.... Lordii.. hahahah ;) Gowiththeflow.. Tack ska du ha ;) Jag med ;)
www.eddaonline.se
nej edda jag har inte svikit dej så... men jag har ju vart Cp dålig på att höra av mej :P he he he precis som du... Peace
Nice låt;)
DD Productions 2oo7
skön låt asså.. men som mortalis sa innan, stöt inte bort honom för han behöver dej mest nu! ja vet inte hur gammal killen är men de spelar nog ingen roll ja tkr att du ska, oavsett hur gammal han är, gå till hans föräldrar och berätta om dom inte redan vet, dom kommer med största säkerhet att vilja hjälpa dej att hjälpa så att säga.. skön låt.!
Jag kanske inte är bra på att flowa, men att rappa är jag grym på
H-Crib... Jo det är iofs sant.. men det samma gäller ju för mig :) Crips_05 tack ska du ha ;) parasite Tackar ;) Mjo det är sant det du säger.. Och det var det jag gjorde.. det var därför han sa upp kontakten med mig :s tack än en gång ;)
www.eddaonline.se
Sniskan Ok.. Kul att du uppskattade det jag gjorde iaf.. Jag anser att den producenter är en av de bättre på whoa så vad var det som var tomt med beatet? *nyfiken* Piiz
www.eddaonline.se
K-Out.. Thnx mate.... va kul att den gillas :) Bugar och bockar! :) Låt kommentarerna hagla över tråden! :)
www.eddaonline.se
gowiththeflow.. Nej det är det inte! :)
www.eddaonline.se
om gowiththeflow läser allt och inte hoppar över saker så fattar hon nog att hennes fråga var överflödig... men men i alla fall edda gjorde bra ifrån sej och folket verkar älska det... bara njut edda ditt namn hörs bland dina gropies... :P he hehe
Gowiththeflow...
Om du vill vara groupie eller inte det är upp till dig :)
Jag är glad så länge mina låtar uppskattas! :)
H-Crib
hehe woord ;)
kika de senaste utklippen i tidningen om mig! :)
allsång Uhamns tidningen peace
Gärna mer åsikter!
www.eddaonline.se
oj, ny knarklåt! :D fint, tack o bock.
gowiththeflow... Hur menar du då?
www.eddaonline.se
Up igen FFS!
www.eddaonline.se
Så: hur gick det på allsången? Blev det något filmat?
Mjoo det blev filmat och kort osv.. Sen dagen efter så var det både bilder och texter i tidningarna :) så det var mycket uppmärksamhet :)
www.eddaonline.se
he he edda känd i hela ulricehamn :P fan va nice.. fast dom kunde tat en bättre bild i ulricehamns tidningen för den som e där ser det ut som du sväljer micen... he he.. men men annars e det nice... grattis e väll på sin plats att säga.... Peace
haha vadå i hela uhamn? Hela södra sverige ;) Skrev ffs hundratals autografer mannen ;) hehehe
www.eddaonline.se
btw H-Crib... Jag har lite bilder från spelningen osv.. Du får kika dem sen ;) MER ÅSIKTER nu folk! Låt inte tråden dö än! :) peace
www.eddaonline.se