nej, final och rond 3. eller är det mina ögon det är fel på?
Jag är jointen
Ri-Fa vann för att dom är det fetaste inom svensk hiphop.. Fyllesofi förlorade för dom är rätt dåliga och är på en nivå som är så mycket lägre än Ri-Fa's.. Så ligger det till.
smo
haha farsan har talat. Fyllesofi var bättre i finalen, Ri-fa var bäst sett över hela tävlingen cheA!
Jag är jointen
jaa men rond 3 länken funkar inte ;)!
rond3 måste logga in dock, vet inte varför de blev så, menmen
Jag är jointen
Ät-skit-snabbt P-1 japp, men den tråden är väll borta, blir lite förrvirad vart man skriver o allt :S men det var enligt tey tey inte bait, but you'll never know ;D ......................... peys
"problem är för amatörer, SMN ta över!"
http://www.myspace.com/smekmittnamn08
ingen oväntad vinnare direkt, men får för en gångs skull säga att rätt grupp vann...
Hamnarbetare är inget djur C75, fattar du?
hahah :(
"aah, han kanske säljer sin bräda, men då får du räkna med o ge nåra tusen"
ta bort den här tråden. Bara varit fjanterier sedan dag ett då skiten började.
Whipper är sjuk i huvudet //OSTbre
ge låtarna
"Jag kom ihåg att jag bara glömde ditt namn"
Producent
2006-08-23 20:41
gowiththeflow P19 JA VILL SE RÖSTERNA!!!!! äre svårt o fixa? jo jag håller med? får man se dem?
jag har tankat upp alla ronder här eftersom att alla tjatar så jävla mycket.
yousendit.com
Konstigt, alla dina flickvänner säljer sig för en mosbricka.
HHHAHAHAHHA, LATTJO!
Jag är jointen
Promotor
2006-08-29 22:35
kollat igenom alla länkar som har droppats i tråden, antingen står det "your file has been expired" eller "sidan kan inte visas" vill ha finalen? kan någon fixa det!?
Till dom som gnäller och tjatar om att dom vill se motiveringar, sorry bo! Ni är lite för sent ute, rösterna fanns i förra tråden!
Denna tråd är bara till för att tanka final bidragen och langa kommentarer om dem!
RRRIIFA! vs FYLLESOFII! = RRRIIFA! (Klicka på det bidraget du vill ha!) Tack till Micro för serverplats!
RAWMUSIC.se - myspace.com/TMK6 - myspace.com/RAWMUSICLABEL
Lyricist
2006-08-30 21:44
100
There shouldent be no war between humanity. Världen är som en bur av natur.Djävulen och ljuset är raka motsatsen mot svart på vitt det är min bibel -Amen
3 rondn då?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
när fan är det 60 sec? ta fram! DIRR!
jag arrangerar ! okej nu kör vi ... jag vann! gött!
STICK YOUR DISCO UP YER ARSE!
Drick kiss ! :)
http://JKIBMM.se - Vad FAN gör det om hundra år?
www.myspace.com/WenMec
kanske fel forum. Men när är nästa battle ? Och vad är de för nått ? crew ?
Jag har inte kunnat lyssna på alla ronder tills nu. Och jag tycker BT suger! Han har fint flow och lägger det skönt. MEn hans texter suuuger!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
aiaiai freestyle på g langa beatbox dåå
Jag är jointen
Borde inte den här tråden vara borta?
Jag har Looptroop att tacka / de lärde mig betydelsen av att racka / What goes around comes around / så jag stack ut och snodde deras platta
Jag tycker fan båda bidragen var tunga. Positivt överraskad av Fyllesofi... men Ri-Fa var ovanligt hårda den här gången.
lyssnade och tyckte båda lagen gjorde grymt ifrån sig. Rifa!
lära utan att tänka är meningslöst, att tänka utan att lära är farligt. (Kung Fu Tse, Kina)
DÖ TRÅD! TA BORT TRÅD! DÖÖÖ SAKTA! eller rätt snabbt!
Jag har Looptroop att tacka / de lärde mig betydelsen av att racka / What goes around comes around / så jag stack ut och snodde deras platta
60 sec battle i år?
Ny tävling!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ^^
woootwoooot
en sak jag tycker är aningen konstig. folk klagar som fan under tävlingens gång, och när den väl är slut, så vill dom genast ha en ny.
"Jag hatar inte mycket, men när någon uttalar whoa fel, börjar jag hata den personen." - Dr.Octagon
Alla klagar la inte? bara cpn som klagar
Jag är jointen
Nicko, det där har jag klurat på länge.
när börjar tag tem 2007?
5 fingrar, 4 chanser
nästa år!!!!!!!!
Jag är jointen
haha
www.myspace.com/OpHen | www.myspace.com/OpHen | www.myspace.com/OpHen | www.myspace.com/OpHen
nästa tagteam kan bli bra.. baconbarnen back in bizz
damn, what's wrong with my generation? we was the cream of the crop but it seems we've been robbed that's what happens when you trade in all your dreams for a job
asså när ska denna tråden tas bort egentligen
jobbigt somf an att den existerar!!
Jag är jointen
aaa hata whoa, fyfan, jävla skit tråd
Jag är jointen
har du pms ?
Sry Fel forum.. men hittar inte rätt..
När är nästa battle ? typ Wm eller Tag eller 1on1..
undrar jag med ^^ tror att de kommer bli galet i nästa stora tournament ;D
97's Records ! .