luktar här.. äh det va bara jag
Jag är jointen
baconbarnen, hahaa, bättre kan det inte bli
Jag är jointen
Är det inte dags för lite 1on1 snart ?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
VW snart på g-antar ja?;D
Snart så faller allting på plats du vet!
Jo WM brukar ju alltid komma upp i slutet av året.. same ol same ol
soundcloud.com/brormusk/sets
Trist att ingen i Ri-Fa kan säga RRRRR... Skåningen har dispans men vad sysslar andra snubben med?
1on1 är igång nu! Blir kul att se om alla som tjatat efter ny tävling kommer vara med!
RAWMUSIC.se - myspace.com/TMK6 - myspace.com/RAWMUSICLABEL
kanske timing o ta ner den här jobbigt fula jävla tråden nu ?!
jakk er än kåwl killäh :) *FnIzZzZaH*
shoo synd att sidan är nere med alla bidrag.., någon som kan skicka kvalbidragen som gick vidare i tagteam 06?
Nytt Mixtape på gång! Elegant Mixtape
Vilka åkte Smutsiga södern ut mot?
Robin (G_Lee)
G_Lee P15 Fyllesofi (Storhets Och Nickokick)
metr0 P22 En fråga Det är väl inte hans fel att han inte kan säga R
kan ingen snälla lägga upp rond 3?!
mjaaaaaaaaaaaaaaaoopp!
kan ingen ta bort trådjäveln?
Jag har Looptroop att tacka / de lärde mig betydelsen av att racka / What goes around comes around / så jag stack ut och snodde deras platta
Om det är så att tråden kommer få står och många vill ha tag på alla ronder, så ska jag som snarast ladda upp alla ronder.
Okej nån som kan länka kaggen o deras mot fyllesofi
Robin (G_Lee)
alltså när ska den här tråden bort ? :S
Skivsamlare
2006-11-29 20:58
Den här tråden är whoa.
http://www.soundcloud.com/adamkross
word up på hubler
ingen som har, om inte alla, men dem flestar låtarn som kan slänga upp dem också?
yes ahaya
Whoa.nu
Har varit med i spelet i 10 år nu sätter allting på varje tagning / Är rätt så säker så och tappar du flytet så kan jag köpa dig en badring
Skulle du lägga upp låtarna TMK
Robin (G_Lee)
äss våran hjälte
Jag är jointen
hehe fattar typ inget av Mb o sånt skit hehe men lägg upp det hade varit soft helst Fyllesofi mot smutsiga södern bådas
Robin (G_Lee)
ÄSS, lägg upp i "del 1" och "del 2" då? ;D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
lägg upp allt, dela upp en länk för varje rond.
Jag har Looptroop att tacka / de lärde mig betydelsen av att racka / What goes around comes around / så jag stack ut och snodde deras platta
big up till ÄSS
Jag är jointen
Yessyess
var e rallarsvnings rond 1?
okej, men varför e Slackerrapers rond1 med på rond 2 istället för utan tvekan?
slackerrapers gick vidare från rond 1 till rond 2. utan tvekan åkte mot ri-fa fast fick en chans till för att så många lag lämnade wo, och för att dommarna tyckte utan tvekan va bättre en alla andra lag förutom rifa. fast utan tvekan lämnade wo i rond 2 endå.
Andersson - ok men varför är Slackerrapers Rond ETT med bland rond 2 ?
ÄSS, Det fanns inget i finalen :P
ahha va det så du mena.. fan vet ja
Glädjer mig att AnderssoN verkligen höll koll och följde tävlingen.LamberT , allt kan inte alltid vara perfekt, jag har väl antagligen råkat blanda ihop lite i mappen.
Blir det inget Wm ? , isf blir jag ledsen :'(
big up till ÄSS
yes ahaya
Är det NÅGON som har finalen att lägga upp?
jag har rond 1 och 2 , fast inte SlackerRapers i rond 2
finns alla låtarna som vart med i tävlingen någon stans?
nånstans finns dom säkert. om du menar inklusive alla kvalbidragen har jag ingen aning, men jag har rond 1, 2, 3 och finalen
Multimusiker Får se om jag orkar när jag kommer hem.
Efter ca...8månader som sticky har äntligen tagteam tråden lämnat oss och blivit till en vanlig tråd...Nu tycker jag whoa ska samsas och hålla tråden levande i alla dar och låta det bli en legendarisk tråd på whoa som alltid ska vara högst upp på första sidan! rip tagteamtråden från 06... Tror jag är hög eller nått?
haha ..
http://JKIBMM.se - Vad FAN gör det om hundra år?
www.myspace.com/WenMec
någon som har alla tagteam låtarna som kan skicka dem till mig