Motti (Impuls), Hustl, Toppen - Brokeasskaffekokaresession
En fjantig session! håll till godo, snart släpper vi bomben! hej då.LÄNK!
Ska sanningen fram, Så är sanningen falsk!
FÖRST! det var inte så bra sammanhållning i låten .... annars va allt hel najs ! Toppen du kom in lite konsigt tyckte jag men sen blev det fett efter några sek... ajt men bra låt peyssss
.nicenice.. men ring mig marcus.. vi ska prataa? ;P
" Jag har då aldrig haft en NOKIA" - citat av lucifer
rätt nice, men dålig ljud..
"du är satsen som din morsa skulle fått i ansiktet" /Leffe
Skivsamlare
2006-10-11 08:50
Hustl var bäst
http://www.soundcloud.com/adamkross
impuls var inge vidare. hustl va nice, toppen likaså! Dock ingen 10poängare. päjz
http://www.lospalindromas.com
hahha det sämta jag gjort på länge, men vafa vi är tröötta!
Ska sanningen fram, Så är sanningen falsk!
impuls lägger det coolt,(H) bra flow hustl wassup?! låter jävla bra..kul att du fixat studion nu..:D.. toppen låter bra hehe...:p mixningen var faktiskt ganska jättekonstigt..:s.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
impuls va skön tycker ja . Men hört bättre av alla er:)
Attityd Crew 2006-09 Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk
Motti, det märks tydligt att det är bara jag som (hittils) vet hur man mixar dig, lite tråkigt faktiskt.. Du har tighta rader och bra flow, men dom sticker inte ut nå vidare bra, eller snyggt när det är så kefft mixat. Du rappar tydligt, i know that, men det låter basigt & mummligt när det itne blir rätt pillat med Eq'n m.m. Hustl var åxå bra, fortfarande för dov mixning över det hela enligt mig. lite bättre här dock, men det beror nog mer på rösten. Toppen. -||- (likaså) bra, men kunde vart så mycket bättre! peace, VILSNA!
work some magic
Motti är soft som fan ju, även om det inte firekt är nån topprestation Hustl och Toppen lägger det soft också, såklart. Helt okey
Jag är jointen
Upp...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
tack för att du svarade marcus !
The Larssons www.thelarssons.net www.myspace.com/estetonline
Jag håller med Brodin! Motti hade skön text, skönt flow och allt det där var bra men de förstördes av mixningen :S Dom andra två var bra också..piiZ!
E de nån mer än jag som tycker Motti låter som Kaggen.. Rösten asså?
Om en cigg förkortar livet och ett gott skratt förlänger de, borde en spliff hålla skiten på en stabil nivå!
badkruka var bäst! vissa borde ta en rappkurs och att du e dålig det är inte min åsikt utan ett faktum riktigt tung rad hustl, men det märks att du inte orkat anstänga dej i låten. för resten var inte på topp, du kan bättre
www.youtube.com/prendel
Badkruke raden har jag dragit en gång i lyricsm, ööörh:)
Jag är jointen
Chea. Impuls lägger det okej, Toppen likaså, Hust lägger nån gammal rad, men lägger det okej med. Kör traktor.
Jag har Looptroop att tacka / de lärde mig betydelsen av att racka / What goes around comes around / så jag stack ut och snodde deras platta
Ljudet var knas, men annars bra
Don't!
haha, önskar mig en cannabisplanta från aladins lampaså fett :) rätt skön låt annars också
www.myspace.com/kdlwilen
Hustle de va ett tag sen men du e tung! lite halvskumt ljud bara...men helt ok session
Great som Tony Tiger!
Jag är Impuls, snubben som visar dig vägen som en blindhund...
Fyfan vilken tråkig låt...
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
jag tycker toppen är bästa rappparn på whoa :) för har så grymt rolig humor :D och grym på attt rappa =)
detta var ju inte bra någonstans..
najs :) motti la det fett! men mixningen va väl inte den bästa:( upp
vem har gjort beatet? fett najs d va
impuls är inget utan kaggen dåligt
Vilda Västern// Clark Kent//
jag tycker proddaren borde få lite cred fan!
hustl was keepin it real....fo real the deal was that he was keepin it real, fo real... ja tycker om dig HUSTELLL..
T.R.A