I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Doffe ft. Amanda - Jag vill hitta tillbaks nu

Vår Hiphop - Audio & Video

2006-11-22 15:48
mmm...

vem vill låta som doffe?
www.myspace.com/ydetobbe

"En misantrop är ju trots allt bara ett annat ord för en upplyst person. :P " -Simba

2006-11-22 16:20
Bjäär

Snälla vill du ha beef så säg de, fan pallar inte med dej mer nu, Så upp till dig annars stick ok??
|| Spit It Out ||

2006-11-22 18:44
wow beef! coola ord där. nästan hiphop språk. jävla rap med beef asså. alkoläsk också eller?
INGA TJEJER PÅ INTERNET!

2006-11-22 18:46
;)Fan va söt du e CiL;)
|| Spit It Out ||

2006-11-22 19:27
Ännu en gång..Texten är sjukligt Bra!! men känner igen sig själv galet mkt k!!
Biatch

2006-11-22 20:20
Tackar:D:D
|| Spit It Out ||

2006-11-23 13:23
marlok P19 haha marlok din lilla fjant, jag lägger mig i hur mkt jag vill och bara för de innebär de inte att jag skulle va hans pappa elr rövslickare, tkr att de du håller på med är fel och lägger mig i.. sen att snacka beef har jag aldrig ens nämnt jag sa bara lägg upp en låt så får man se hur jävla duktig du e då jag menar eftersom du går runt här på whoa och klagar på alla så måste du ju va bättre elr hur? annars kan du ju inte direkt klaga, så skulle va kul o se om du slängde upp en låt o verkligen se hur bra du va de va så jag mena.. så snälla man kommentera inte nått du inte fattar för du verkade ju inte fatta de där iaf, men jag skiter i detta nu trött på alla whoa hatare ändå så om du vill mig nått så ta de i min gästbok elr per mejl min msn finns nog oxå på min sida så bara välja vart du ska skriva mer om du vill nått jag e inte kvar i den här tråden iaf.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-11-23 15:03
marlok P19

Jag skiter fullständigt vad du tycker och tänker, du vet inte ett skit om mig, eller vad jag gör!
om jag frågar nån om dom vill ha beef så e de upp till mig ok??

Stick från tråden marlok det börjar lukta avlopp

|| Spit It Out ||

2006-11-24 10:19
Upp:D:D
|| Spit It Out ||

2006-11-29 11:46
"Bjäär

Snälla vill du ha beef så säg de, fan pallar inte med dej mer nu, Så upp till dig annars stick ok??"

Doffe:
haha visst vi beefar din bitch.. haha
du vet att du inte har en chans mot ydebrinkarn så lägg ner.

vem vill låta som doffe?

hahahaaha

//Ydebrinkarn -kändis
www.myspace.com/ydetobbe

"En misantrop är ju trots allt bara ett annat ord för en upplyst person. :P " -Simba

2006-11-29 17:40
marlok varför drar du in mig mannen? jag har inte läst tråden för jag har ingen lust, men såg att du drog med mitt namn å sa att jag å några till "bara" skriver att han är bra.

okej nu ska du få höra lilla sötis. det är så att jag skriver lixom vad jag tycker, kan du visa mig nånstans där jag skrivet Exakt ordet -bra- i någon utav doffes trådar?
Nej jag skriver att det antingen är nice eller aight...
- det är en jävla skillnad.

& sen en annan sak, varför ska ni hålla på lixom? Om ni inte diggar skiten så är det väl fan bara att dra? Palla sitta och irritera folk bara för att ni tycker det är kul lixom? fan hitta på något vettigare istället..?

yeye cykla lugnt..
www.Laneby.com
Spit It Out Crew!

2006-11-30 00:12
Bjäär P17
Lägg en diss, jag svarar??

marlok P19
Skiter i vad du tycker, lägg ner att pajja tråden
puss
|| Spit It Out ||

2006-11-30 11:07
marlok P19

Stick bara tönt, ingen vill ha dig här, ohh om de nu e så att mina polare skriver att de e bra så e de la för att dom diggar, jag tror dom hade sagt att de va kefft ifall de va de, men vafan lyssna inte då, eller gör vad ni vill men håll inte på ok?? Men vafan ska du jävlas för? Stick härifrån nu så slipper vi din närvaro i denna tråden.  Hoppas att din trögfattade hjärna kan uppfatta detta och låta bli ohh jävlas...

Puss 
|| Spit It Out ||

2006-11-30 11:54

Orkar inte ge konstruktiv kritik, men allting var dåligt...
En sak till, hur i HELVETE kan man med att köra på ett sånt
där skitbeat? Ärligt talat...

"Min sambos bror har två hakkors på ollonet.
Han vill hitta en utlänsk kvinna så han kan jaga henne runt lägenheten med sitt "tyska attackplan" i vädret." - Two_grand

2006-12-06 09:43
marlok! langa ett beat då!

:D

vem vill låta som doffe?
www.myspace.com/ydetobbe

2006-12-06 09:50
Marlok: Jag har inte en anning vem doffe är..Jag tycker att hans text är fett bra, och hans flow kan jag inte direkt yttra mig så mycket om, känns som det är fel låt att snacka flow i? Pajas
Biatch

2006-12-06 11:04

Marlok vet inte vad han snackar om, Yderbinkarn kommer dö i beefen (Om han vågar ställa upp;).

pZ

|| Spit It Out ||

2006-12-06 11:10
du har fett skön röst ska du veta ;) big up!
kick it!

2006-12-06 11:13
kalleballe1 

Ahh ska tänka på de, men jag vill INTE låta som Fonky Fresh, Tycker inte jag gör de häller men aja de e vad du tycker:P

omii 

Tackar Tackar

pZ
|| Spit It Out ||

2006-12-06 11:22
core P17

Mixningen kan jag hålla med om att de va inte den bästa, men jag ligger inte offbeat så mycke vet jag hehe, men som sagt va du tycker:P

pZ  
|| Spit It Out ||

2006-12-06 11:27
Haha oki så du menar att de e en keff text ohh flow?? E de så du menar??
|| Spit It Out ||

2006-12-06 11:28
Rilltigt nice doffe :) Skrivet så utförligt som jag orkar;)

Text: Den bästa du gjort enligt mej :)

Flow: ALlting funkar bra som vanligt

Beat: älskar det :)

Refrängen: Det enda jag inte gillar , Kunde gjort bättre text där. Dessutom är inte tjejen överdrivet bra på sången.

Mixning: Inget att gnälla på ju, fattar inte mej på folk som gör det.

Helhet: Riktigt, Riktigt Bra ! Keep it up! ;)

Peace
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-12-06 12:05
kalleballe1 

Så som jag ser det så behöver man inte ha så "speciella" rim i en såhär låt, Men som sagt upp till dig vad du tycker.
|| Spit It Out ||

2006-12-06 12:12

Jag tycker låten var sådär, helt okej.  lite hackigt flow kanske.
men det går att öva på, och beatet kanske inte var det bästa.

Rimmen? Visst är det bra och nice om man har några schysta rim,
men får man en feeling i texten, och får ut ett bra budskap med texten utan några vidare rim så är det väll bra, sen så är det
ju ett PLUS om man har schysta flerstavs rim och så vidare!
thats my opinion! :)  

Men som sagt, helt okej! låt :) fortsätt jobba!
who´s side is god really on?

2006-12-06 13:27
gilla den inte alls.

but that's just my opinion

2006-12-08 16:30

men ey... vem vill låta som doffe

bad minded dawg yuh gweh far wit yuh dutty ratface!

2006-12-08 16:32
Vad är detta för fukking liten tönt som borde ha ett skott i pannan då?? Fan lägg ner asså, Jävla töntar.
|| Spit It Out ||

2006-12-08 16:33

lite up ya fiah an burn em battibwois!

haha, men ärligt d e sant, vem vill låta som doffe

2006-12-08 16:35
cuz this shiat wasnt good

2006-12-08 16:36

Vem fan vill låta som dig då?? Lägg ner de asså wtf

|| Spit It Out ||

2006-12-08 16:36
men d va inte good, jobbigt beat, jobbig brud.. därför undrar bara, vem vill låta som doffe?

2006-12-08 16:37
Haha fy fan sikka töntar, Ydebrinkarn borde fan få en kuk i röven asså, Haha
|| Spit It Out ||

2006-12-08 16:37

whoa kids du vet doffe ska förstöra trådarna men men dom e väll inte mogna nog för åldern kanske....

2006-12-08 16:38
niggah i aint yde, so back off punk

varför kommer Durlind som en liten fakkin battiboi från Doffes ass från nowhere?

2006-12-08 16:40
Haha vem e du?? Han gör la som han vill, ohh vem e de som kommer från någons röv om inte du från ydes?? Fucking whoa kid, Klarar du inte skriva ett helt inlägg på svenska??
|| Spit It Out ||

2006-12-08 16:40
du e väldigt mogen mannen :) sluta förstår tråden nu så kan du ta allt du vill mig i min gb.. för ja skriver inte mer här iaf PUSS*

2006-12-08 16:41

hhahhhhahahahahah ja svär, du e rolig, troru typ ja e på beställning från yde att säga d eller hahahha :D:D

okej sorry... ska skriva på svenska så du förstår :)

2006-12-08 16:43

Haha sikken pajjas, Du kommer med samma komentar som honom, jag vet inte uhr det ligger till men de värkar som att ni känner varandra väldigt bra?? Lite kärlek kasnke??

|| Spit It Out ||

2006-12-08 16:48
ja vet inte om du alltid blir kär i dina home-batti-boys, men så går inte till i min kompiskrets 8-)

2006-12-08 16:49
ASså värkar som de men aja, jag tror på de iaf, Ni värkar vara väldigt tighta, Men får jag bara fråga varför du kommer in ohh lägger en sånn komentar??
|| Spit It Out ||

2006-12-08 16:51
haha, det bvisar bara att du verkar varit kär i alla dina tighta home-battiboys :)

för att låten var urkass, å då börjar man undra "hm vem vill låta som doffe"

2006-12-08 18:23
Hahahahahahahahahaha
|| Spit It Out ||

2006-12-08 18:54
hmmm Brizon vem e du kan vi inte ge en fair comment och tagga härifrån bara ?

"Vill ha en nice jävla lya utrustad med de nya"
// Petter ft feven - Vill Ha

2006-12-08 18:59
jävla stollar allihopa

2006-12-08 19:05
jappp säger de me stahl va fan man ska tjafsa såhär hele tiiin :P
"Vill ha en nice jävla lya utrustad med de nya"
// Petter ft feven - Vill Ha

2006-12-22 09:38
yo VEM VILL LÅTA SOM DOFFE!!!

ville du ha beef din fucking doffe hora?
du ska fan inte sitta å snacka skit om mej i nån jäbvla tråd bara för att du suger på å göra musik din tönt.

en diss kommer, va beredd...
www.myspace.com/ydetobbe

2007-01-31 16:14
Doffe, an inte säga så mycket mer än att du är grym, ! fortsätt såå!

2007-02-01 02:43
Bjäär P18
Haha jag e berädd kom bara jag kommer slå tillbaka med dubbelt:D...Puss

jennymeister 

Tack så mycke de värmer:D...

pZ
|| Spit It Out ||

2007-02-04 23:28
aa bre nu hittade jag ju!

så jag ska visst göra nån låt mot doffe.. haha

vem vill låta som doffe!
www.myspace.com/ydetobbe

2007-02-05 18:47
bjäär, ta och knip mun.