tycker att dissen inte har ngt fakta, ni är ju så fukking keffa grabbar.. asså zykore börja med opera eller ngt annat i den stilen . rappen är inte din stil . och dabbe . du är sjukt dålig .. ljudkvalitet var skit. ärligt talat , daloz o akin knullar sönder er . det tog närmare två veckor för er att svara till daloz o akin . haha och den var inte bättre ^^ haha ... börja med opera båda två .. //TSM
Tack till de som diggar o Tack till er som inte digga men lyssnade ändå .. pz
www.myspace.com/zycoreofnewgeneration
Aiit, dabbe är fett skön i reffen, men tyckte mr. Z gjorde det bättre.. big up !
AAC - http://www.myspace.com/ntodao
Någon som har den som kan lägga upp ? E inte hemma .. o har den inte här .. = /
för den som villa höra första dissen
TRYCK HÄR
http://www.myspace.com/akinonline
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Roususo... HAN BAYTAR jag behöver inte gör en ny låt för att bevisa att jag e bättre en än baytare! sluta slicka hans röv o fatta att de inte va hype!
Fuck
Akin, lyssnade på er skit nu, va mustigt att du härmar rimmet gåva/sova.. visst finns det mycket roligt i eran låt men det låter bara fel.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
1. Det är inte jag som säger gåva/sova.. jag kommer efter refrängen 2. oki oki :) tråkigt att du inte digga... but u people wait! :D
hehe den va riktigt fet faktiskt ... har faktiskt aldrig hört nått från er tidigare men det va värt att lyssnas på
ah , tack gugge låter bra akin visst jag baitade bt, men - jag ville se hur folk reagerade :) Puss <3
För att vara helt uppriktig förväntade jag mig sjukt mycket mer av dabbe än vad jag hörde på den här låten.. Zycore har jag aldrig hörd innan, så jag har inte mycket att säga. Saken är den att när man rappat så länge som dabbe gjort, så tycker jag nästan att det är en självklarthet att flowmissar inte ska vara en del i versen. Samt att den som lyssnar ska kunna höra vad man säger.. men det är ju upp till var och en hur man vill låta.. reffen är inge vidare alls.. Zycore lät som en ännu sämmre kopia utav dabbe med ljusare röst.. Du mumlar och man hör föga av det du försöker säga över beatet.. Låten var inte bra.. Over and out.
RMK & Kompaniett / K.I.M.M www.myspace.com/rikardmedk
den e nice !
http://www.herrbitter.blogg.se/
synd att du inte diggade RMK =(
Moderator
2006-11-25 21:25
Jag uppfattade inte riktigt vad Zycore sa om Fonky Fresh?
Producerar, gästar, mixar & mastrar till ett oerhört bra pris. Intresserad? Adda:
[email protected]
Fattar inte vad folk har för fel på hörseln ? Okej, visst de går lite fort när dabbe lägger sitt, men hur ofta hur man snubbar som lägger de så fort ? ALDRIG. Det är en vanesak tror ja, eller kanske hörselfel?. Sluta klaga.. de e la ingen balad eller ?
Perfektion : Dalossss här e mitt s, daniel snackar skit, var e fonky fresh ?
Peak.. det handlar inte om att vara van vid att lyssna på snabb rapmusik.. jag är en stor beundrare till t.ex låten break ya neck med busta rhymes.. och dabbe ligger inte i närheten utav den hastigheten han rappar i där.. det är bara det att dabbe mumlar och flowmissar som gör att det inte låter bra.. artkulera kallas det :)
RMK & Kompaniett / K.I.M.M www.myspace.com/rikardmedk
jag fattar inte den raden om fonky? "Dalossss här e mitt s, daniel snackar skit, var e fonky fresh ? Akin" e d inte så han säger?
Dabbes bounce är grym
lära utan att tänka är meningslöst, att tänka utan att lära är farligt. (Kung Fu Tse, Kina)
"och hon säger att hon aldrig haft så bra sex" Beväpnad tjockisens freestyle rad. Du kunde iaf göra om den lite
lära utan att tänka är meningslöst, att tänka utan att lära är farligt. (Kung Fu Tse, Kina)
Akin; Söderberg sa att fonky även skulle vara med att dissa Jonasson.
ShazaM jaha.. okej.. vad menar han med Akin direkt efter då?
Ledsen, hör inte riktigt vad han rappar.. men tror typ det är ;
"akin vi tar efter en seger försök då att få till det, men behöver oss i en spegel" Vad han menar med det vet ja inte just nu.. han svarar väl snart själv antar jag :)..
jag ville bara säga lite shizzle...! jag har hängt med länge (många whoalåtar?, nej inte riktigt) !.. visst.. men efter lite sprit händer de saker!.. Spitbull å jag äter hamburgare ikväll!... jävlar asså!
Spitbull P19 delade åsikter om d dära, har haft ett 20-30 tal spelningar runt om i landet och jag vet att det finns många som tycker om det jag gör, sen om du inte gör det.. fine... rör mig inte ryggen för 5 öre...
sen fattar jag typ ingenting om vad du snackar om :S
Roligaste är att du på ngt Jose DGC för att hata säkert men snacka om att välkomna mot eliten uhmm? vaah?
Spitbull,Dabbe,Limpin,Dabbe,Alibi,Lazee,Org12,Alias J, Frispråkarn,Byz b,la ja, enmassa namn.. vissa sämre, vissa bättre? va e d me dom?
daloz och akin`s diss va bättre (mycket)
Hej hej hej hemskt mycket hej
jag tkr då rakt att detta var mkt bättre än daloz och akin´s diss..folket som snackar om att det är otydligt, testa att tvätta öronen lite kan funka vem vet.?
assså ... okejj DaBBe 1. skratta åt din halv politska försök till att ge akin och daloz för nått rasistiskt påhopp... och som RMK sa högre upp förväntar mig mer av dig efter din tiid i gemet ....2. de är bara mummel rättt igenom uppfattar inget av vad du säger ... förutom din reff som ändå den e mummel......3. folk klaga på akin snabba partier i deras diss och dina e exakt samma .... akin hörde jag va han sa... din som sagt Mumlar du !Zycore okejj njaaa du e la bra men långt ifrån helt okejj i den ... tyvär.....missar inga toner men ändå får jag känslan av falskhet i din "sångdel"?.... För att analysera denna me den förra .... så har akin och daloz.... vunnit..... sen vad faan har fonky fresh me den här skiten att göra? bara undra för enligt va jag hörde i förra så va inte han med?
"Vill ha en nice jävla lya utrustad med de nya" // Petter ft feven - Vill Ha
först och främst, big up till RMK och Giggen , håller med dom till 100 %
seriöst, hur kan folk INTE höra vad dom säger? Jag har tom rötna högtalare & jag hör ändå ! Shiiiet ! Några som kanske ska göra hörselundersökning ? :)
I am VIP , It means step aside motherfucker !
men dom kommer inte på ngt bättre att säga när dom vet att det e bra, men dom vill inte inse det eftersom dom kan inte hålla med ngn som dissar ens polare.. det e svårt du vet, så dom skyller på att dom inte hör av dom rappar... ;D
väntar mej svar av dabbe o zycore när daloz o akin släpper sitt svar på måndag -tisda ! för den här tog ni grabbar!
hehe a sandgren de måste nog vara så ;P HAHAH.
man hör vad dom säger ! OM man lyssnar på det dom mumlar ut ca 15 repetioner
Daloooz du har keff hörsel isf, för jag lyckades då med att höra precis allt dom as första ggn jag lyssnade.. och mummel njaee kan ja inte påstå.. bara att inse att du faktikst inte tog hem detta.
Ha! jag har fan inget jävla mummel
Den är bra - That's It
jag vill se svar av er dabbe o zycore när dom gjort sitt för ni la det fett i denna o tog hem det !!!
Sandgren - 1: har du rökt nått som inte va grönt i morse ? 2: kan du ens stava till att takta ?.... har hört dig och du säger att denna e bättre en förra ... tycker de bara talar för din nivå denna va aight men inte mer dom tog inte hem den !! synd men så e de ibland ... Daloz thnx lite högre upp du tog de här brushan(höken) ! så ere inte mer me de !
"Vill ha en nice jävla lya utrustad med de nya" // Petter ft feven - Vill Ha
Giggen bara för att jag tkr detta är bättre än daloz och akin´s har ja rökt på, och vad har min smak med stava att göra. jag tkr som jag gör du är välkommen att försöka få mig att ändra min åsikt.. tkr inte att daloz och akin är dåliga, dom är bra rappare, men dissen till fla, gillade ja bara inte, dom får se till att göra bättre ifrån sig i svaret isf. för just nu tkr jag att dabbe & zycore tog hem det. så enkelt är det.
okej.. ja asså detta va helt aiit :) diggar dabbe fast du mummlar lite smått tycker jag annars helsoft:) zycore diggades inte så jätte mkt, känns som du e en kopia på dabbe men inte i samma klass o du låter lite osäker tycker jag. men visst helt okej la du det. jag finner inte så många fina dissrader mot dom utan ni mest snackar på o fyller ut raderna liksom, men bortsett från de så allt annat okej. själva beefen tkr jag e jämn ganska svårt att säga vilka som vann, jag tkr det här var helt okej men tror ni båda kan bättre åtmindstonde dabbe, och både daloz o akin kan bättre än deras förra oxå tkr jag men deras var oxå helt okej så heljämnt e min åsikt. Fred & Kärlek! //Durlind
Hör knappt nåt men den var nog bra :p
Det är för dig våra hjärtan slår, alltid oavsett i alla år!
Och det med Fonky Fresh handlar om att Daloz sa först att både Kaggen och Fonky skulle vara med i dissen till oss . Därför : "Daniel snackade skit , var är fonky fresh ? " Sen Giggen , förstår jag inte vilket som låter som att det är falskt ? = / . yeye ,
D-One - Vadå stönar ord ? Du kanske inte vet vad sjunga är ? ... :O . Tänker inte bli sur för att folk tycker att jag lägger det dåligt , för alla har olika smak . Men bara för att du inte tycker om låten så behöver du inte säga att ja inte kan sjunga ? :O . För om du tycker att det är dålig sång , kan du ju säga de istället ? Skulle vara som om jag sa om du gör en dålig låt att du inte kan rappa , utan bara pratar snabbt lr ngt ? .. yeye ,
Dags för citat ;D "Dom bara flowar men får ingenting sakt" det stämmer in på eran diss! det ska bli kul och höra rond 2
Dags för stavtävling ! "Sakt" är inte rätt stavning - "Sagt" Kodd !
jag har dyselexsi det kan inte jag hjälpa! men får se vem som kan hjälpa dig om man skulle gå fram och prata me dig IRL du e en feg skit som tror du e så jävla grym men du e mess typ mobad i färgelanda bytter ju fan ALDRIG byxer du har ju inte pengar till klädder! det har du sagt! för så fort du får pengar köper du bara godis! det e sanningen ;D