La2niC - 60 sec kval Jag pallade inte grupptrycket så jag spelade snabbt in ett kval jag med!http://www.speedyshare.com/664636603.htmlJag och coffe kommer kvala för vi droppa hundstilNi kan ge mig priset , för jag har redan vunnit//Om ni fattar va jag menar , Jävla satanisterJag är tajt inom branschen . som karlsons klister//Mens ni sitter och tittar på totallyspiesFör ni är lika äkta som bögarna i fab5//Jag har talang , mens ni har de inte allsOch jag kommer göra comeback som en bomburang//Och jag vill bara tala om att jag slår dom somBara spottar kort , mens jag spottar långt bort//Ställ dig mot en dvärg och du slutar som goliatDu e en toalet och jag skiter , känn dig spolad//Yaa Nu har jag gjort mitt kvalSå sluta ge er på , nåt ni inte klarar av//Spottar bäst som spottar sisst , men jag spottar längstDu kan spottar mig i fejset, jag spottar dig till Svejtz//PEACE
Fett ;) Hoppas jag kvalar ;O
Roligt att höra ;) Tackar
fastnade inte för dettadu skulle kickat hårdare mer agro tycker jagmen helt okey arbetedetta tål dock mer arbete om de ska bli klockrent som du säkert hör