hubler och therapist va helt ok.
http://www.lospalindromas.com
Gillades av mig iaf ;) Älskar reffen ;> Peace :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
JAGVILLKÄNNADINPUSSY!!! ÄNDATILLSDENBLIRFUKTIG!!! JAG KOMMER FUCKA DIG DUKTIGT!!!! ÄVEN FASST DU ÄR KNUBBIG!!!!!! OHOLY LORD!, you guys rock !!!!! =)
http://www.youtube.com/meeyeer/
Graffare
2006-11-29 11:31
kaggens bit var ju galet skum, haha. bra låt grabbar.
haha denna låt ägde :D ska ladda ner.. tjockt sköön reff!
www.myspace.com/ydetobbe "En misantrop är ju trots allt bara ett annat ord för en upplyst person. :P " -Simba
haha soooft låt som fan !! diggar detta gullig reff sköna rader inget att klaga på !! PZ
chasse dyker upp som döda fiskar
Oj, jag tror aldrig jag har blivit så här besviken innan när jag lyssnat på en Fonky eller Kaggenlåt. Jag brukar verkligen digga era grejer, men detta var ju verkligen värdelöst, nu blev jag fan ledsen..
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
skönt beat, alla har bra flow men reffrängen är skönast och kaggens rader :D
Ibland måste man ställa till med lite humor också, man kan inte alltid köra på skills och skit.. jag tycker detta är skitnice, jag diggar min vers och jag diggar resten av skiten också :) // fonky
säg mammas ?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
haha nice grabbar! tjockis kaggen lägger det nice , Hubler Aldrig hört dig förr det dög och fonky/perfektion aldrig hört dig heller men du var lika tight som el kaggito haha och beatet var hur tufft som helst..låter som ni samplat svenska dunderdiscohits Im out Hoooollllaaaaaaaaaa /fakalitello
JONIS REST IN POWER
Alltså. 1. Jag tycker lite synd om Ange. 2. Jag tycker att den här låten är ett mästerverk. 3. Jag tycker att alla som klagar borde dö. 4. Jag tycker att ingen borde bli förvånad över att Jågurt dissade. Han gillar inte pussy.
TheRapist P18 JAG VILL KÄNNA DIN PUZZY!
jag har hört att bross har en tupperad skepparkrans! är det så bross?
JONIS REST IN POWER
Hahaha, fan va fet reffen va!
"Maybe i could get mjältbrand" "jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"
hahah diggade hubler mest i denna, rolig text + fettskönt flow, kaggen hörde jag inte så mkt, lite till och från, perfektion gillade jag inte alls i denna. PROPPS TILL THERAPIST:D.. reffen var klockren:D..
såååååååå tung creed boys
Hela låten va P du vet jag gillare ;)
Ge mig chocklad , Du vet jag älskar brunt , sätt koppel på din tjej för du vet jag ger hon kuk!
ståår not valid anymore, min data som e fuckad?
where my smokers at?
stör mig på mixen resten är najs!
tyckte den var riktigt bra och mixen var ju fan najs ju ? Hublers del var nog bäst , fastnade som fan för den .. beatet var rövknullande bra tamejfan , eller bra och bra. det var poppigt , känner igen låten . lite kul idee att sampla nå sånt .. propps !
Aii
Skivsamlare
2006-11-29 21:10
Kul att höra!
http://www.soundcloud.com/adamkross
Hubler jag tyckte nästan du lät som parodi:$
"Maybe i could get mjältbrand" "jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"
Skivsamlare
2006-11-29 21:12
Inte lika kul att höra!
http://www.soundcloud.com/adamkross
Skön låt boys!
.: Shut It :.
Asså.. det bästa var ju egentligen slutet...
Asså så jäkla många inglägg på 1 dag hmm. är de här värkligen så bra? Asså ingen dissrespekt mot er grabbar. men asså!!!!??? För de första Kaggen du har riktigt cool röst faktiskt. till hårda beats med hårda text teman, men snälla inte till de här temat. va flexibel och tona ner eller upp rösten berende på va det e för beat text m.m. Men din text va välskriven och snygg.. big up på de... Huble.du va oki har ingen speciel åsikt om varken din rap eller text du flyter runt i mängden av rappare märker inte ut dig specielt... Perfektion AkA fonky fresh... Ja du lägger de tajt. men har hört bra mycket bättre saker med dig. de här kändes ner slängt och hoppslarvat. känns som du lägger de bara för att höras så du inte ska dö ut bland whoa rapparna... Vissa saker du gör e rätt bra. men de här va de inte... Sen mixningen det e sorligt faktiskt ni brukar ha hyffsade mixningar eller i alla fall fonkys låtar brukar vara riktigt snyggt mixade..... nej de här får ni bakläxa på. tillbaka till ritbordet.. men beatet må jag säga va riktigt bra faktiskt. de ska kaggen ha creed för.... Och jag kommer säkert bli så hatad för att jag säger emot er. men jag står mitt kast och jag står för min åsikt... //Banditen
Nej Tack!!! Jag Kör.<br>
Tack till alla som skriver. Kul läsning =) och extra tack till banditen för utförlig kritik. =) Låt mej känna den.... nu.. åh.. yeaaaah...
jävligt skön reffe, beat och verser :) 01:17 är ganska gulligt också kaggen "JaAHaaHahHg" :D upp!
remember my name<br>you'll be screaming it later!
Kaggen varsegod.. kul att du kan ta åt dig..... låter bra....
Nej Tack!!! Jag Kör.<br>
Haha ... Fonky va fetast i denna låten :) kaggen och hubler spottade hetare än vulkaner
Fonky Är fett skön i denna låt, Inte för att kaggen o hubler är dåliga. bara mindre bra i denna låt;)
SMUTSIGA SÖDERN är fett bra ialf
Tycker Fonky la det riktigt jävla bra !:) Resten också. Men reffen la ju allt Underbart !:) Ruggigt bra jobbat av er killr !:)SMUTSIGA SÖDERN FOE THE WIN !
Om man är sugen på någonting, sen blir man inte sugen längre. Är man avsugen då ?:S
Reffen va skööönast och efter det la fonky de bäst.! lite mer såna hära låtar :D SS ftw ! pzout
"I put up my middle finger, he puts up a finger, I say fuck Christina he says fuck Christina but meaner."
KLOCKREN :) <333
btw, bergaunit har nog lagt de mest onödiga kommentarerna jag har sett -_- förutom det hära kanske :D
"I put up my middle finger, he puts up a finger, I say fuck Christina he says fuck Christina but meaner."
fett najz låt grabbar
Är lika ond som billy the kid
Graffare
2006-11-30 11:53
seriöst, bara jag som inte tyckte fonky la det bäst på den här låten? Kaggen å hubler flippar ju totalt, det och beatet var ju brutalt. Fonkys och reffen var bara bra lixom :)
nä, men tack ändå
www.markemusik.se www.twitter.com/markemusik http://mekkeriet.blogspot.com
Nån undrade om mitt skägg. Jag är jultomten och du får inga julklappar.
Moderator
2006-11-30 14:36
ja vill känna din pussy.. ohhh....
Producerar, gästar, mixar & mastrar till ett oerhört bra pris. Intresserad? Adda:
[email protected]
Fan va länkarna ska krånga då.... tack för alla comments!
Heja Kaggen! :D