Man blir lite kåt faktiskt.
http://www.myspace.com/porrstudion http://www.myspace.com/mrdekoy http://www.youtube.com/porrstudion
tack för allt grabbar! håll ögonen öppna ! det kmr mer feta hits från SS !
abo shit bazz pazzaz riktiga dirtbagzzz?<br>Smutsiga Södern, vårt egna STHLM!
Hehe.. Fyfan va NIcE låt alltså! ;P
let me smack that pussy you hijo de putas!!!
JONIS REST IN POWER
Jävla fittlänk där uppe asså.. tack alla som lyssnat
jag hoppas du som sa att hubler lät som parodi syftade på uttalet , för parodiu kan inte flowa , det kan hubler. BRA !
Aii
Producent
2006-12-01 18:47
Haha :D Riktigt skön faktiskt! Fonky var ovanligt skön men lite svårt att höra vad han och kiggedykagg säger...
Vart tog denna tråd vägen? tack alla. ska lägga upp texten så man fattar iaf =P haha
Fan va cool låt ^^ riktigt skön
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
skööön som fan, haha
www.Myspace.com/InsoMusic
"Maybe i could get mjältbrand" "jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"
I am VIP , It means step aside motherfucker !
Snubben på reffen låter som kaggen hihi
"Maybe i could get mjältbrand" "jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"
lägg upp texten skulle vara nice
chasse dyker upp som döda fiskar
wack de kommer diss p mondag mtf
no changing, ima two step close, full armed, ima chew them hoes
haha, överskön låt! Bra gjort.
21 frågor
lite fuckat tema men jävligt najs inte alltid man hör fonky lägga sitt shit med sådant flow big upp
Fattar inte hur folk kan klaga på att man inte hör vad skåningar säger.. är det någon som har hör kaggen i denna? eller, är det någon som KAN höra kaggen i denna? inte för att hata eller nåt.. Bara en formell undran.. Och det är rätt kul med han på vers 2.. han låter som en "minikaggen".. är det din lillebror kanske ?
Jag hör faktist vad kaggen säger !:) Tycker hans röst är lite för mörk. låter som det tar över lite ibland. Det är fakitst sant men man hör ju vad han säger !
Om man är sugen på någonting, sen blir man inte sugen längre. Är man avsugen då ?:S
Galet tema, lite för poppig thou'. Som fler sagt före mig: perfektion la det stiligast! /b
Antagonisten P23 Om du nu tycker att jag är keff och så... varför går du i huvudtaget
in i tråden och
klickar på
länken och
laddar ner låten och sedan
lyssnar på den?
Om jag t.ex. ser att du har lagt upp en ny låt... då skiter jag verkligen i... för jag pallar inte bry mej om dej och din musik...
så
skriv inte i tråden din keffa jävel. Detta är en skojlåt. Orka komma in o skriva skit. Du håller dej i dina trådar så håller jag mej till mina trådar från och med nu.
Detta är min typ 6-7:e hela låt. då har ja inte räknat med sessions o battles...
Jag säger inte att jag själv är bra, men ändå är jag bättre än dej... helt synd om dej seriöst... 23 år och rappat sen 2001(?).. du borde vara mkt bättre än vad du är...
Och i denna låt vill jag låta som en äcklig mobbad tjockis som bara får tjockisar i säng... (haha sant iofs) men äre något fel med det?
Och min "lillebror" i vers 2 rappar typ som att han är en gammal äcklig pedofil på 57 år som gillar knulla 13 åringar.
Förstår du inte ironin så kan du gå o lägga dej...
så skriv inte i tråden något mer.... Om du vill tjaffsa vidare med detta kan du skicka ett GB inlägg eller ett PM. För jag tror inte någon i denna tråd bryr sej om din åsikt! Hej påre!
de som var kul var beatet & reffen
"Inte konstigt att horan är fattig när hon jobbar på timlön!"
Hubler var okey, helt klart bäst på låten Kaggen, funkade absolut inte, ABSOLUT inte, det verkar som om du bara kan göra en sorts rap, och det är inte detta. fonky: njaa. reffen: usch så tråkig. typ det sämsta jag hört av er, nåja, keepemcomin.
soundcloud.com/brormusk/sets
Hahaha kaggen vilket jävla tal! har lär nog inte ha så mkt att säga till om.. Förövrigt så var låten riktigt rolig! Dock hörde man inte så bra va ni sa.. Btw, kommer det nån mer låt med SS snart? peace
Word up Kaggen !
// LEVIN !
Mikey88 P18 det är på gång ! vi har några på lager ! :D
Skivsamlare
2006-12-02 16:35
Smutsiga röjjer! Fan troru asså!
http://www.soundcloud.com/adamkross
FYFAN FEEEEEEEEEEETTTTTTTTTT .
haha så jävla skön låt :D diggar den som fan :P
Kaggen jag gillar inte din röst så mkt , men annars nice :) inget illa menart ... take it easy ...
haluta sinä imeä sinun äiti kikkeli ??
Texten gillar jag så mycket att jag vill att ni lägger upp den! Det vore snällt inget illa menat .. bli inte så arg som Akin brukar :( take it easy peace and love ... förståelse!
wait a minute man..
haha wey fonky is back LAN, tung vers brussh.. o kaggen o hubler verser va oxo najs.. gullig reff hahah .. ppppppeeeeeeeeeeeejs
Ibancito <-- | where. Rythm Is Life, And Life Is Rythm ! checka dom senaste låtarna --> www.myspace.com/ibancito
Tungt beat.. Nice låt
Highfive anyone, anyone?
måste säga att den e typ en låt som man får på huvudet! men lite dåligt mixxad men annars topptrim! Peace
Fisk soes
ska ja va ärlig så va den inte så bra faktist..lite små larvig..har hört mkt bättre från er alla, man har ju höga förvääntningar lixom:P skulle nån "okänd" släppt den skulle den kännts rätt bra..men man vet ju er bästa nivå så då va d inte så jävla bra=) tack för mej hej
"du är satsen som din morsa skulle fått i ansiktet" /Leffe
är det bara jag som tycker att The Rapist låter som kaggen
Jag diggar låten som fan ;D Sköönt beat, party låten ;) Flowet lagt superbra utav alla :D BIG UP! <3333333
Varför bajtar alla mig?
denna är fet. spelades som satan i fredags då vi ölade!
http://www.myspace.com/quizze
Vet att jag lyssnade på smutsiga södern och att låten hette något med kungligt eller nått och där sågade jag therapist rätt hårt i reffen... Denna gången är du den bästa i låten.. Reffen är myyys och du lägger den riktigt snyggt... BIG UP! Kaggen. Enda låten där jag tycker att du inte la det bäst helt enkelt.. du ligger bra och självklart hör man vad du säger så antar att du inte tar åt dig av skåningen...Hubler Du är tung.... Lägger det riktigt fint här..Perfektion Om man bortser från reffen som therapist lägger klockrent så är du bäst i denna låten...Summering Haha helt underbar låt.. Fick mig många sköna skratt och kommer garranterat att spelas mycket i fyllan! ;) Tack för ännu en bra låt!Edda was here!
www.eddaonline.se
Edda P20 tack tack! skönt å höra ! :D
yääh grabbar de svänger :)
The Larssons www.thelarssons.net www.myspace.com/estetonline
njae inge vidare men reffen va skön
www.youtube.com/prendel
den stora påsen som jag har i fickan med heroin!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
fy va mysig :]
hoes over broes ..
hahaha skön grej, otydliga acapellor bara :)
Kaggen: Jaadu, snacka det kan du.. om inget annat.. får jag inte lov att lyssna på låten alls då ? jag hörde att den sög.. va tvungen att ta reda på om det va sant eller inte.. och sen så ville jag bara ha sagt att jag inte förstår hur folk kan klaga på skånskan, när du är brutalt mer otydlig än vad dom flesta skåningar jag har hört.. Vi inte i "tjafsande" syfta jag skrev.. sen vad du tror är helt oväsentligt.. =) Hej påre
Antagonisten : Du vill visst det bråka o få uppmärksamhet ;) annars hade du inte skrivit att han på vers två va hans lillebror .
// LEVIN !