hm nja detta va inge fett.
http://myspace.com/etownbeats
zycore la det vell najs i denna..men tycker ändå att akin och daloz tog hem detta fett! zycore har änna inte det lilla extra!
haha nej han kom ju inte ;(
kanske skulle sagt tid o plats ? stigen imorrn ? inte så lätt då kanske =(
"Engiz, ta och knip käft nu." Woosh, big words from a small man
Trodde det skulle bli svårt för zycore efter akin o deras låt den va bra tajt som din förhud hette den nog den va bra men ska jag va ärlig så tog zycore hem detta
Robin (G_Lee)
vi har haft en rejält hård helg så inget svar har hunnit komma... vi ville som sagt ta rond 3 på scen, riktig battle i Stigen... men hörde av Louise att du var i Borås å inte kunde komma.. tråkigt iaf.. ajja.. till dissen... bara jag som verkligen inte tycker om refrängen?? men i helhet chockar du mig, du la ett förvånandsvärt bra svar verkligen... vissa sämre rader, vissa bättre... tajjt beat.... räknade verkligen inte med något sådant här.. proppz
http://www.myspace.com/akinonline
tycker det var riktigt nice gjort. sköna rader.
Hahaha alltså! den här låten sög verkligen.. snacka om tråkig låt, den var inte bra för fem öre! Alltså ärligt, Alla snackar om rövslickeri bla bla blaaaaaaaaa. alltså lägg ner förfan, om man vill stötta sin polare som sjunger! vafan spelar det för roll? blir så jävla lack alltså.... VAdå rövslickeri? shit.... och jag säger inte akin och daloz är bra heller, men säger bara att den här Zycore eller vad han hette, han ÅT inte upp dem som ni säger i den här tråden! Hela den här tråden består av Skitsnack! Så låt se om Akin och Dalooz kommer med rond 3 så kanske det blir lite snack sen, men som sagt lägg ner det där om Rövslickeri,kompispropps, blaaa.blaaa.. Played out allt de där! Låt alla tycka som dem vill och säga som dem vill! nu kommer typ halva tråden bli fett lacka på mig, men det är lugnt! jag står för det jag säger.... Peeeeeeeyz
Immortal Technique! Thats music Whoa KidZ!
shiiet ! vill höra dej göra bättre
Jeheeeyyyy
I am VIP , It means step aside motherfucker !
Okej, back from Borås . Fick inte syn på Daloz utmaning förren nu Men som ja sa både i låten o namn på låten.. dehär är sista svaret , så jag hade inte ställt upp på någon battle i vilket fall . Thx för all beröm :)
www.myspace.com/zycoreofnewgeneration
och lacox - jag dissar inte daloz för att han läspar ? han & akin dissade färgelanda , jag svarade , han startade en rond 2 och jag svarade . men jag förstår inte varför jag skulle dissa dig för att du skulle läspa ?
Haha jävla töntar alltså! Ni kan itne ens ta kritik.. lägger inte ner tid på det här..
Immortal Technique! Thats music Whoa KidZ!
jo zycore, vi vill ta en rond 3 i riktig battle.. inga mer whoa battles nu.. leder ändå inget vart :)
whoaaaaaaaa läst hela tråden och ahr en hel del att snacka om vill för de första gee wöööörd som fan på Lelly för hans utalande till D-one sapmmar men mest inlägg ... för de andra "den va bra.:P men jag tror att du akn få skit för denna texte..:P ,men de va fett..:P Pz" skrivet av _Sug_ camilla i färgelanda .... :S hmmm får mig fundersam e de inte meningen att man ska trycka ner sin motståndare i en diss..nöööt?!!! kul att akin besökte denna tråd me inte ofta man ser motståndaren kommentera sin fiende kul att se :P hehehhe .... hörde de ryktades dock om att doffe och akin var påväg i battel i stigen .. sen engiz eller vafan du heter lacox way to far snubbe att jiddra me han äter dig levande !..... sen för att avsluta såhär e de Denna Beef tycker jag att den ska ha ett bestämt antal ronder sen låter ni oss som publik dra en Vote under en period elelr nått?... kankse låter som böögidol men de hade varit enklast !..... dissen var bra hörde den hos dofffe inte hunnit droppa nått inlägg än ... du gjorde de nice men är en stor beundrare av daloz aggresiva sida i sin rapp och jag tycker de avgörs där... sen frågar nån snubbe varför DaBBe inte va me han fick för mykke pisk sist han gick mot fonky de sa dom senast...(i daloz och akins låt) kul att se mer snubbar lägga sig i och kommentera så de inte blir kvarterspropps vilket de oftast blir .... ha en gooo dag ... och peace
"Vill ha en nice jävla lya utrustad med de nya" // Petter ft feven - Vill Ha
en rond 3 på scen vore väl bästa sättet att avgöra det?
http://www.myspace.com/akinonline
men ja har redan gjort mitt
och giggen - dabbe hade redan bestämt sig för att inte vara med redan innan vi släppte rond 1 . så det har ingenting med varken fonky fresh eller deras rond 2 ..
zycore: måste erkänna du gjorde faktiskt denna låten bra, de bästa du gjort någonsin. MEN, du borde ha en fet jävla smäll för att du drog dom raderna om min brud, att hon vill till "jocke", för det första accepterar jag inte den grabben, för det andra är död om han så äns kollar åt hennes håll :) så vem som än gav dej den informationen kan äta röv.. BRA låt, men ge fan i o blanda in min brud, ett ord till om henne o jag sätter ett nackskott på dej.. pusss
En fråga ? Vem var de egentligen som började dra in folk i dissen ? :/
Zycore, hälften av mitt inlägg var ironiskt. och för övrigt, jag sa inte något om att du dissar honom för att han läspar, men det verkar vara det enda du utgår ifrån.
heheh dalox går löööös big it up för färgelandas egna höööök !
Lacox - Okej , på 4 o en halv minut - så säger jag att han läspar 4 ggr vad jag kan räkna det till . Så att det är det enda jag utgår ifrån ? Nu vet jag inte riktigt om du har hört låten ?
det finsssssss sssaaaaaaaaker sssssssom har hänt o.s.v och det VERKAR vara, damn
ja , men jag säger mer saker i dissen eller ?
har jag sagt något annat?
att jag bara dissar han för hans läspande, ja .
hehhe oj nu beefas de e tråden ... vafan Lacox har rätt av de han säger ... sen har jag aldrig hört daloz läspa så va shitten kommer ifrån ahr jag svårt att se !
Moderator
2006-12-06 20:05
Giggen: Daloz säger ju själv att han läspar ;P
myspace.com/jiahprod
En del tål bara inte sanningen ..
zycore du läspar juh oxå :O vafan ge er nu era muppiga svin, gör en avgörande rond på scen så man får se lite real shit ,eller vågas det inte ? Fred
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
The file associated with this link has expired. någon som kan slänga upp en ny länk ?
Listen, when life leaves you beaten up Don’t lay around in it, hurry pick them pieces up
Men hur jävla trög är du?, det VERKAR vara din enda anledning, innehåller en sån mening att det är det ENDA du tjötar om? gah idiot
varför gör det det då ? . För att jag nämner det 4 ggr på 4 och en halv minut ?
hahahahahahahahahahahahaahahaah asg!!! fan va jag älskar mitt gamla pläjs FLA ! asså nu ska jag vara helt ärlig å säga precis som jag tkr... ALLA fla rappare e mesar som e skittuffa när dom sitter bakom datorn å jiddrar med varandra å hotar med stryk å sån shit hel tiden... men sen ser ni varandra på bussen å tittar lite snett utan att göra nåt så snacka inte om att ni ska klappa på varandra när ni allihopa är för FEGA... asså alla fla rappare e taniga snubbar som väger typ 56.2 kg. så sluta tro att ni är i nåt getto ställe i US and A för ni är i sverige och färgelanda och ni är väl uppfostrade av era mammor allihop detta gäller inte bara denna beef utan alla som har som har varit, är och alla som kommer att komma, hata mig? beefa mig för att jag är ärlig? varsegod ni vet vart ni hittar mig =) peace
i'm a serial killer, its a bad habit
då ska vi se vassago engelska vers 1: ganska sköönt ...sköön röst lite skakig engelska tyvär.... flow e bra men din skakiga engelska slår igenom ... men bra innehåll i lyric... Elfaco vers 2: riktigt jävla skööön ... härligt me mix av sång och rapp .... riktigt bra tar upp låten ett par steg .. riktigt jävla nice gillar de som faaan... du har bra text med ett bra djup och får ut känslan riktigt braa Beat : helt nice riktigt nice .... slutanalys: ni får 7/10 pga av engelskan vassago kör du på svenska i vanliga fall så fortsätt me de .. engelska e bra at tkunna om man ska slå utåt men tycker svenskan e de bästa .... skän blandning mellan engelska och svenska men tycker att elfaco va bäst Big it up whoa för denna !!
ooops fel tråd :P sorry !!!
heeh , det ligger väldigt mkt i vad lelly säger . . . men ALLA tror dock inte att Färgelanda är ett ghetto från Usa heller .. och alla beter sig inte som det heller .. men det ligger mkt i vad du säger ..
Släng upp ny länk:D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
fel låt :P nicho är brilliant på att länka .. 8-)
AAC - http://www.myspace.com/ntodao
mhm =) rätt låt denna gången nicklas ... :P
En annan
länk =) ta för er av dissen ;D
päyys mah homeboy zycccooe !
AAC - http://www.myspace.com/ntodao
haha ;P
vilket tjafs det är här inne...
Ny LäNk så tanka
HÄR istället hehahahahah
Hej hej hej hemskt mycket hej
haha, en länk vare sober & rmk :) haha, kul =)