I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Zyc0rE - The last man standin' (Sista svaret till Akinoy & Dalozzz)

Vår Hiphop - Audio & Video

2006-12-07 12:54
NIce
Hej hej hej hemskt mycket hej

2006-12-07 12:58
men kodd , skaffa en egen tråd .
tog du åt dig så mkt för en rad i låten ? xD du ärfan patetisk killen ..
www.myspace.com/zycoreofnewgeneration

2006-12-07 12:59
ne men har aldrig gillat dig och kommer nog aldrig att göra det!  vet du äns vad flerstav e??

2006-12-07 13:05
men de va ett otroligt tjat på dig om flerstav ?
vet du vad ett lexikon är snubbeN ?
"men ja har dyselexi och jag kan inte hjälpa det"
tror du ja bryr mig om dig och ditt fula liv ?
ett par byxor hela året om ? märks att du har noll koll
o vem av oss luktar fisk sadu ? xD

jag vet saker om dig ... du vill inte starta dehär ...

som sagt , vill du mig någonting så är de bara att komma .

2006-12-07 13:07
tacka ja på msn då så kan vi prata

2006-12-07 13:08
men tror du ja vill ha dig på msn ? :S

2006-12-07 13:09
men bara så vi kan prata lite moget?

2006-12-07 13:10
du kan inte hålla ett samtal på en mogen nivå

2006-12-07 13:11
kan jag ju,

2006-12-07 13:12
nej , o ja tänker inte hålla något "moget" samtal med dig . för i dina ögon är ett moget samtal om man sitter o pratar om pokémon . så stäng din käft en gång för alla .

2006-12-07 13:13
kommer aldrig att stänga den för en sån som dig! dina ögon kan man ju knappt se för dom sitter en halvmeter in i din skalle!

2006-12-07 13:15
jag vet inte vad du ser med men ...
tro inte att du får ett svar bara ? :S

2006-12-07 13:17
vill inte ha nått heller ! men jag ska sluta skriva så hade bra

2006-12-07 13:18
bara för du vet att ja hade ägt dig så hårt xD

2006-12-07 13:19

ne

2006-12-07 13:20
men vill du mig någonting så ses vi säkert nån da , så kan du ju komma o va lika stor irl ?

2006-12-07 13:21

ska du slå mig då lr?

2006-12-07 13:24

nej , men det är alltid du som säger att man ska vara lika stor irl som man är på internet eller ? . så bevisa det själv då ? . sluta dissa mig o säg vad du vill irl istället ? efter 5 - 6 dissar , eller vad är det nu? , så borde du nästan ha sagt allt du velat ha sagt ?

Moderator

2006-12-07 14:07
Ja, Det är väl det här som dom kallar att stänga någon för gott.

DOCK låter du alldeles för mycket som DaBBe, fast bättre om jag skall vara ärlig, gillar ditt flyt och din röst, nice känsla över hela skiten.. Rimmen och raderna känns lite för simpla ibland men det går jämt ut med allt annat du har.

Peace!
Producerar, gästar, mixar & mastrar till ett oerhört bra pris. Intresserad? Adda: [email protected]

2006-12-07 14:27
Haha, perfektion, Denna var inte så bra, tyckte det ibörjan, men sen lyssnat, finns 1 bra sak, raden med baaggy jeans ;D

koDd vs zycore , slåss då vafan ;d
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-12-07 14:43
Kodd hajjar liksom inte varför ni tjafsar på ett så jävla barnsligt sätt .. de låter mer eller mindre som nivån att " min pappa e större en din, min pappa kan döda din,min pappa kommer me gevär och dödar din " osv ni fattar säkert vinken.... tycker zycores efter att lyssnat ett par gånger faktist gör denna nice gillar din röst även fast den kan bli skrikig i vissa lägen .. och som jag ser de tänker ju inte daloz eller akin langa sitt svar till dig vilket jag ser som en vinst för dig .. så grattis maayn du tog hem de ....

sen Martin89 njaa vet itne om jag hålelr me dig tycker en heel del av hans diss e riktigt sköna saker dock som matte sa lite simpla men ändå roliga han imitation av akin "nee aldrig hört nån" .. gör att han tar ut dom roliga ur deras diss och sätter dom på plats efter de !....

sånnt jag kallar på svar och diss på deras !

riktigt bra !
"Vill ha en nice jävla lya utrustad med de nya"
// Petter ft feven - Vill Ha

2006-12-07 14:58

2006-12-07 16:59
Ser du lolli?

2006-12-07 17:05

haha, Ja jag ser lisen :)

I am VIP , It means step aside motherfucker !

2006-12-08 09:09
Men KoDd , är du dum i huvudet eller ?
skaffa en egen jävla tråd ?

2006-12-08 18:51
Jaja, jävla tjat här inne måste jag säga, men jag diggar dissen iaf. Akin & Daloz hade aldrig en chans om ni frågar mej, men å andra sidan så är jag itne helt opartisk heller men.... skit samma. Nice brorsan, skit i dom här små skitarna nu å lägg ner tiden på att göra "riktiga" låtar istället. Dom är inte värda tiden, beaten, å allra minst att behöva höra allt tjat. Pz

Å btw daloz, hotar du min bror en gång till så kommer du önska att "jag sätter ett nackskott på dej"

Over & Out!
Life's so shitty, but aint it fuckin' great?

2006-12-08 19:39
haha :D Törsken å Zycore e så jävla underhållande läsning.. ni borde diskutera i fler trådar...

anyway... jag kan erkänna att denna tog våran förra...
men vägrar för all evighet att erkänna att du tog hem hela shitten om du inte vågar göra det på riktigt....
http://www.myspace.com/akinonline

2006-12-09 15:10
Zycore: du är en jävla tönt, du är så jävla cool bakom micen , men ojoj du vågar ju knappt öppna käften irl ?! daloz och akin äger dig jävligt lätt, så kom inte och tro att du är nått för det är du inte.. du sitter på whoa och öpnnar stor käft bara . lägg ner !

2006-12-09 17:45
ofta man tänder till så bara för att skydda sin kille

2006-12-09 17:49
Zycore :D fan ge dej, gå upp på scen nu vafan, var inte så feg ;) ;) & sluta med kärleks låtar .. det är inte så fett xD ditt ansikte ;D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-12-09 18:29
Engiz: ___Emma är min syster :)

2006-12-09 19:02
Emma . När uppnade jag käften till daloz då ? Och om du kollar igenom tråden så ser du kanske vem som har ägt vem .. (A) .
Och jag har inte kommit och trott att jag har varit någon heller ?

O "Martiin89" . Jag tkr om o göra sånna låtar . Så jag bryr mig faktist inte om vad du tycker :) .

2006-12-09 19:11
detta e kul ;D

2006-12-09 19:20
Lägg ner detta nu helvete, i alla trådar ska de komma in folk ohh förstöra, fan ta de irl istället, Orka med detta asså haha:P:P
Ohh du vet vad jag tycker om låte Z men jag äger dig med min rad i min ohh Akins låt;)

Daloz varför bryr du dig om honom?? Alla kan bara slute käfta så löser de sig med tiden;) Love yha bro<3

Over and out

pS. Doffe is tha Shiiit Ds.

|| Spit It Out ||

2006-12-09 19:26
Ojj sorry, drog in daloz men de va fal han höll jue inte på längre:P:P...Haha Sorry,
|| Spit It Out ||

2006-12-09 19:27
Det går ju inte ta det irl me zycore för han e inte utan för sitt hus äns 5 meter på helgerna!

2006-12-09 19:42
Ne men vafan tjafsar ni för då, åk hem till honom ohh gör en gangstha drive-by eller nått, Men lägg ner ohh förstör tråden.
|| Spit It Out ||

2006-12-09 20:31
zycore: det är bara att erkänna inför alla dina "fans" här på whoa att du inte är så kaxig som du verkar :) för du är en megatönt med glasögon som inte vågade säga ett piss genom hela högstadiet ! det är sanningen och den svider, sorry!

2006-12-09 20:36
doffe håll käften, du jiddrar i dina egna trådar varje gång, låt folket tjafsa

2006-12-09 23:12
Emma . Jag har inte lekt kaxig heller ? Jag må vara en megatönt , men jag bryr mig inte om vad du tkr ? O vem skulle jag säga ett piss till ? O varför ? Sanningen svider inte så mkt som du tror .

KoDd . Du ska nog bara hålla käften ? Du som är så JÄTTETUFF irl ? Kom fram till mig nästa gång vi ses ? Du satt ju på bussen ? Du som va så fruktasvärt tuff samma dag på internet ? Ta det med mig öga mot öga du då ? :S

2006-12-11 13:04
men omg zycore, sanningen svider inte på internet kanske.. du tror dig så fruktansvärt mkt.. du dissar min bror och akin liksom:S du borde la ha lite respekt eller .. eftersom du inte är så tuff egentligen ! :S:S

2006-12-11 15:55
alltså snälla vilket jävla tjafs om vem som är så jävla tuff hela tiden!
ät låten och va tysta istället!
B.G.L fooeshooe <3

2006-12-11 19:31
Emma . Dom dissade mig ? Och jag svarade ? Var det inte så det var ? Och inte för att vara sån , men det är ju inte precis Eminem jag dissar ?

2006-12-11 19:44
Emma;
Zycore har alltså glasögon? HELVETE nu måste jag sluta lyssna på hans musik. Sluta innan jag blir illamående..
RL hot å dylikt hör inte hemma här, att dom inte kan ta denna dissen är en annan sak (Y)

2006-12-11 19:45
haha nej zycore det är inte eminem du dissar , men om man jämför dig och akin eller daloz ex så är det typ så :P inte för att vara rå så men tyvär .. du kanske undrar vrf jag är uppkäftig men det är bara för att jag stör mig på dig .. du är värsta tönten egentligen och så är du cool på whoa och i dissarna men egentligen så är du ju inte det =/ jag tycker liksom att det man "dissar" om ska man kunna stå för även IRL :S

2006-12-11 20:10
Emma . Jag står för att jag har dissat daloz & akin . Men jag vill inte battla , inget mer med det . Och som sagt , kolla igenom tråden , vem verkar ha vunnit dehär ? Bara folk som hänger med Daloz som skriver att han varit bättre typ . Och jag bryr mig inte om ifall du stör dig på mig . Lyssna inte på min musik om du stör dig på mig då ? .

2006-12-12 10:05
hahahaha,
Daloz e inte eminem i jämfört me Zycore !
Checka trådarna o jämför kommentarer så märker man ;P
I am VIP , It means step aside motherfucker !
Promotor

2006-12-12 11:23

Flytet e soft, rösten e soft, texten e soft, rimmen e inte soft, beatet e uttjatat, du vann.. peys

2006-12-12 12:06
haha;) thx optimistisk ^ :)

2006-12-12 22:48
Och som sagt , kolla igenom tråden , vem verkar ha vunnit dehär ?

hur kan du anse dig själv som vinnare om det är du som backar ur?
http://www.myspace.com/akinonline