Riktigt fin låt .Märker verkligen att du känner det du rappar .Tkr dock inte riktigt om refrängen =/
Men annars en riktigt bra låt :)
Bland det bästa du har gjort Rikard :) Diggas stenhårt :)
:)
som många skrivit är låten bra i sin helhet. sen ser ja att några inte gillar sången och det är något ja inte förstår mig på. gillar när man försöker göra saker man inte är grym på själv men saken är att du inte hör dit. du ÄR grym på denna refrengne för du lägger det mycket snyggt till musiken och du har lyckats utforma refrengen utmärkt! sen att det kanske inte är jätte svårt stycke att sjunga är en annan sak. har inte tyckt att du varit kass förutom, men jag har liksom aldrig stannat till och blivit helt hooked på något du släppt tidigare. Detta var undantaget.känsla :)/martin
nääääääääääääää alltså vafan jag måste bara göra en kommentar.. jag laddar liksom ner låten och när jag får höra det här pianot.. som jag själv känner så väl.. så blir jag snabbt lite besviken över att någon har rört det sköna pianot.. men liksom.. när man har lyssnat på låten några gånger så känns det ändå så rätt.. men fortfarande så finns den känslan av att man är lite less.. men själva flytet på rappen och texten som flyter ihop med beatet är fint.. dock tycker jag inte att vissa toner inte helt passar in på refrängen.. känns liksom lite för mörka... men visst låten är fin.. men javisst :) love till dig pussis :D *FET ROS*
Damn, du äger =) älskar alla dina låtar <3 :D