cheew-Mr.blowjob (Kaggen & sthlm diss)
Tänkte få tyst på alla wacka stockholmare så jag gav mig in i Beefen mellan asma & Kaggen. Namedroppar : Big Rob, Perfektion, Charlie, Kaggen Dissen finns under :http://www.speedyshare.com/155182986.html Lyssna & njut ;D
no changing, ima two step close, full armed, ima chew them hoes
http://www.speedyshare.com/155182986.html
no changing, ima two step close, full armed, ima chew them hoes
HAHAH fyfan vad folk söker hype det är sinnes sjukt fyfan :P
jag vet att ni alla vill se mig falla, db men sorry fuckers jag knäcker er alla db
Jävla tönt, jag tänker inte ens lyssna. Vad fan har du att göra med Asmas och Kaggens beef?!
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
Låten var sisådär, rimmen kunde vart lite bättre, diggar inte din röst typ .. men varför dissa alla dem, bara för o söka fame & många comments? för om Kaggen hade svarat, hade du tyvärr dött ...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
gör en bra låt med en låt om något viktigt och skaffa dig hype på de sättet istället!? detta borde vara olagligt... whoakids som söker hype på de här sättet
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Du snackar mycke om att suga kuk och att du älskar det, undrar bara lite sådär spontant, Är du lite homo utav dig pojk?!... Mixen sög , Flowet sög , Beatet sög , Rösten sög , Rimmen sög ||.............::::::::::::Du SÖG :::::::::::..........|| Livet är inte alltid enkelt, försvinn ur allas åsyn i ett par generationer och kom tillbaka då du har förbättrats i att vara dig själv!...och så allt de där andra jag nämnt!...
nu ska vi se här :) Du har iaf ett underbart beat , det diggas . Jo, fan, det var helt chill här . fast jag har svårt att att acceptera din dialekt . Men denna va bra,fast inget emot kaggen
Attityd Crew 2006-09 Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk
HAHAHAHHAHAHA fan vad kasss. Mixxningen låter för jävligt.. btw e du bög??..:S... "jag älksar hur du suger".. kass rakt av.
men snälla lägg ner !
chasse dyker upp som döda fiskar
Palla mer dissar till Kaggen.......!
mest wack jävla skit..
Ska sanningen fram, Så är sanningen falsk!
varför ska du dissa kaggen? alla gör de på whoa som inte kan rappa!:S som te.x du!!!!
www.myspace.com/tonyissla 2011 lika med NY SKIVA!!
Haha, lol. Är ni sura för att ni inte själv kan rappa eller? Skit ni i vem han beefar med, kommentera istället och skit i när,var eller varför, eller så håll er borta från tråden.. Fucking losers . Det var nice Cheew, men mixningen behöver bättras. Men det kommer. ;)
Kaggen la sig i dissen med Asma, Antagonisten -vs- Fonky & fuckers .. Så varför kan inte Cheew lägga sig? Hahaha..
detta kallas inte hajp!: detta kallas!: dizz!. d e för att Kaggen e keff!. o sthl vettefan!: men kaggen suger!
-=wWw.BadabooM-StudioS.se=- --------------------------- -=Am ?kizOT?e?iC=-
1 du är keff... 2 de sämsta jag hört 3 nee tänker inte gå längre och och dra nått över huvet eller läs nån bok va som hälst svälj salivet som fossar ut ur munnen .. dissa dom här ... nu komemr snart nån coh säger att grabben inte vill ha hype :P
"Vill ha en nice jävla lya utrustad med de nya" // Petter ft feven - Vill Ha
hahahahaha vafan... Nu måste jag ha whoa-record på flest dissar på en månad. haha!
Va heter han som gjort beatet på whoa?
Highfive anyone, anyone?
han kommer från soundclick^^
Big Rob är la fan inte från sthlm ?
Get MAD and change
men kan folk sluta dissa honom nån jävla gång??! JOBBIGT
www.youtube.com/prendel
Ush ush ush ush ush, hype hype hype hype.. Big rob froppar inte från sthlm? han e la uppsala om ja fått rätt?
aah så kan de låta! ..myspace.com/haffilagom
jag förstår mig inte på er... vad är det ni inte förstår!? skåne kmr ALDRIG FUCKA STHLM!!!
abo shit bazz pazzaz riktiga dirtbagzzz?<br>Smutsiga Södern, vårt egna STHLM!
Inget flow .. inget bra .
min mådder måddar min skåtter
Tänk vad folk kan göra för lite hype :/ Cheew hur är det att vara så keff som du? ;]
det är ju snart uppe i 1000 dissar av noobs till kaggen...
FYYYYFAAAAN VA KEFF DU E!
den va fett nice och alla ni som inte tyckte de . kom och hata!
Make love not war
Sverige stannar utan skåne. Bara för de har de inte skit bra rappare ;)
TheRapist P18 Hahahahahahahaha, inte? Ta ditt liv säger jag bara!
OCH SÅ HÖJER VI EN HAND Å SKÄNGER SKÅNE TILL DANMARK PASS PÅ SKÅNE din keffa jävla horunge.
http://www.myspace.com/bronkish / www.bronka.se
FrijmaN P16.. såg du inte vad jag skrev!? finns inte en chans att skåne har ngt att säga till om STHLM din lallare.. ta epan å åk till korvmojjen föfan..
abo shit bazz pazzaz riktiga dirtbagzzz?<br>Smutsiga Södern, vårt egna STHLM!
Man behöver inte "hata Skåne" för att inse att denna rappare suger. Jag har absolut inget emot Skåne som landskap, där finns många bra rappare, dessutom hade Zlatan, Henke och Isaksson spelat i Danmarks landslag om vi hade skänkt dom Skåne, vilket hade varit depp :( men när Skåning efter Skåning lägger upp keffa dissar mot Kaggen och Perfektion bland annat så blir man ju jävligt trött på det, så FUCK ZLATAN, SKÄNK SKÅNE TILL DANMARK!
Tänker inte ens ta mig friheten att lyssna. För det första vet jag redan om att Kaggen äter upp varenda en som försöker sig på honom och för det andra pga av the fame hunt. Stackars Kaggen, låt honom vara för tusan! Haha, dissa någon annan! ;p
Yeah, you know..
Denna låten e go ;) Han kanske inte knäcker kaggen , men vänta ett litet tag när han utvecklats lide till ;) fortsätt jobba på brushan :D
// LEVIN !
Väldigt många som dissar Kaggen atm, och det är ju självklart att ni söker hype. Tex som du, du är ju inte ens bra, tom jag skulle kunna göra det bättre. kaggen kan mörda alla er som dissar han hur lätt som helst och det vet ni så varför dissa han? jo för att få hype. Hoppas inte kaggen dissar tillbaks dej för du får du bara fame. .. du var kass.
FrijmaN P16 is tha shiiiiiet :D
// LEVIN !
Orka dissa han? Keffa jävel!
Kaggen P18 sedan när började rekord stavas med c.
Whipper är sjuk i huvudet //OSTbre
Whipper P20 Sen när började frågor ställas utan frågetecken?