lacox_ , fyfan va du ägde whipper , tummen upp haha :)
I raise my head to the sky and hold my back up straight\\<br>My fucking pride is something i said, you can't take away\\<br>//Vilda Västern
Chilla lite nu, inget fel med att vara homosexuell :) Bara bra att pojke står för sin sexuella läggning!
din m@mm@
Hahaha Whipper du blev ägd ;)
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
Nice Shiet..! vf gillar ingen Kaggen?
- www.myspace.com/younghe8
ingen gillar , man Älskar Kaggen ;D
// LEVIN !
grymt dålig. tala ur skägget... menar, öppna munnen när du pratar.
lacox_ P18 sedan när slutade du gå på svenskalektionerna? I vissa fall kan en fråga ställas utan att man behöver använda frgåetecken då man kan avläsa i textinnehållet att det är en fråga utan att behöva se något frågetecken. Nice try muppet.
Whipper är sjuk i huvudet //OSTbre
Whipper P20 I detta fall blir det en påstående fråga, kan även ses som en retorisk fråga. "Då man kan avläsa innehållet" , skulle man inte kunna få en inblick i innehållet när man inte kan läsa det ögat ser, så skulle jag vilja beteckna personen som efterbliven. För övrigt, kan nästan garantera att en 8-åring skulle skriva mer korrekt än dig.
Haha asså skåne hiphop jag kan inte mer än skratta,jävla fittor fuck hela skåne lär er säga R och Fuck lilleman!! jävla färskingar jag spyr på er...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
fuck kaggen! upp cheew. haha tyckte du flowade off massor med gånger, lite bull. jobba mer :P lägg upp text också!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Eddie127 hahahaha skåne fo life bitches !
// LEVIN !
haha kass.. gå ner i källaren och kolla på 8-mile istället!
hahaha såå upp med en hand å skänk skåne till danmark!
:)
fan vad pinsamt....äh va fan upp med en hand och skänk skåne till danmark!
bara för att det finns keffa skåningar så behöver du/ni inte dra alla över en kamm ? du ska ju inte yttra dig iheller precis? sheet , din dialekt e för fan värre en Antagonistens gröt skånska ? fjant .
// LEVIN !
fast alla som klagar på cheew är uppifrån? palla att ni snackar massa skit om skåne. låten va härlig!
Make love not war
Skåne is the Shiet! Skåne e för fan The real Dirty South så sluta hata.!
- www.myspace.com/younghe8
Cheew!! du är t.o.m sämre än Antagonisten... fuck off and die,// du är för ful för kaggen å du kommer aldrig få hype!//
5 fingrar, 4 chanser
asså de borde va skottpengar på kaggen "dissare" de den här inte fattar är att han dissar sej själv
jag älskar hur du suger, förlåt men VAFAN? VA E DET FÖR DISS?
A.P.A Clicken i ditt ansikte!
C_style P16 dig bland annat
// LEVIN !
Skit skåning...Blow job..Det står väll du för? Låter som du har Nått djupt i din hals iaf! ? PAW
Biatch
västerort mannen, västerort.
Det är för dig våra hjärtan slår, alltid oavsett i alla år!
Räkna fan inte bigrob som att han e från stockholm , han e uppsala, ett riktigt skitställe om du frågar mig..
Vilda väst!
I dont give a fuck , I dont care who you are , You talking shit about me , Now you Going to fare
spräng skåne ;D
http://www.myspace.com/bronkish / www.bronka.se
detta var inte på topp, jag tycker värkligen att det sög snopp..
Fred Yaaoo / Mr . Zork
haha efterbliven, drick lite sperma du låter som en kvävd anka.
hahahaha vikken fuuuuul dialekt hahaha!!
Vilda väst!
I dont give a fuck , I dont care who you are , You talking shit about me , Now you Going to fare
C_style P16 jag sa inte att du lät som antagonisten , jag sa att din dialekt e värre en hans skånska .. o ja jag har hört en låt . efter att ha hört den så kommer jag inte lyssna på en till . . Pusspåre ;)
// LEVIN !
HAHAHAHAHA , Herregud mannen, vem fucka fucka fucka, gav gav gav gav ?, stammar du människa eller, alltså dissar Mr P eller Kaggen dig eller Big Rob Speciellt, Så Kommer du vara död inom Hip Hopen, Nu stamma du igen på, Du Får Inga Brudar, Ge upp, Dissa inte artister som har talang för då kommer du åka på pang pang av dom
pz
Seriöst, onödigt o blanda dig i beefen...
MokN
haha grappen, du är så skön men helt jävla off :P
Biatch
shit, hälften av dom du nämner är inte ens från stockholm. Stockholm käkar förövrigt resten av Sverige in the rapgame. on another note: fuck you.
"Jag hatar inte mycket, men när någon uttalar whoa fel, börjar jag hata den personen." - Dr.Octagon
låter som du fått sperma i gomen rapboyskooownelunarstormboy_90
JONIS REST IN POWER
sluta söka hype ffs ! gör en bra låt innan du börja dissa folk som du inte har nån anledning att dissa!? vilken är din anledning att du dissar han?
http://www.herrbitter.blogg.se/
och alla som ser ner på låten är från stockholm , snälla håll käften för helvete. ingen vill läsa era keffa kommentarer.
Make love not war
och alla som försvarar låten och dess crappy contents känner "Cheew" och tycker säkert att han är hålans coolaste kille.
"Jag hatar inte mycket, men när någon uttalar whoa fel, börjar jag hata den personen." - Dr.Octagon
HAHA ärligt ... vem dissar kaggen för hype? jag hade aldrig hört hans namn föräns han dissade asma & co ... wtf vrf dissade kaggen asma ? snacka shit kaggen låter som om han har en mick i röven varje gång han ska hooka nått nytt ... dissa han för hype ? nae ja kan förstå att folk dissar han ... han hoppa på skåne killarna utan anledning , asma sänkte han , snart kommer nått nytt ;)
S-s-S-sHineybWooooI
BEEF MELLAN STOCKHOLM OCH SKÅNE haha alla skåningar sitter o snackar skit ( iaf många)
HANINGE
någon som kan översätta?
B
kaggen dissar är bara sååå 2 veckor sedan. häng med i svängarna pojkspoling
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!
Hehe tycker det är lite kul att 18-20 skriver gå ner i källaren och kolla på 8-mile istället! horunge dränk dig, pass på skåne etc. annars tycker jag att det är lite kul att så många dissar kaggen & co. men man får ingen hype av det här och du skämmer ut hela skåne. upp!
©ProblemBarn! Varför vara anorlunda när man bara kan vara sig själv?
hah sjukt haha :P orka leta så mkt hype hela tiden Peace !
SunShine Reggae!.
ALLLA NI E SKÄMMIGA KOMMENTERA LÅT JÄVELN ELR HÅLL KÄFTEN . piz ! U only have haters when u have fans ...
S-s-S-sHineybWooooI